חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הַמְלָצוֹת הַיַּיִן שֶׁלִּי לִכְבוֹד בּוֹא הָאָבִיב וְשֻׁלְחַן חַג הַפֶּסַח 2019 – לָכֵן, אֱמֹר לִבְנֵי יִשְׂרָאֵל: אֲנִי ה'! וְהוֹצֵאתִי אֶתְכֶם מִתַּחַת סִבְלֹת מִצְרַיִם, וְהִצַּלְתִּי אֶתְכֶם מֵעֲבֹדָתָם, וְגָאַלְתִּי אֶתְכֶם בִּזְרוֹעַ נְטוּיָה וּבִשְׁפָטִים גְּדֹלִים. וְלָקַחְתִּי אֶתְכֶם לִי לְעָם וְהָיִיתִי לָכֶם לֵאלֹהִים, וִידַעְתֶּם כִּי אֲנִי ה' אֱלֹהֵיכֶם הַמּוֹצִיא אֶתְכֶם מִתַּחַת סִבְלוֹת מִצְרָיִם

הנה רשימת יינות שולחן החג שלי לפסח 2019. המתנתי ליישר טעימה כמעט עד לשבוע האחרון ולפיכך, הרשימה היא במעט ארוכה והיא נועדה לאפשר לכם יותר מאופציה אחרת להחלטה ולהעדפה אישית. אלו לא "סתם" יינות. אלו שורה של יינות שטעמתי ונחשפתי אליהם במהלך השנה החולפת, יינות שהתבלטו וקסמו לטעמי על פני יינות אחרים.

כמו לפני כל חג, הייתה לי הזכות הגדולה והכבוד, לפתוח את דלת ביתי בפני ייננים, בעלי יקבים, מנהלי שיווק ושליחים, שהביאו עמם יינות עבורי לטעימת סיקור לכבוד החג. אני רואה בכך הכרה, מחמאה גדולה, אות להערכה מצד אותם יקבים שבחרו בי, לסקר את יינותיהם ולשמחתי הם טובים ורבים ומדי חג הולכים ומתרבים מכבדים ואוהבים.

וכן, הגם שלמעלה מ- 2,500 עוקבות ועוקבים, קוראות וקוראים אותי, עדיין, לא כל חברי נבחרת יקבי הבוטיק, או היקבים המסחריים הגדולים, התייצבו לרשימה זו וכבודם והחלטתם, במקומם מונח, רק שלצערי, הם לא באו אל פי לטעימה ולי אישית, זה חבל.

ולפיכך, הרשימה הארוכה של היינות המומלצים שתמצאו כאן, אלה יינות, שעשיתי כל מאמץ להביא לכם אודותיהם כל פרט של מידע, ושאני משוכנע שיעשו לכם טוב, על שולחן החג. אלה יינות שילוו אוכל והאוכל, יתלווה אליהם, יינות שאהיה יותר משמח, ללגום לצד אנשים שאני אוהב, ושאני מעריך עד מאוד ולאלה שאני מכבד יותר מכול.

אלה יינות, שדי בהצגתם על שולחן החג, בכדי להפוך את השולחן לעשיר יותר, מהנה יותר ולא אחת גם למרשים יותר, יינות אותם הכי נכון לפתוח, לצד אלה שידעו לערסל אותם בגביע, להסניף אותם, לגלגל אותם על הלשון, להחזיק אותם קמעה בחלל החך, להתענג על טעמם, מעושר ריחם, מרוחב רובדי טעמם, לדבר אתם, להתפנק מהטעם השיורי הארוך המסיים שלהם, לדבר אחר כך אודותיהם ולהתרגש עוד פעם מחדש.

יתרונה של רשת האינטרנט על פני העיתונות המודפסת נובע מהעובדה שאני יכול לתקן, ולהוסיף יקבים ויינות ככל אוות נפשי וככל שכאלה יצטרפו לרשימה מכובדת זו. וזאת ועוד, בעוד שבעיתונות המודפסת, קראת, ושכחת, ואת העיתון השלכת, הכתבה הזו ורשמיי מהיינות, ילוו אתכם לכל מקום. מחנות היין ועד למפגש עם המשפחה, לזיכרון עולם ולא לתהום השיכחה. 

אז, תלחצו על שם היקב שברצונכם לקרוא על היינות שלו לכבוד החג ושיהיה לכם, חג שמח.

יקב גבעות, יקב קובננט, יקב רימון, יקב הר אדר, יקב יערה, יקבי כרמל,

יקב קסטל, יקב שילה, יקבי ירושלים, יקב רמת הגולן, יקב הרי גליל

יקב Vignobles David, יקב מדבר, יקב בר מאור, יקב סומק, יקב ויתקין

יקב בן חיים, יקב מרגלית, יקב שורק, יקב שאטו גולן, יקב דלתון, יקב אפק,

יקבי בנימינה, יקב רוגלית, יקב כישור, יקב טוליפ ויקב מאיה, יקב נטע,

יקב ברבדו, יקב 1848, יקב רקנאטי, יקב הרצוג, יקב פסגות, יקב טפרברג

יקב טורא, יקב היוצר, יקבי ברקן, יקב המערה, יקב סגל, יקב ארזה

יקב Les Jamellesהסקוטית, יקב נטופה, יקב סוסון ים, יקב אפוד

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top