חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב בר מאור ממליץ על 3 יינות לכבוד הפסח – רוזה 2018, סוביניון בלאן 2018, תמוז 2016

יקב בר מאור מתמחה בייצור יינות מאזור בקעת הנדיב אזור היין הוותיק בישראל באפיקי נחל תנינים, אלונה, נילי, עדה וסנונית, תוך שימוש בשיטות גידול מסורתיות בכרמים שאינם מושקים והתערבות מינימלית בתהליך עשיית היין ביקב. יקב בר-מאור הוקם ע"י רמי בר-מאור אשר התלמד שנה ביקב מרגלית בשנת-2007, יינותיו מציגים מופע אמיתי, טהור ומפתה ומכבדים את שיווי המשקל שיצר הטבע בבקעת הנדיב, אשר במישור החוף הצפוני במדרונות הכרמל הדרומיים הצופים לים התיכון, אזור גידול היין הוותיק בישראל. במפנה צפוני, הדליות יחודיות וכרמים ללא השקייה, שורשי הגפן חודרים עמוק לתת קרקע הרנדזינה (גירית) למצוא מים ומיקרו-ניוטריאנטים חשובים לבניית גפן עם מופע אמיתי, חומצה טבעית גבוהה אשר מציגה טריות וחיות, אופי ייחודי ליקב בר-מאור, שפילוסופיית העשייה עוסקת בקידום יינות עם רמת שתיות (Drinkability) גבוהה, תחושת אלכוהול נמוכה וגידול זנים בעלי יכולות תואמות, עם הידוק וספרטניות, חומצה מצויינת, גיריות ופלינטיות מתהליכי חיזור המתאימה למזג האוויר הישראלי החם ולחומרי הגלם המקומיים. היקב אינו כשר. יקב בר-מאור, ממליץ על 3 יינות לכבוד הפסח – רוזה 2018, סוביניון בלאן 2018, תמוז 2016.

יקב בר מאור מייצר יינות מהזנים: סוביניון בלאן, שרדונה, מרסלאן, קריניאן, סירה, מרלו וקברנה פרנק.

היקף ייצור: 25,000 בשנה. בציר ראשון: 2009

מיקום היקב: בנימינה סטיישן.

ליקב בר-מאור שלוש סדרות יין:

סדרת הנדיב – הכוללת את הנדיב בלאן בלנד לבן של סוביניון בלאן ושרדונה ללא יישון בחבית, נגיש מאוד עם אף פירחוני גוף בינוני מלא ומתיקות פרי. הנדיב רוזה עשוי ענבי מרסלאן, פירחוני, פריך ומושלם. תמוז עשוי ענבי מרסלאן מאותו הכרם שנבצרו כחודש לאחר הנדיב רוזה, אף פירחוני עם עשבי חורש טבעי ומתאים לחומרי הגלם במטבח המקומי עם חומצה טבעית יפה. לילית עשוי ענבי סירה וקריניאן, גותי/מרתפי, מורכב ומרתק. סדרת הסינגלים – הכוללת שרדונה פירחוני ללא חבית, סוביניון בלאן לימוני, חד ומינרלי שיושן חלקית בחביות, סירה מבושם ואדמתי, קברנה פרנק ספייסי ירקרק, ירח אדום עשוי ענבי מרלו. ובראש הפירמידה – ארכיטייפ רזרב עשוי ענבי סירה קריניאן ומרסלאן, מורכבות ללא עומס, להתאהב בו.

יינות יקב בר מאור נמכרים במסעדות: פאסטל, פופינה, אואזיס, דה נורמן, טאיזו, ביסטרו 899, דה ג’אפה, קלארו, קפה נורדוי, דה דה ודה, מלגו ומלבר, ברוט בר יין, מנסורה, קאב קם, פלוגי, אל פאשה…

יקב בר מאור סוביניון בלאן 2018

רשמי טעימה שלי: סוביניון בלאן טרי, תוסס, רענן, ממולא ומרוכז במרכיב שרדונה משובח בקפידה, יין בעל גוף בינוני עד מלא, המתחתן בהרמוניה מורכבת מלוטשת וחדה עם הזנים הכפולים, המראים פרחוניות הדרית לבנה, לצד פירות טרופיים, עם רמזים לפרדס ותאנה ירוקה. יין יבש ויפה עם חומציות מאוזנת, ופרי לבן נפלא, שהופך אותו ליין מיוחד ואיכותי להפליא. יין של אביב וקיץ.

תיאור היקב את היין: בלנד לבן של סוביניון בלאן ושרדונה ללא יישון בחבית, נגיש מאוד עם אף פירחוני גוף בינוני מלא ומתיקות פרי.

אלכוהול: 12%

מחיר מומלץ לצרכן: 89 ש"ח.

יקב בר מאור הנדיב רוזה 2018

רשמי טעימה שלי: גם ביין הזה כמו בקודמו, ניתן לחוש בליטוש ובחדות הסגנונית של רמי. ניחוחות אלגנטיים ויפים של פרחוניות הדרית, אגסים בשלים ותפוחים טריים. תחושת הפה נקייה פריכה ותוססת ויש לה מינראליות שובבה נפלאה, מתחילתה ועד סופה. יש איזון יפה בין פירות בשלים, וחומציות עדינה. היין יבש להפליא ויש לו גימור קלאסי מתמשך. יין של אביב וקיץ.

תיאור היקב את היין: עשוי ענבי מרסלאן, פירחוני, פריך ומושלם.

אלכוהול: 11.5%

מחיר מומלץ לצרכן: 80 ש"ח.

יקב בר מאור תמוז 2016

תיאור היקב את היין: עשוי ענבי מרסלאן מאותו הכרם שנבצרו כחודש לאחר הנדיב רוזה, אף פירחוני עם עשבי חורש טבעי ומתאים לחומרי הגלם במטבח המקומי עם חומצה טבעית יפה.

רשמי טעימה שלי: הצבע, כהה סגול עמוק ומרוכז, האף הוא מתובל פרחוני ועשבוני, עם רמזים לפירות שחורים. בפה, אוכמניות, שזיפים, מעורבבים עם רמזים של תבלינים ופלפל שחור. הטאנינים רכים והפרי עסיסי, משלב פירות יער קטנים, כדומדמניות שחורות, אוכמניות, ותות שדה. הסיום הוא רך ועגול, מה שהופך את היין, לבעל מקדם גסטרונומי רב תכליתי.

אלכוהול: 14%

מחיר מומלץ לצרכן: 85 ש"ח.

 

יקב בר מאור אינו כשר

יקב בר מאור

[email protected]

054-4388894 / 077-3488894

12 Ha’melacha, Binyamina.

Head of sales: Oded Shoham / 054-6520604

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top