חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב מִדְבָּר ממליץ על יינות לכבוד הפסח – רוזה 2018, סוביניון בלאן 2018, פינו נואר 2017,

יקב מדבר , מציג את מאפייני בית הגידול המדברי – יובש מוחלט מחד ומשטר השקייה מוקפד מאידך, ההבדלים החדים בטמפרטורת יום/לילה, קרינת השמש והחזר הקרינה מהקרקע, המינראליות האזורית באדמה ובסלע, ומשטר ריסוסים דליל ביותר שומרים על רעננותו ומורכבותו הטבעית של הענב ובאים לידי ביטוי ביין. היקב מייצר ומשווק  למעלה מ- 60,000 אלף בקבוקים בשנה של מגוון יינות. בשנים האחרונות שווקו מוצרי יקב מדבר  על ידי היקב בעצמו. דברים טובים, קורים ביקב מדבר . יין במדבר, זה מה שהם עושים. הם גם איכותיים ומובחרים ולפיכך הם זוכים גם בפרסים. יקב מדבר ממליץ על יינות לכבוד הפסח – רוזה 2018, סוביניון בלאן 2018, פינו נואר 2017.

יקב מדבר רוזה 2018

רשמי טעימה שלי: אף, עדין. ניחוחות של נקטרינה לבנה, תות שדה, פריחת יסמין ורמזים לשקדים. החיך משיי, רענן, פריך, עם רמזים לטעמי פטל תות ורימון, פרי נהדר וחומציות נוכחת תומכת ומאוזנת המובילה לגימור מבריק. רוזה של מנות ראשונות, מרפסת של אחר הצהרים, אבטיח וגבינה בולגרית, פריחת האביב וחומו של הקיץ.

סוג היין: רוזה

הכרמים: כרם מצפה רמון נחל צין

הרכב זני: 95% גראנש 5% סירה

קרקע: לס אלוביאלי , קרקע גירית כ 35%

אלכוהול: 14%

צוות הייננים: שחר לנדמן, יפתח לוסטי

ייעוץ: diego ciurletti

תיאור היין על פי היקב: יין רוזה בעל צבע ורוד בהיר סלמוני, טעמים של פטל טרי,
תות שדה והדרים אשר משתלבים עם חומצה מאוזנת, פריכות וסיומת מינרלית וארוכה.
ענבי הגראנש נבצרו בבציר מוקדם המיועד לרוזה, נסחטו אחרי השריה קצרה על הקליפות, בנפרד מעבי הסירה אשר המיץ לתסיסה הוצא לאחר ריסוק (בלידינג).

מחיר מומלץ לצרכן: 85 ש"ח.

יקב מדבר סוביניון בלאן 2018 – סדרת היינן                            

רשמי טעימה שלי: הצבע, קש לימון חיוור. האף, ארומטי עם ניחוחות של אפרסק לבן, פרחוניות לבנה, פרי הדר, יערה וגבינת לימון. החיך, הרמוני ועשיר עם פירות הדר אשכולית, ותפוח ירוק טרי. יין יבש, מינראלי, שכבתי, עם חומציות טובה תומכת ונוכחת, שלוקחת אל הסיום.

סוג היין: לבן יבש.

הכרמים: מצפה רמון חוות ננה כרם יחידני.

הרכב זני: סוביניון בלאן 100%

קרקע: לס אלוביאלי , קרקע גירית כ 35%

אלכוהול: 13.8%

צוות הייננים: שחר לנדמן

ייעוץ: diego ciurletti

תיאור היין על פי היקב: יין לבן בצבע זהוב בהיר, חד, גוף קל – בינוני, שילוב מעניין של חומציות לימונית, וארומות של אשכולית ותפוח ירוק. המינראליות מביאה את הסיומת האופיינית לזן במדבר.

הענבים נבצרו בבציר ידני בתחילת אוגוסט ועברו תסיסה ארוכה וקרה במכלי נירוסטה.

היין לא עבר תסיסה מאלולקטית לשמירה על רעננות וחדות הפרי.

מחיר מומלץ לצרכן: 90 ש"ח.

יקב מדבר פינו נואר 2017

רשמי טעימה שלי: צבע אדום כהה ועשיר, עם גוונים אדמדמים ושוליים בוהקים. באף, היין נפתח, עם בושם פרי כהה ומורכב. תות שדה, מוקה ווניל, יחד עם רמזים לאלון, אוכמניות, ודובדבן. בחיך, אלון, תבלין ופרי מרוכז, המשולב היטב ומספק מבנה ועומק. טאנינים רכים, עגולים, מרקם משיי. סיומת טובה.

בית הגידול המדברי נותן לזן זה, הקשה כל כך לגידול בשל קליפתו הדקה ורגישותו למזיקים, אופי מיוחד אשר שונה מפינו נואר באזורים אחרים בעולם.

סוג היין: אדום יבש

הכרמים: מצפה רמון נחל צין

הרכב זני: 100% פינו נואר

קרקע: לס אלוביאלי , קרקע גירית כ 35%

אלכוהול: 13.2%

צוות הייננים: שחר לנדמן

ייעוץ: diego ciurletti

עשיית היין: היין זני, מחלקה יחידנית. הענבים נבצרו ידנית בחודש אוגוסט ועברו לתסיסה פתוחה (מכלים בלי מכסה),  בטמפ' נמוכה לתסיסות אדומות.

תיאור היין על פי היקב: יין זה בעל טעמי פרי מרוכזים, דובדבנים, פטל טריים ומבנה טאני רך ונעים, אשר נותנים יין קטיפתי, אלגנטי ונעים לשתייה. היין טעים ונגיש בל רובד קטיפתי ונעים ללגימה. היין צעיר, ראוי לאוהבי הז'אנר כבר היום, ההתיישנות בבקבוק אף תיטיב אותו.

התיישנות: היין התיישן לתקופה של 10 חודשים בחביות עץ משומשות, על מנת לא למסך עם טעמי העץ על היין אלא רק כדי לבנות את מורכבותו ובגרותו.

מחיר מומלץ לצרכן: 90 ש"ח.

כשרות היקב, רבנות ערד והרב דב לנדאו.

יקב מדבר 

 רחוב סדן 10

רובע האומנים, ערד 89095
מכירות: עמיר חריזי

0525932200

[email protected]

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top