חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

Cotes Du Rhone -Vignobles David – FREDRIC DANIEL RED כשר לכבוד הפסח ביבוא של אקרמן

יקב Vignobles David וינובל דויד של החברה המשפחתית , שהוקמה בשנת 1991 עם אוריינטציה ברורה לתעשיית הין והשמן זית. החברה בבעלות פרטית של משפחת דויד הצרפתית. לחברה 540 דונמים של גפנים ועצי זית הגדלים בצורה אורגנית בלבד. כאשר מאמצים רבים מושקעים בהשבחת הגפנים.

פרדריק דויד הוא הבעלים והיינן הראשי של היקב. משהתחתן עם יהודיה, הוא מצא חיבור עמוק למוסרת היהודית וראה את הצורך הגובר של יהודי פריז והסביבה במוצרים כשרים. לכן, החל בייצור יינות כשרים לקהילה היהודית עד להעברת מיקוד היקב ליין כשר. בנוסף, בכל תהליכי הייצור של יינות Cotes Du Rhone, נשמר התהליך אורגני במלואו ואף טבעוני.

כרמי היקב, שממוקמים בדרום עמק הרון שבדרום צרפת, פועלים בשיטות מסורתיות וכוללים ענבים מסוגים שונים, פופולריים יותר לתת אזור זה. האזור הינו תחת פיקוח ממשלת צרפת הרואה בו אור מובחר ומוגן לייצור יינות בעלי אופי מסוים.

בגידול אורגני לחלוטין ובתהליכי ייצור טבעוניים וכשרים מייצרים את סדרת יינות Frederic Daniel של יקב דויד. היקב, שוכן בחלקו הדרומי של אזור היין Cotes Du Rhone שבדרום צרפת.

רשמי טעימה שלי: הצבע, אדום עז וכהה עם שוליים בוהקים. באף,פרי יער אדום ושחור תבלין ספייסי, פלפל שחור ודומדמניות שחורות. בפה, פרי יער שחור עם רמיזות עדינות וניואנסים של מוקה וקפה עם גוונים סגלגלים ומרקם עדין.

תמהיל הענבים כולל: 50% ענבי גראנאש, 25% ענבי סירה, 25% ענבי מורבדר

היין נשאר להשרייה במשך שלושה ימים לפני שעובר לשלב התסיסה למשך 21 יום ומיושן כ 12 חודשים בנפרד.

תיאור היין על פי היקב: 

צבע: אדום עמוק עם גוונים סגולים.
ארומה: מעט עצי עם ארומה ברורה של אוכמניות.
טעם: טאנינים רכים ומרקם קטיפתי בחלל הפה. רמיזות של וניל. סיומת נעימה.

מומלץ להגיש את היין בטמפרטורה צוננת של 15-17, ולפתוח את הבקבוק כמה דקות לפני השתייה עם עדיפות לדיקנטר.

התאמה לאוכל: מתאים במיוחד לצד בשר טלה, אוכל ים תיכוני וגבינות רכות.

כשרות: בהשגחת Rav Rottenberg Paris

אלכוהול: 14.5%

מחיר מומלץ לצרכן: 65 ₪.

קרדיט צילום: אפרת אשל

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top