חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב הרי גליל ממליץ על בלאן דה נואר – לבן מאדום 2018 לחג הפסח

בגליל העליון, סמוך לקיבוץ יראון גילו  אנשי יקב הרי גליל את יופיו של מפגש משוחרר עם הטבע. חווית המפגש הזו הולידה יקב חופשי ויצירתי בגישה ובעשייה שלו. אנשי יקב הרי גליל, פועלים עם הטבע ויוצרים יחסים ברי קיימא עם האדמה והכרמים הצומחים מתוכה. חשוב ל אנשי יקב הרי גליל לשמור על הקיים. לתת לחיים בסביבה לשרות. לתת חזרה. יקב הרי גליל קרוב לטבע ומחובר למקום, ממליץ על בלאן דה נואר – לבן מאדום 2018 לחג הפסח.

יקב הרי גליל בלאן דה נואר – לבן מאדום 2018

רשמי טעימה שלי: באף, רמיזות פרחוניות של סיגליות לצד עשב טרי ותבלינים לבנים המעניקים סוג של מורכבות טרייה. החיך עם פרי בהיר, טעמים של אבטיח צעיר, תפוחים אדומים, אפרסק לבן, ושזיף בהיר, חמיצות נוכחת ומאוזנת עם טאנינים חלקלקים, גוף קל עד בינוני, נעים ורענן לשתייה. יין למנות פתיחה, לאביב ולקיץ.

אזור גידול: הרי הגליל העליון

הרכב זני: 100% גרנאש

סגנון: יין רענן בעל צבע בהיר וירקרק . ליין מרקם מישיי ניחוחות של פריחת ורדים אפרסק ,דובדבן חמוץ ורמז לניחוח עשב טרי . מאפייני הזן גרנאש ( אדום ) נשמרים בגרסה רעננה אביבית .

תהליך הייצור: הענבים נבצרו בציר ידני- סלקטיבי ועברו סחיטה עדינה באשכולות שלמים. התסיסה ארכה כשלושה שבועות והתנהלה בטמפרטורות משתנות בין 12 – 18 מעלות צלזיוס.
מיד לאחר התסיסה, הופרד היין מהמשקעים הכבדים ונשמר מספר חודשים במכלי נירוסטה על משקעי שמרים קלים.

הבציר: החורף שקדם לעונת הגידול היה חם יחסית לשנים קודמות וכתוצאה מכך הגפנים עברו התעוררות מוקדמת מיין רגיל ויצרו הקדמה של כשבועיים בהבשלת הענבים ובמועד הבציר. לאורך עונת הגידול הטמפרטורות היו מתונות יחסית ללא אירועי קיצון, מה שאפשר הבשלה אחידה ואיכותית . הבציר החל בסוף יולי בבציר ענבי סוביניון בלאן מכרם יראון והסתיים בסוף ספטמבר בבציר ענבי קברנה סוביניון מכרם משגב עם.

אלכוהול: % 12

אחסון ויישון: יש לאחסן במקום קריר וחשוך. בתנאי אחסון נאותים היין ישמר היטב במשך שנתיים ממועד הבציר.

טמפרטורת הגשה: 8-10 מעלות צלזיוס

פקק: אלומיניום "מכסובב"

כשר: כן.

מחיר מומלץ לצרכן: 70 ₪.

יקב הרי גליל

קיבוץ יראון

04-686-8748

קרדיט צילום: חגית גורן

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top