חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקבי ירושלים משיקים לקראת הפסח שני יינות חדשים –  יין פטיט סירה/פטי ורדו 2017 מסדרת גרשטיין Special Edition – Flowers Bringing the Spring ו – רזרב גוורצטרמינר, שרדונה וסוביניון בלאן 2017

יקבי ירושלים הינו היקב היחיד הפועל בירושלים, בהובלת היינן בעל השם הבינלאומי סם סורוקה, הפך לאחד היקבים הגדולים בארץ, המייצר יינות איכות תמורת מחיר הוגן לצרכן.
מרכז הטעימות החדש של יקב ירושלים נפתח בטחנת הרוח מונטיפיורי, בשכונת משכנות שאננים ומשלב בין ההיסטוריה של העיר ליינותיה, תוך שהוא מספר את סיפור המקום ומשמר את המורשת. זהו אחד האתרים הבודדים בארץ המהווה מקום מפגש לעבר הווה ועתיד ומזמן למבקרים בו מפגש היסטורי עם השכונה והעיר תוך טעימת יין ירושלמי אמיתי. יקב ירושלים הינו גלגול של 'יקב שמשון', יקב שהוקם על ידי משפחת מנדלסון בתחילת המאה הקודמת בעיר העתיקה בירושלים, פעל החל משנת 1951 בשכונת 'בית ישראל' בעיר והחל משנת 1976 במקומו הנוכחי באזור התעשייה עטרות. יקב ירושלים אגודה חקלאית שיתופית (כן, יש להם גם הרבה כרמים) הוקם בשנת 2006 כשמשפחת גואטה רכשה את היקב היקב, שהינו היקב היחיד הפועל כיום בבירת מדינת ישראל, שוכן בחלקה הצפוני של ירושלים ומייצר יינות שונים, במגוון סדרות איכות בשנים האחרונות עבר היקב תנופת ההתחדשות – הושקעו בו משאבים רבים והיקב כיום הינו מפעל מודרני ומתקדם שמאפשר לו לייצר יינות מובחרים ומגוונים. יינות יקבי ירושלים משווקים בארץ ובעולם וזכו להכרה ולפרסים בתחרויות יין שונות. יקבי ירושלים משיקים לקראת הפסח שני יינות חדשים –  יין פטיט סירה/פטי ורדו 2017 מסדרת גרשטיין Special Edition – Flowers Bringing the Spring ו – רזרב גוורצטרמינר, שרדונה וסוביניון בלאן 2017 וניכרת בהם ידו המקצועית והאמונה של היינן סם סורוקה.

יקבי ירושלים פטיט סירה/פטי ורדו 2017 מסדרת גרשטיין Special Edition Flowers Bringing the Spring

רשמי טעימה שלי: בלנד נאה, כשכל זן נותן את תרומתו ליין השלם. חיך, מרובד עשיר ומרוכז. שפע של טאנינים דקיקים, תומכים בטעמים של פירות כהים ותבלינים. הגוף בינוני עד מלא, קטיפתי ומרגיע במרקם.

הרכב זני היין: 50% ענבי פטיט סירה מהרי הגליל ו-50% ענבי פטי ורדו מכרמי שילה.

תיאור היקב את היין: היין נוצר משילוב זנים מקורי, צבעו אדום כהה וארגמני, בעל ארומות מרוכזות של פירות טרופיים ועץ אלון מעודן.

התיישנות: היין התיישן 8 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי

התאמה לאוכל: ילווה היטב תבשילי עוף ובשר ברוטב.

טמפרטורה מומלצת להגשה:C 16-18⁰

אלכוהול: 12.5%

מחיר מומלץ לצרכן: 65 ₪.

יקבי ירושלים רזרב גוורצטרמינר, שרדונה וסוביניון בלאן 2017

רשמי טעימה שלי: על האף, רענן, קייצי, עם פרחוניות הדרית לבנה, לצד אגסים אטרקטיביים ופרי לבן. על החיך, יש מערך מסודר ונקי מאוד של אגסים ומלון עם קצה מינראלי וגיר עדין. חמיצות טובה נוכחת ומאוזנת. יין טעים ומהנה.

תיאור היקב את היין: תערובת ארומטית של ענבי גוורצטרמינר, שרדונה וסוביניון בלאן, שנבצרו לפנות בוקר בכרמי הר ברכה, ברום של 850 מ' מעל פני הים. היין מתאפיין בצבע קש חיוור וניחוחות טריים של אפרסק, מלון ואשכולית. היין ממלא את החיך בטעמי פירות טריים וניחן בחומציות עדינה וסיומת אלגנטית ומתמשכת.
מומלץ להגשה עם גבינות קשות, מנות דגים בגריל או במחבת.

טמפרטורת מומלצת להגשה: C 6-10⁰

אלכוהול: 11.5%

מחיר מומלץ לצרכן: 75 ₪.

יקבי ירושלים

אגודה חקלאית שיתופית בע"מ

טלפון: 02-5836875
פקס: 02-5839789
הזמנות: 050-4153000
(יין יין 1700) 1700-554-554
דוא'ל: [email protected]

.

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top