חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב הר אדר משיק וממליץ לכבוד פסח על קריניאן 2016 מכרם בוגרת בת 35 שנה

יקב הר אדר הנו יקב בוטיק קטן השוכן בישוב הפסטורלי "הר אדר" שבהרי יהודה וירושלים. היקב מייצר יינות בוטיק אדומים ולבנים מזנים שונים המיושנים בחביות עץ אלון יקב הר אדר הוא יקב בוטיק משפחתי אשר הוקם בשנת 2006 בישוב הר אדר שבהרי ירושלים יינות היקב מאופיינים בשילוב שבין העולם הישן ויינות העולם החדש תוך מתן דגש לטרואר הארץ ישראלי היקב מייצר יינות בוטיק אדומים ולבנים המיושנים בחביות עץ אלון ונשמרים ביקב לתקופות שונות.
כרמי היקב שוכנים בהרי יהודה וירושלים. היקב שם דגש על בחירת הכרמים מהם נבצרים הענבים תוך הקפדה על איכות הענב, הבשלתו ומועד הבציר, יינני היקב מקפידים על בציר ידני אשר מתבצע בלילות הקרים של הקיץ באזור ההר. יקב הר אדר משיק וממליץ לכבוד פסח על קריניאן 2016 מכרם בוגרת בת 35 שנה. 

יקב הר אדר קריניאן 2016

רשמי טעימה שלי: צבע, רובי אדום, עם גוונים של סגול ושוליים בוהקים. באף, ניחוחות אוכמניות ופלפלים, ממלאים אף עם עומק ומורכבות. ניואנסים של פרי אדום, לצד תותים ושזיפים, מופיעים יחד עם שוש, אניס, ומגע של וניל. בפה, היין מאוזן היטב על החיך, עם טאנינים בשלים. תחושה עשירה של פירות בטעמים מינרליים, המבטאים שזיף בשל, דובדבנים כהים ותבלינים מעורבים בליבה. הגימור, ארוך ומרענן.

ענבי הקריניאן של יקב הר אדר נבצרו בשנת 2016 מכרם בוגרת בת 35 שנה באזור זיכרון יעקב ובנימינה. בציר זה הינו הקריניאן הראשון של היקב והוא יושק לקראת חג הפסח הקרוב.

התיישנות: היין התיישן ביקב למשך 24 חדשים בחביות עץ אלון צרפתיות.

תיאור היין על פי היקב: יין הקריניאן של יקב הר אדר מאופיין בצבע אדום-סגלגל, בחמיצות מאוזנת ובגוף בינוני. באף ריחות של לבנדר, סיגליות ותבלינים וטעמו מורכב מאוד ומיוחד.

כשרות: היקב כשר בהשגחת רבנות הר אדר וכן בד"צ נחלת יצחק.

אלכוהול: 13.3%

המלצת הגשה: מומלץ לחדרר כשעה טרם שתייה.

מחיר מומלץ לצרכן: 110 ₪.

בואו לטעום את יינות היקב, לקנות יין לחג, ולפגוש ומקרוב את משפחת יקב הר אדר ביריד פסח ביקב הר אדר שיתקיים ביום שישי 12.4 עם השקה חגיגית לקריניאן הנ"ל, טעימה חופשית מכלל יינות היקב, דוכני גבינות, שמן זית, חלבה, מגוון מארזי שי ומתנות לחג. הכניסה חופשית!

יקב הר אדר

050-6205078

הגיא 133 הר אדר

[email protected]

 

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top