חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב רימון ממליץ על יין בלאן דה נואר 2017 ויין שיכר קינוח מפנק על טהרת פרי הרימון לכבוד אורחי תחרות האירוויזיון

הכול החל בשנת 2000 כאשר בעל היקב חקלאי לבית משפחת נחמיאס ממושב כרם בן זימרה המגדל עצי נשירים למיניהם נחשף לסגולות המרפא של הרימון, ובתוך כך החליט לגדל עצי רימון, לאחר בירורים רבים גילה בעל היקב שבארץ בפרט ובעולם בכלל ישנם מספר רב של זני רימון שונים, בעל היקב הידוע בחדשנותו ובנטייתו לגלות דברים חדשים החל מיד בפיתוח זן רימונים חדש ומיוחד. הדרך להצלחה משם כבר הייתה ברורה. המשפחה כולה נרתמה למשימה והחלה לבנות צעד אחר צעד את היקב, להגיע מטועם אל טועם לתערוכה לתערוכה, עד שבימים אלו, ליקב סדרת יינות שזוכים לפרסים והערכה רבה בישראל וברחבי העולם כולו. היינות עשויים על טהרת פרי הרימון, פרי שלו סגולות בריאותיות ועד לרישומים מהמקורות לכך שהוא מבין הפירות הקדמונים הקיימים עוד מתחילת ההיסטוריה. יקב רימון התפתח עם השנים והחל בייצור מוצרים משלימים מפירות הרימון וביניהם: שמן רימונים, מיץ רימון ומוצרי קוסמטיקה. ליקב מרכז מבקרים מצליח מאוד, ואת היינות ניתן לרכוש בחנויות יין מובחרות ברשתות השיווק השונות בכל רחבי הארץ. בלב הרי הגליל מעל שורות ארוכות של עצי פרי מרהיבים שוכן לו יקב רימון. היקב הינו ראשון מסוגו בעולם המייצר יינות על טהרת הרימון בלבד. יקב רימון ממליץ על יין בלאן דה נואר 2017 ויין שיכר קינוח מפנק על טהרת פרי הרימון לכבוד אורחי תחרות האירוויזיון 2019 שתתקיים בתל אביב.

יקב רימון בלאן דה נואר 2017 THE NORTH LAKE

רשמי טעימה שלי: צבע, סלמון וורוד. באף, ניחוחות של תותים טריים, פטל ומיץ לימון, עם קליפת תפוח ירוקה. הפה, מראה יותר גרגרי יער אדומים ופרי הדר לצד רענות מזמינה ומאוד נעימה, עם אורך מתמשך וחומציות מאוזנת שלוקחת אל סיומת יבשה. מאוד מזכיר רוזה. יין של פריחת אביב וחומו של קיץ. יין של מרפסת אחר הצהרים או שפת הים, לצד גבינה מלוחה ואבטיח מתוק.

מופק מחלקה ייחודית על צלע ההר הבנוי ברובו מסלע שנוצר מהתפרצות וולקנית.

שמו של המותג The north lake נגזר ממקום הכרמים הצופים אל אגם דלתון בגובה של 870 מ' מעל פני הים.

האדמה עליה נטועים הגפנים עשירה במינרלים ומנוקזת היטב.
שילוב של מנות קור, רוח מערבית ומעט אדמה על פני סלע וולקני מאוורר מעניק לכרם איכות ייחודית ויוצאת דופן.

המשמעות של "בלאן דה נואר" הינה יין לבן המופק מענבים אדומים.
היין מורכב מ- 2 זנים :60% קברנה פרנק ,40% קברנה סוביניון, ייבול נמוך על טרואר ייחודי זה, טכנולוגיה חדישה ועשייה קפדנית מעניקה יין ייחודי בעל צבע וורדרד ארומה פרחונית טעמים מורכבים וסיומת ארוכה ונעימה .

סוג היין: יין יבש

אלכוהול: 13%

בקבוק: 750 מ"ל

טמפ' הגשה: 4-6 מעלות .

מחיר מומלץ לצרכן: 75 ש"ח.

יקב רימון SWEET POMEGRANATE WINE

רשמי טעימה שלי: אף, מאוד ארומאטי עם ניחוחות ריבתיים ומאפיינים ברורים של פרי הרימון. לצד ניחוחות עשבי תיבול עדינים, עוברים דרך כניסה משיית לגוף בינוני, עשיר, מתוק, מאוד מהנה, נעים, טעים, מפנק ופירותי, עם עומק טוב וחומציות עבה. שמסתיימת עם טאנינים פריכים. חנפנות מאוד נחמדה ומאוזנת.

שיכר קינוח זה עשוי על טהרת פרי הרימון שמקורו בבוסתני הפרי של פלטו כרם בן זמרה שבגליל העליון.
השיכר מיוצר מזן רימונים חדש בטכנולוגיה מסורתית.
הרימונים נקטפו כאשר הגיעו לרמת הבשלה מקסימאלית, תסיסתו של מיץ הרימונים הופסקה מוקדם על מנת לשמור על מתיקותו הטבעית של הפרי.
שיכר זה מאופיין בארומה פירותית וסיומת מרעננת.

סוג היין: שיכר קינוח מחוזק

ניתן להגיש כאפריטיף ולקינוח

המלצת הגשה: מומלץ להגיש בטמפ' 4-8 מעלות

המלצת שתייה: מומלץ להוסיף קוביות קרח

אלכוהול: 16%

בקבוק: מ"ל: 750

מחיר מומלץ לצרכן: 99 ש"ח.

כל יינות יקב רימון תחת השגחת הכשרות: הרב אלמישעלי מהדרין

יקב רימון

אזור התעשייה דלתון

04-6822325

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top