חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חוגגים פסח עם יקב דלתון עם DALTON ESTATE Petite Sirah 2017, ו- DALTON ESTATE Cabernet Sauvignon 2017

יקב דלתון נוסד בשנת 1995 על-ידי מתי הרוני ובנו אלכס הרוני בלב הגליל, סמוך למושב כרם בן זמרה היפהפה. זוהי פנינה בצפון הארץ, השואבת את גישת המצוינות מהאנשים וממנחות הטבע הסובבים אותה. האב והבן זיהו את הפוטנציאל הטמון בגליל העליון, וראו בו אזור לייצור יינות איכותיים ברמה הגבוהה ביותר. הם הביאו עמם מומחיות בתחום היינות ומשאבים נוספים במטרה למנף את איכויות האזור, להעצים את השגשוג, ליצור מקומות עבודה חדשים ולקדם את התיירות בסביבה. ביקב דלתון מאמינים, בזכות להתענג על הרגעים הקטנים של החיים ולהפיק את המיטב מהזמן שלכם עם החברים והמשפחה. יקב דלתון מאפשר לך להפוך את השגרה להנאה, את הפשוט למיוחד. והם מזמינים אתכם ליהנות מהיינות שלהם בכל אחד מהרגעים הללו, ולהוסיף עונג ליומיום. חוגגים פסח עם יקב דלתון עם DALTON ESTATE Petite Sirah 2017, ו- DALTON ESTATE Cabernet Sauvignon 2017. 

DALTON ESTATE Petite Sirah 2017

רשמי טעימה שלי: צבע כהה ועמוק, אף, רווי בליבה של אוכמניות, שזיפים שחורים, דובדבן שחור, לבנדר ותבלינים של פלפל, בחך, שזיפים שחורים וטעמי דובדבנים שחורים בולטים, מגובים ברמיזות לקינמון, ציפורן ועץ ארז. רעננות מזמינה עם טאנינים מאופקים וגימור ארוכה. 

יקב דלתון המוערך מציע את יין Petite Sirah (פטיט סירה), בציר 2017 מסדרת היינות estate לרגל חג הפסח
בחג הפסח המשפחה והחברים מתאגדים סביב שולחן החג וקוראים יחדיו את ההגדה, כאשר נהוג על פיה לשתות 4 כוסות יין . יקב דלתון המוערך מציע עבור המאורע החגיגי את יין Petite Sirah (פטיט סירה) , בציר 2017 מסדרת ה"אסטייט" של היקב.
הפטיט סירה , נקרא גם דוריף ומקורו בצרפת. בארצנו, הסתגל זן הענבים המיוחד לאקלים הים תיכוני . הכרם ממוקם באזור שפלת יהודה במושב קדרון – סמוך למושבה גדרה וניטע בשנת 2000, על מנת לקבל את מירב האיכות מכרם זה, היקב שמר על רמת יבול נמוכה ביחס לזן ועשה דילולים חוזרים ונשנים לאורך השנה. בנוסף, הכרם חולק ל- 3 תת חלקות אשר הקפידו לגדל כל אחת מהן באופן המתאים לה.

הענבים ליין זה רוסקו והותססו על הקליפות במשך שישה ימים שלאחריהם הם נסחטו ועם סיום התסיסה המלו-לקטית עבר היין להתיישנות בחביות עץ אלון אמריקאיות וצרפתיות למשך כשנה.

פטיט סירה, בציר 2017, יין עמוק ופירותי, בעל חמיצות נמוכה יחסית, צבע סגול כהה והינו מרוכז בטעמו ובצבעו ובארומה שלו. היין בעל ניחוח של קפה, קקאו, ופטל בר שחור ובלגימה היין רך מאוד וחלק מתאים לליווי גריל , צלי ושתייה באירועים חברתיים.

מחיר מומלץ לצרכן: 65 ש"ח.

כשרות: הרבנות האזורית מרום הגליל, בד"ץ 'יורה דעה' – בפיקוח הגאון רבי שלמה מחפוד שליט"א, Orthodox Union, מכון לכשרות בראשות הרב מרדכי אונגאר

DALTON ESTATE Cabernet Sauvignon 2017

רשמי טעימה שלי: באף, ארומות של פירות אוכמניות בשלים ועשירים עם רמזים של מנטה אלון ו-וניל מתוק. בחיך, ליקוריץ צפוף, בצורה חלקה, משולב בפרי יער שחור, עם טאנינים משיים. הסיומת נוגעת בסוג של מליחות קלילה.

סדרת יינות ה-Estate של יקב "דלתון" המוערך מציעה את יין ה-Cabernet Sauvignon  (קברנה סוביניון) 2017 לרגל חג הפסח

לכבוד חג הפסח, יקב "דלתון" המוערך יציע את  יין ה- Cabernet Sauvignon (קברנה סוביניון), בציר 2017 שימלא את כוסות היין במהלך קריאה משותפת בהגדה. היין מהווה חלק מסדרת ה"אסטייט", סדרת היינות הזניים של "דלתון".

ענבי ה"קברנה סוביניון" מגיעים מבית הגידול של יקב דלתון בגליל העליון, ומרום הגליל,

ובציר 2017 הושפע מעונת גידול  מאוזנת במיוחד, חמה ויציבה כך שהתנאים הללו אפשרו לענבי היין להבשיל באופן אופטימלי והיבולים היו גבוהים מהממוצע. הענבים ליין זה נבצרו במהלך השבוע הראשון לספטמבר עד השבוע האחרון של ספטמבר.

לאחר שנבצרו הענבים, הופרדו משזרותיהם והיין עבר תסיסה אלכוהולית על הקליפות. לאחר מכן, היין עבר למרתף החביות להתיישנות של כשנה, חלק מהיין התיישן בחביות עץ אלון וחלקו השני במכלי נירוסטה.

לאחר תקופת ההתיישנות הראשונה נעשה ה"בלנד" והיין התיישן עוד כמה חודשים בחביות ובמכלים ועם תום בציר 2018 היין בוקבק.

סך הכל זמן התיישנות כשנה על מנת לייצר יין רך ונעים, המבטא את האופי המיוחד של הפרי, הרעננות של היין והאיכות של כרמי יקב דלתון.

"קברנה סוביניון" של יקב דלתון הינו גאוות היקב, בעל ארומות של פרי דובדבן שחור, שזיף, אניס, מנטה, טבק ועשבי תיבול גליליים. המצליחים ביותר של יקב דלתון.

לאחר לגימה ,בחך מתקבל מרקם חלק וקטיפת. היין מתאים לארוחות דשנות, בשר, עוף, כבש , וכמו כן מתלווה נהדר לגבינות  ושוקולד מריר.

טמפרטורה מומלצת להגשה: 18-20 מעלות.

מחיר מומלץ לצרכן: 59 ש"ח.

כשרות: הרבנות האזורית מרום הגליל, בד"ץ 'יורה דעה' – בפיקוח הגאון רבי שלמה מחפוד שליט"א, Orthodox Union, מכון לכשרות בראשות הרב מרדכי אונגאר

להשיג בחנויות היין המובחרות

יקב דלתון

פארק התעשייה דלתון
מרום גליל, 13810, ישראל
טל׳: 04-6987683

קרדיט צילום: אורי גרון

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top