חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המלצה ליינות לחג הפסח – יקב רקנאטי

חג הפסח מתקרב ולכבודו מציע יקב רקנאטי, יינות איכותיים ומרשימים, שיתאימו לשולחן החג בכל בית.
יינות השיראז והסוביניון בלאן, הינם חלק מסדרת 'גליל עליון', בה היינות מגיעים מכרמים שניטעו בחלקות מובחרות, הטובות ביותר ודרכן מבטאים את המאפיינים הטובים ביותר של כל זן.
יונתן אדום מסדרת יונתן, שענביה נבצרו מכרמים נבחרים ברחבי הגליל ברחבי הגליל הוא יין נהדר המתאים לכל ארוחה.

רקנאטי שיראז גליל עליון 2018
סדרת "גליל עליון" החדשה של יקב רקנאטי מציגה זנים קלאסיים מבית גידול מובחר. ליין ארומת שיראז אופיינית של סיגליות, לבנדר ופלפל שחור בליווי ניחוחות עץ אלון. שיראז "גליל עליון" הוא ביטוי ייחודי לאדמה גלילית משובחת ואקלים יוצא דופן. יקב רקנאטי איתר במשך שנים חלקות מובחרות ברחבי הגליל העליון המיועדות לגידול זני איכות. סדרת "גליל עליון" החדשה מתרכזת בטרואר הגלילי הנפלא הדרך בה הוא מביא את זן השיראז לכדי ביטוי – בתיבול האופייני כל כך לשיראז, בגוף המלא ובצבע השחור-סגול העזה ייחודי לו.
היין זכה במדליית זהב בתחרות "צאלנג' דה וין" – בורדו 2015.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16-18 מעלות.

מחיר מומלץ לצרכן: 55 ₪.

רקנאטי סוביניון בלאן-גליל עליון 2018
סדרת "גליל עליון" של יקב רקנאטי מציגה זנים קלאסיים מבית גידול מובחר. ליין ארומת סוביניון בלאן אופיינית של פרי הדר, פרחים ופירות טרופיים.
סוביניון בלאן "גליל עליון" הוא ביטוי ייחודי לאדמה גלילית משובחת ואקלים יוצא דופן. יקב רקנאטי איתר במשך שנים חלקות מובחרות ברחבי הגליל העליון המיועדות לגידול זני איכות. סדרת "גליל עליון" מתרכזת בטרואר הגלילי הנפלא ובאקלים הקריר המאפיין אותו, ונהנית במיוחד מהלילות הקרירים החשובים כל כך לייצור סוביניון בלאן ארמוטי ורענן במיוחד.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 8 – 10 מעלות.

מחיר מומלץ לצרכן: 55 ₪.

רקנאטי יונתן אדום 2018
יין אדום שופע פירותיות, עשיר ובעל מרקם קטיפתי המורכב מענבי קברנה סוביניון ושיראז. יישון היין בעץ אלון צרפתי תרם עידון, אלגנטיות, מורכבות ורובד נוסף של טעמים. יונתן אדום נהדר לשתייה לבדו או לליווי ארוחה טובה.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16-18 מעלות.

מחיר מומלץ לצרכן: 39 ₪.

יקב רקנאטי

פארק תעשיות עמק חפר, גשר העץ 16, עמק חפר

04-622-2288

קרדיט תמונות: עומרי מרון

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top