חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב ארזה משיק מהדורה חגיגית: סדרת עונות סדרת יינות ממגוון זנים שכיף לשתות בכל אירוע ובמחיר אטרקטיבי במיוחד!

יקב ארזה מציג את סדרת עונות, הכוללת מגוון יינות זניים: קברנה, מרלו שיראז, מרלו-קברנה ואמרלד ריזלינג מבציר 2018. יינות שכיף לשתות סביב שולחן החג או בכל הזמנות או אירוע אחר, בקבוקים מעוצבים שיצרו אווירה חגיגית ומרעננת. סדרת עונות מבוססת על זנים אדומים אצילים שמקורם בצרפת (בורדו וקוט דו רון) המניבים יינות משובחים בכל העולם. הזן אמרלד ריזלינג הינו הכלאה בין הריזלינג הגרמני ומוסקדל ממערב צרפת מאוד מתאים לגידול באקלים החם של ארצנו.

היינות מופקים מכרמים הגדלים בחבל לכיש (קברנה), שפלת יהודה (אמרלד ריזלינג), פאתי ירושלים (מרלו), בין הרי הכרמל (מרלו) ובגליל (שיראז). כל כרם נבצר לחוד בהבשלה מלאה. הענבים הלבנים נסחטים אחרי קבלה מבציר לילי, גריסה והפרדת שידרות, המיץ המופק מקורר ומנוקה על ידי שפייה. המיץ הנקי תוסס באיטיות בחום נמוך עד קבלת המתיקות השארית הרצויה. הענבים האדומים, אחרי גריסה והפרדת שידרות, תוססים עם הקליפות במשך כשבוע בחום מבוקר. אחרי גמר התסיסות היין מתנקה בשפיות מהשמרים ונשמר לתקופת יישון במיכלי נירוסטה עד הבקבוק.

לכל היינות אופי זני מובהק גם בניחוחות הזן וגם בתכונותיו בפה: קברנה מלא פרי כחול עם גוף חזק, מרלו עדין ופירותי, שיראז רך עם ניחוח של שזיף בשל וריזלינג פרחוני ומעודן. יינות בריאים, רעננים ונגשים מאוד.

יינות סדרת עונות ימכרו ברשתות השיווק המובחרות בכל רחבי הארץ.

מחיר מומלץ לצרכן: 30 ₪.

כשרות: בד"צ העדה החרדית.

יקב ארזה – הוא יקב משפחתי ותיק מהגדולים בישראל שנוצר משיתוף פעולה בין משפחת שור, משפחת הייננים הוותיקה בארץ, המייצרת יין החל משנת 1847, לבין פיליפ ליכטנשטיין, יינן צרפתי בעל שם עולמי שעלה לישראל
עם החלום לייצר כאן יין איכותי. היקב מייצר כיום למעלה מ- 4 מיליון בקבוקים בשנה המשווקים ברשתות השיווק השונות ובחנויות היין. בשנים האחרונות נטע היקב כרמים בכל אזורי היין המובחרים בארץ החל מהגליל העליון בצפון ועד רמת הנגב בדרום מתוך הבנה כי בכל חלקה מתקיימים תנאי גידול עם מאפייני פרי שונים, המתאימים לסוגי יין מגוונים. כל כרמי היקב עומדים תחת פיקוח קפדני של צוות היקב בכדי לוודא תנאי גידול מיטביים לכל גפן וגפן.

יקב ארזה

02-5351442

ת.ד. 18218 א.ת. מישור אדומים,91181

יינן: פיליפ ליכטנשטיין

02-5351442

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top