חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חוגגים את טעמי איסטנבול ביקב מאיה – ופותחים שולחן תורכי, מלא במטעמים לצד היינות הים-תיכוניים של יקב מאיה – יום חמישי ה- 7.3 בשעה: 20.00 !

המטבח התורכי נחשב לעשיר ביותר מבין מטבחי הים התיכון, יש בו את מטבח הים ושמן הזית לצד מטבח היבשה ותבשילי הקדרה. יוונים, ארמנים, יהודים, ערבים, עות'מנים ומונגולים, תרמו לעושר בחומרי הגלם ובטכניקות הצלייה והבישול. בתי המרזח התורכיים נקראים Meyhane ומגישים בהם עשרות מנות טריות לצד משקאות האניס והיין. האכילה המשותפת מצלחות שזורמות למרכז השולחן הופכת את הטברנה התורכית לחוויה שמחה וחברתית במיוחד.

ביום חמישי ה- 7.3 בשעה: 20:00 יהפוך מרכז המבקרים של יקב טוליפ ומאיה לטברנה טורקית.

שרון ויעל מ- Haifa Shuk and Cook שעורכים סיורים קולינאריים, סדנאות בישול וארוחות פרטיות ומתמחים במטבח התורכי המגוון, יתארחו במרכז המבקרים של יקב מאיה וטוליפ.

הן יגישו, ארוחה בת 12 מנות תורכיות, המוגשות למרכז השולחן ויספרו לאורחים על אוכל הרחוב התורכי והשווקים של איסטנבול.

בין המנות שיוגשו: ז'יז'יק, דג מגולגל בעלי גפן, סימיט, תבשיל חצילים, תבשיל אורז (midye dolma), ברוסקטה של דג צלוי (Balik Ekemk) בתערובת תבלינים תורכית עם לימון כבוש ויוגורט ועוד ועוד

את המנות ילוו היינות הים תיכוניים של יקב מאיה, ולצד סיפורי איסטנבול, ידבר דוד בר אילן היינן של יקב מאיה, על היינות והגישה הים תיכונית בעשיית היין ואיך היא משתלבת עם הקולינריה הים תיכונית

מחיר הערב: 230 ש"ח.

יקב מאיה הוא יקב בוטיק עם קונספט חדשני ופורץ דרך. היקב, בבעלות היזם רועי יצחקי, מייצר יינות איכות בסגנון ישראלי-ים תיכוני שנועדו ליצור התאמה מושלמת לעולם הקולינריה הים תיכונית, לצד הניחוחות, הטעמים, האקלים, האווירה והתרבות. בשביל להגיע לתוצר המושלם, צירפנו לצוות היקב מומחים מן השורה הראשונה שמנצחים על היין של מאיה. השניים פרופסורים יוונים, מהמובילים בתחומם בגידול גפנים ועשיית יין ים תיכוני. היינן, הפרופ' יאניס פראסקבופולוס והמומחה לגפנים ים תיכונית, הפרופ' קוסטאס בקיאסטס, חברו ליינן דוד בר-אילן ויחד יוצרים את הבלנדים המרתקים והייחודיים של מאיה.

מספר מקומות מוגבל.

הרשמה בטלפון – 049830573

יקב טוליפ ומאיה

כפר תקווה, קרית טבעון,

טל' 04-9830573

קרדיט צילום: HILA SHUK

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top