חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פסח משפחתי ביקב הפרימיום 1848 לרגל חג החרות, והם ממליצים לכם לחגוג עם יין Family Events קברנה סוביניון שיראז 2014, המתאים במיוחד לשולחן החג.

חג הפסח הוא אחד משלושת הרגלים, בהם כל המשפחה נאספת סביב שולחן חג אחד ומציינת את המסורת היהודית. יינני יקב הפרמיום 1848, שקדו רבות על הבלנד המיוחד שיתאים באופן מושלם לשולחן חג הפסח. Family Events קברנה שיראז (2014), יין המשלב שני זנים אצילים, עשיר בטעמים וניחוחות המתמזגים בהרמוניה לכדי יצירת מופת.

בשנת 1848, עם חידוש היישוב היהודי בירושלים, יצחק גלינא-שור פתח את היקב הראשון בארץ ישראל, במרתף הצמוד לכותל המערבי בירושלים. יינות היקב האיכותיים זכו למוניטין בקרב הקהילה היהודית של אותה תקופה ונמכרו מבית לבית. בעת מאורעות התורכים, נאלצה משפחת שור לנטוש את היקב אשר בעיר העתיקה ולהקימו מחדש מעל לבריכת אגירת מים בבית ישראל שבירושלים החדשה. מאז עברו דורות של ייננים במשפחה ובניה חידשו את המסורת של עשיית היין שצמחה מאז 1848. יקב 1848 הוא חלוץ תעשיית היין הישראלית בהבגרת יינות בחבית ומוביל את הענף במיתוג יינות איכות, כמוצר סופר פרימיום. כיום, היקב משלב את הידע והניסיון שנצבר במשך השנים יחד עם טכנולוגיות ייצור מן המתקדמות בעולם. צוות מקצועי של ייננים בינלאומיים, אגרונומים וכורמים מובילים את יקב 1848 למצוינות יחד עם החזון להתפתח כאחד מיקבי העלית האיכותיים באזור.

יקב 1848 Family Events קברנה שיראז 2014

רשמי טעימה שלי: באף, ניחוחות של תבליני אפייה, פטל שחור ודובדבן, לצד עשבוניות תיבול כמו אורגנו מיובש וניחוחות טימין ופרחוניות סגלגלה, אוכמניות ונגיעות קרמל. בחך, עושר של טעמי פרי יער שחור בדגש על דובדבנים ושזיפים, הנוגעים בשוקולד כהה ומריר, עם טעמים יבשים של עשב. יין נגיש, שתי, מהנה ונעים. הסיומת טובה.

סוג היין: אדום יבש

שנת בציר: 2014

הרכב זני: קברנה סוביניון ושיראז

תהליך עשיית היין: הענבים שהגיעו ליקב בשעות הבוקר המוקדמות והקרירות הועברו מה"crusher" ישירות אל מכלי תסיסה מנירוסטה מקוררים. לאחר השרייה קרה של שלושה ימים למיצוי עדין של הטעמים המצויים בקליפות הענבים, התירוש הותסס בטמפרטורה של 22-24 מעלות על מנת לשמר את אופי השיראז והקברנה סוביניון כל אחד בנפרד.

התיישנות: לאחר תום התסיסה המלולקטית היין התיישן בחביות עץ אלון צרפתיות למשך 16 חודשים שבסיומו התקבל יין שידבר לכל אחד מבני המשפחה.

לכבוד חגיגות ה- 170 שנה של מסורת יין משפחתית העוברת במשפחתו של הבעלים יוסי שור כבר 8 דורות, השיק היקב את סדרת דור 6, סדרת היינות של יקב 1848, שעושה לכם שמח בחג החירות ומביאה לכם את היין הנכון לאירוע המתאים.

כשר: בהשגחת בד"ץ עדה חרדית ובית יוסף

אלכוהול: 14.5%

בקבוק: 750 מי"ל.

מחיר מומלץ לצרכן: 99 ₪.

ניתן להשיג בחנויות היין המובחרות

יקב הפרימיום 1848

קרדיט צילום: אייל קרן צילום קולינארי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top