חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אמנם האביב עדיין לא הגיע, אבל ביקב נטופה יש התחדשות נפלאה !

יקב נטופה מציע יינות איכות אלגנטיים, בסגנון העולם הישן, המאופיינים בגוף מעודן בעל ניחוחות וטעמים מורכבים. הכרמים של יקב נטופה נטועים באדמת עין דור שבגליל התחתון וגדלים בהם זנים מגוונים, כגון: סירה, מורבדרה, גרנאש, טמפרניו, טוריגה נסיונל, שאנין בלאן ורוסאן, זנים ים-תיכוניים שהתאמתם ל"טרואר" ממצה בצורה המרבית את איכות הפרי ואת תכונותיו. בשיפוליו של הר תבור, על אדמות קיבוץ עין דור, פועם לב העשייה של יקב נטופה. 120 דונם עם מגוון זנים שמוכיחים מדי בציר את התאמתם הייחודית לטרואר הגליל התחתון. השאנין בלאן שמקורו בעמק הלואר, ולאחרונה הרוסאן מעמק הרון, משמשים לייצור יינות לבנים זניים, השונים בסגנונם בנוף ארצנו. לצדם, הזנים הים-תיכוניים מורבדרה, סירה וגרנאש, יחד עם הטמפרניו והטוריגה-נסיונל האיבריים, מפיקים ממסכים אדומים עשירים ומורכבים, ובשנים ייחודיות אף משמשים לייצור יינות זניים. היקב מציג התחדשות נפלאה עם יינות מבצירים חדשים: לאטור אדום 2016 – בלנד של ענבי הסירה והמורבדר בשילוב אלגנטי ובבציר שהביא איתו טעמי גרגרי יער שחורים וריחות מאסק. תל קאסר לבן 2017 – יין לבן אחר, זני, עשוי על טהרת 100% ענבי רוסאן, אגס באף וזיכרון רחוק של חבית משומשת. דומיין אדום 2017 – בלנד GSM, של סירה, מורבדר וגראנאש. הכרם, הפרי, הצבע הסגול, כולם מורגשים בו, יין נגיש וקלאסי לשולחנות החג. היותם של יינות היקב תחת השגחת הכשרות של העדה החרדית קונה מקום של כבוד ליינות אלה אצל הצרכנים החרדים, גם לא מעט, בזכות איכותם של היינות ונגישותם.

יקב נטופה תל קאסר לבן 2017

רשמי טעימה שלי: יין לבן מרשים עשוי על טהרת ה- 100% ענבי רוסאן, מביא עמו צבע זהבהב צלול עם שוליים בוהקים ובאף הזוכה לתגמול מיידי במתקפה הראשונה, מיד עם ההרחה, גוונים ארומטיים ייחודיים של נקטרינה, לצד אגס מתובל, עם רמיזות לקינמון, אפרסק ושקדים. הפה, עדין בחך, עם טקסטורה רכה, מציג לימון, פירות נקטרינה, התמדה ואורך, לצד איזון מדויק וחומציות טבעית נהדרת. מגע עץ החבית ברקע הוסיף ממד של עומק, לצד מורכבות ויכולת השתבחות על ציר הזמן. יופי של יין.

סדרה: תל קאסר
תיאור היין על פי היקב: יין עמוק, בעל ארומות מודגשות של אגסים ומשמש מיובש, מלווה
.בתיבלון עדין שמקורו בחבית העץ
זני ענבים ואחוזים: 100% רוסאן
שנת בציר: 2017
מומלץ לשתייה מ: 2018
מומלץ לשתייה עד: 2028
אחוז אלכוהול: 13.5%
זמן יישון: 10 חודשי השתבחות בחביות עץ אלון צרפתי
שנת השקה: 2018
מתיקות: יבש
סוג יין: לבן יבש
מחיר מומלץ: ₪130.
כשרות: בד"ץ העדה החרדית

יקב נטופה לאטור אדום 2016

רשמי טעימה שלי: הצבע בגוון עמוק וכהה. האף, חיוני ומורם, מביא עמו דובדבני יער שחורים, וניל ופריחת תפוז, לצד רמזים להל ולזיתים שחורים. הפה, מפתה, טעים, עשיר בטאנינים בשלים ופירות יער שחורים דובדבנים ואוכמניות, לצד מורכבות, אלגנטיות, איזון טוב, וסיומת ממושכת וארוכה.

סדרה: לאטור נטופה
תיאור היין: יין בעל גוף עשיר ואלגנטי וטאנינים נעימים
זני ענבים ואחוזים: סירה 70% מורבדר 30%
שנת בציר: 2016
מומלץ לשתייה מ: 2017
מומלץ לשתייה עד: 2027
אחוז אלכוהול: 13.5%
זמן יישון: 13 חודשי השתבחות בעץ אלון צרפתי
שנת השקה: 2019
מתיקות: יבש
סוג היין: אדום יבש
התאמה למנות: משתלב עם מנות בשריות ומאכלים עשירים
מחיר מומלץ: 90 ₪.
כשרות: בד"ץ העדה החרדית

יקב נטופה דומיין נטופה 2017

רשמי טעימה שלי: יין GSM, עם מקדם גסטרונומי, שילך נפלא עם אוכל. יין לשתייה נעימה, ליווי נחמד לאוכל איטלקי, במיוחד כזה, המבוסס על רוטב עגבניות. הצבע, סגול עם עומק כהה. באף, גרגרי יער עסיסיים, דובדבן שחור, עלי כותרת של ורד, שוקולד חלב, מושק, רמיזה לתבלינים, כמו ציפורן וליקוריץ טרי. הפה מלא בטעמי פירות, טאנינים עדינים. עמוד שדרה נוגע בסוג של מליחות. מרכיבי הסירה בבלנד, מוסיפים סוג של רמיזה בשרנית לחך ופירות רכים וכחולים. מרכיבי הגרנאש בבלנד תורמים פרחוניות נעימה אבל גם סוג של  תיבול משותף לאף ולחך. הסיומת ארוכה תיקח אתכם עד לאביב. תמורה נהדרת לכסף. יין לכל ארוחה, מרמת הפיצה והפסטה ועד, ללמעלה.

סדרה: דומיין נטופה
תיאור היין: גוף נעים עם ניחוח ותבלינים ארומטיים
זני ענבים ואחוזים: 50% סירה, 30% מורבדר, 20% גרנאש
שנת בציר: 2017
מומלץ לשתייה מ: 2018
מומלץ לשתייה עד: 2022
אחוז אלכוהול: 13.2%
זמן יישון: 6 חודשי השתבחות בחביות עץ אלון צרפתי
שנת השקה: 2018
מתיקות: יבש
סוג היין: אדום יבש
התאמה למנות: משתלב עם מאכלי עוף, בשר ומאכלים ים תיכוניים
מחיר מומלץ: 60 ₪.
כשרות: בד"ץ העדה החרדית.

יקב נטופה

מצפה נטופה

טלפון: 04-6786454

דואר אלקטרוני: [email protected]

שעות פתיחה: ימים א'-ה': בתיאום מראש

יום ו': בין השעות 10:00-14:00

(קרדיט צילום: יואב גורין)

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top