חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"משקאות הטורקי" – חנות חדשה בגבעת שמואל – "שיבואו לראות אותנו. שיבואו לבדוק אותנו. ומי שיהיה מבסוט שיישאר אתנו. אנחנו מצדנו מבטיחים שירות ואיכות ללא פשרות."

בדיוק בקו התפר שמחבר בין הערים פתח תקווה וגבעת שמואל, פתחה לפני 5 חודשים רשת "משקאות הטורקי", חנות חדשה. דווקא בתקופה בה התחרות על כיסו של הצרכן הולכת וגדלה, וחנויות יין נסגרות, מצאה לנכון רשת משקאות הטורקי לפתוח חנות חדשה, אחות לחנות הדגל בכפר סבא ולשתי החנויות שבפתח תקווה ולעשות את זה בגדול, רוצה לומר' בענק עשיר ומגוון, של שירות, מבחר ורושם. בדיוק בערב יום האהבה החל ב- 14 לחודש, שיצא בדיוק ביום חמישי, בחרה החנות החדשה בגבעת שמואל לעשות הפנינג מדהים של חשיפת החנות תוך שהיא נשענת על הכותרת שבהחלט מחייבת "פסטיבל יינות ישראלים" ועובדת היותו של ערב החגיגה בסוף השבוע ועם או בלי להתכוון החל גם ביום האהבה. מארגני האירוע, רוצה לומר שמואל סמברנו הבעלים, לא חסכו דבר. החל מכוסות היין האיכותיות, חוברת קטלוג היינות המפורט והמושקע, האירוח מאיר הפנים ורחב הידיים, עמדות ההטעמה' שבעוד רגע ארחיב עליהם, משולשי הפיצה/פוקצ'ה שהוגשו לאורחים חינם אין כסף, עמדת מכירת הגבינות, להקת הליווי שדאגה להנעים ברקע עם נגינה ושירת מוסיקת ג'ז, והכי חשוב, יין. והרבה.

פגשתי לשיחה קצרה את שמואליק סמברנו הבעלים הצעיר בן ה-31 של "משקאות הטורקי" וזה מה ששמעתי ממנו:

"אני כבר כ-14 שנים בתחום עוד מצעירותי. החנות הזו חדשה בגבעת שמואל. יש לנו עוד 2 חנויות בשוק פתח תקווה הוותיקה והקטנה ביותר הנה חנות בת 35 שנה והשנייה, חנות גדולה ביותר שפתחנו לפני כ-12 שנה, יש לנו חנות נוספת בכפר סבא שאנו רואים בה עדיין "חנות הדגל" היא נפתחה לפני 5 שנים עם 450 מטר. החנות החדשה כאן בגבעת שמואל נפתחה לפני כ- 5 חודשים. אנו פונים למגוון רחב של קהל ולקוחות, יש לנו יינות ואלכוהול לכל כיס, יש לנו צוות מאוד מקצועי, אנחנו נותנים מקום וייצוג לכולם וכל הזמן משתדלים לחדש ולהביא דברים מעניינים ולהיות קשובים לדרישות השוק. אנחנו נותנים במה מכובדת ליינות יקבי בוטיק לרבות מתן דגש על ייבוא כשר במיוחד עבור הסביבה הדתית ושומרת הכשרות שבאזור, יש לנו יינות ואלכוהול בכל רמות המחיר מהארץ ומהעולם".

בשבועות האחרונים נסגרות חנויות יין ברחבי הארץ. יש תחרות בענף שממילא הוא קשה ודווקא בימים שכאלה אתם משיקים חנות יין ענקית ומושקעת הכיצד?:
"מה שקרה לאחרים , אני לא יודע בדיוק להתייחס לזה. אני לא בדיוק יודע מה קרה שם, מה היה שם, רבים מהם אנחנו מכירים שנים והם קרובים לנו ללב כקולגות מכובדים וכחלוצי הענף. אני משתדל להיות ממוקד בעסק שלי ולקדם אותו כמה שיותר ולהביא אותו לרמה המקצועית הכי גבוהה כי אני מאמין שרק ככה אפשר לשרוד בשוק הזה. כי אין מקום לחוסר מקצועיות. קהל צרכני האלכוהול והיין כבר מזמן יודע ומבין מה הוא שותה ומה הוא קונה והיכן".

ביהוד, הייתה ממוקמת חנות של "ויין אנד מור" של חינאווי. החנות הייתה גיאוגרפית מאוד קרובה לחנות רשת "דרך היין" שבצומת סביון, לימים החנות של "ויין אנד מור" סגרה את שעריה מסיבותיה היא. איך אתה רואה את התחרות עם רשת גדולה ומקצועית כמו דרך היין, ואני רואה כאן בין האורחים הרבים הערב, גם את אורי שקד, מבעלי שקד ודרך היין?:
"דרך היין, היא רשת מקצועית, מכובדת ובני המשפחה, חברים מאוד טובים שלי. כל משפחת שקד ראויים לכל מחמאה. ובהחלט שאפו. הם מצעידים את הענף כל הזמן קדימה. הם עוזרים לנו, אנחנו בקשרים מצוינים, לומדים מהם המון, אנחנו מפרגנים להם ובגדול".

האם נזכה לעוד אירועי יין שכאלה?: 

"אנחנו מקיימים ונקיים עוד אירועי יין שכאלה. כל האירועים שלנו הם אירועים מושקעים. אירוע שכזה, קיימנו לפני כשבוע בחנות שלנו בכפר סבא. עם אותו ייצוג של יקבים, אותם דוכני גבינות ולהקת מוסיקת הליווי. זוהי תמיד סיבה לחגוג. ומי שאוהב יין יצא לו היום יום האהבה ליין. כל היינות שמוטעמים הערב יוצאו למכירה ובמבצע של 5 +1, ורק שייהנו".

שעות הפתיחה בחנות "משקאות הטורקי" בגבעת שמואל באמצע השבוע מ- 09:00 ועד 21:00 ביום חמישי מ- 09:00 ועד 22:00 ובימי שישי מהשעה 08:00 ועד 16:00.

וליקבים המשתתפים: יקב כרמל ויקב יתיר, יקב יפו ויקב גוש עציון, יקב רמת הגולן, יקב גבעות, יקב טוליפ, יקב הר ברכה, יקב 5 אבנים, יקב דדה, בן זימרה, ומורלי, יקב מונטיפיורי, יקב בן חיים, לוריא, אדיר ומוני, יקב ויתקין, דלתון, ברבדו, טפרברג, עמק יזרעאל, שילה, ופסגות, יקב ברקן, וסגל, יקב רקנאטי, יקב תבור, יקב טורא ויקב גת שומרון.

ייצוג מרשים ליינותיהם נתנו לא מעט מהיקבים שיינותיהם הוטעמו לרבות יינות בולטים כמו: הסופרייר של ברקן, והאלטיטיוד 720, הינות הי-תיכוניים של רקנאטי כמו הקרינאן והפטיט סירה והמרסלאן. הקרינאן עמק שפייה של עמק יזעאל, הפיק של יקב פסגות, והשור של יקב שילה, הקברנה סוביניון של ברבדו והשרדונה. הקריניאן והקברנה פרנק של ויתקין, העלמה קרימזון של דלתון, ה-A אדום 2013 של יקב אדיר, והטרדישן קברנה סוביניון של בן חיים, האריה של מונטיפיורי, המרלו איש הרים של הר ברכה, המאונטין פיק של טורא, האספרו האדום של טוליפ, כל 4 היינות של גבעות המרלו, מחול הכרמים, הגופנה קברנה רזרב והשרדונה קברנה, ירדן סירה וירדן מרלו של רמת הגולן, הקברנה פרנק של גוש עציון, ההומאז' של יקב יפו, נחל יתיר של יקב יתיר, השרדונה כרם אדמון של יקבי כרמל, ויין הקינוח 24 קאראט של גת שומרון.

שמואליק, איזה מסר חשוב לך להעביר ללקוחות? :

"שיבואו לראות אותנו. שיבואו לבדוק אותנו. ומי שיהיה מבסוט שיישאר אתנו. אנחנו מצדנו מבטיחים שירות ואיכות ללא פשרות".

משקאות הטורקי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top