חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

CHÂTEAU CLARKE 2016 Cru Bourgeois Listrac-Medoc כשר ! – ביבוא "צור עולם של יין"

בין 10 יינות מסיבת העיתונאים שקיימו אנשי חברת "צור עולם של יין" היו כמה וכמה יינות שהתבלטו על פני האחרים. לא היה זה מחירם של אותם יינות שנע בין היין "הזול" ביותר הגוורצטרמינר של יקב פסגות' שמחירו המומלץ לצרכן הנו 65 ש"ח לבין היין "היקר" בטעימה ה-CHATEAU LEOVILE POYFERRE שמחירו המומלץ לצרכן הנו 1200 ש"ח. אלא דווקא וכמו תמיד, ההעדפה האישית של הטועם בהיבט הכי סובייקטיבי של "טעים לי לא טעים לי" ואחר כך הבה ונשמע את סיפורו של היין. על יין שכזה מתוך העשירייה אני מבקש לכתוב לכם. אחד כזה CHÂTEAU CLARKE
2016 Cru Bourgeois Listrac-Medoc כשר ! – שעבור רבים, עשוי אולי להישמע בנאלי, שהרי זה יין העשוי איך לא ממרלו וקברנה סוביניון, אז זהו שזה לא רק זה. אז בואו ותצטרפו אלי לטעימה ואיזו חוויה היא זו !

CHÂTEAU CLARKE
2016 Cru Bourgeois Listrac-Medoc

וכך תיארו אותו אנשי "צור עולם של יין" בדף היינן אותו קיבלנו:
Château Clarke, Listrac-Médoc, 2016 שאטו קלארק
מותג: ברון רוטשילד
סגנון: אדום יבש
אזור: מדוק, Haut Médoc בורדו, צרפת
כפר: Listrac-Medoc
קלאסיפיקציה: Cru Bourgeois
הרכב זנים: 70% מרלו, 30% קברנה סוביניון
בציר: (וחשוב שתשימו כאן לב) מרלו 9/29 – 10/15
קברנה סוביניון 10/13 – 10/18
אודות היין: היין נעשה בשרייה קרה ותסיסה, בחביות עץ אלון ופלדת אל חלד.

היין התיישן במשך 16 חודשים.

תיאור היין על פי היקב: גוון היין ארגמני עז. ארומות של סיידר עם טעמים של דובדבן ודומדמניות שחורות.

המלצת שתייה: (ושוב חשוב שתשימו כאן לב) היא בין 2021 – 2031
נתוני היין: 14% אלכוהול
מחיר מומלץ לצרכן: 270 ש"ח.
יבוא והפצה: "צור עולם של יין"

זוהי המהדורה הכשרה הראשונה היוצאת כמותג פרטי private label Barons Edmond & Benjamin de Rothschild Haut-Médoc since 1986 והיין הזה, נעשה בדיוק מאותם ענבים מהם מייצר היקב את היין שלו. רק שהיין הזה הוא כשר לכל אורך הדרך, בליווי צמוד של יהודי חביב, בשם מנחם ישראלוביץ', נציג חברת ההפצה הייצוא והייבוא Royal Wine המפקח מקרוב על הייצור בכל היקבים.

רשמי טעימה שלי: צבעו כהה ועמוק, סגול ארגמן, עם שוליים בוהקים. באף, פרי יער כחול ושחור, קאסיס, אוכמניות, פטל ודובדבן כהה ורמיזה קלה של עלי טבק. הפה, בעל גוף בינוני נוטה למלא. מעוגל עם מגע של אלון. עם מירקם עדין וקטיפתי. פרי עסיסי "לעיס", נעים וטעים. אדמתיות, רמיזות לגרפיט, סיגר, טבק, קאסיס, אוכמניות כחולות ודומדמניות אדומות, טאנינים מעודנים, נגיעה מינראלית וחמיצות נוכחת מאוזנת לעילא. אלגנטיות, הדוניסטיות, אופי ומבנה איתן. סיומת ארוכה, נוגעת בשוקולד מריר. יין שנמצא בראשית הדרך עם פוטנציאל של רץ למרחקים ארוכים. וואו ! איזה יין נפלא !

CHÂTEAU CLARKE

צור עולם של יין

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top