חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקבי כרמל מציעים: יין גוורצטרמינר מהסדרה האזורית – לכבוד ה-"וולנטיינס דיי" – הרי הוא יום האהבה הלועזי שיצוין ב-14.2

חג האהבה הלועזי, אשר יחול ב-14.2, "וולנטיינ'ס דיי" הפך בשנים האחרונות ליום מיוחד גם בקרב זוגות ישראלים. יקבי כרמל מציעים לחגוג לא רק עם יינות הרוזה הוורודים, אלא גם עם יין לבן גוורצטרמינר מבציר 2017, של הסדרה האזורית. זהו יין לבן חצי יבש, שיתאים נפלא לערב אהבה זוגי. הסדרה האזורית הינה סדרה ייחודית של יינות משובחים המייצגים את מיטב אזורי הכרמים של ישראל. יינות הסדרה מופקים מזני ענבים קלאסיים הנבצרים בכרמים מצטיינים מאזורי היין השונים. היינות מטופלים במסירות, במקצוענות ובדייקנות, על מנת להביא לידי ביטוי את האיכות והאופי המיוחדים לזני הענבים ואזורי הגידול.

יקבי כרמל גוורצטרמינר 2017

רשמי טעימה שלי: צבעו צהוב חיוור עם שוליים בוהקים. באף, ניחוחות של ליצ'י טרופי, לצד ניחוחות כתומים של אחו באביב פורח, עם פריחת לילך,יערה ולבנדר, ואחריהם רמיזות של קינמון, אשכולית, אננס, אפרסק ומשמש. החיך במעט "רזה" אך עסיסי, נוגע ברמיזה פרחונית במעט חנפנית ומתקתקה של פרי עשיר ואיכותי, ששוב מרמז על ליצ'י ונגיעת תיבול, כשל נקטרינה וקליפת אפרסק. הסיומת נוגעת במינראליות. יין מהנה. נעים וטעים.

סוג היין: לבן חצי יבש

תהליך העשייה: לאחר השריה קצרה על הקליפות נסחטו הענבים בעדינות והתירוש תסס במכלי נירוסטה בטמפרטורה נמוכה, לשמירת האופי הארומטי של הענבים. היין המשיך והתבגר במכלי נירוסטה כשלושה חודשים.

רשמי טעימה מטעם היקב: היין בעל גוון זהוב ירקרק, מתאפיין בארומות של ליצ'י, ורדים וחבושים אפויים, גוף בינוני עד מלא וחומציות מאוזנת.

התאמה לאוכל: היין ילווה היטב גבינת צ'דר מיושנת, שוקרוט ועוף בחלב קוקוס וקארי.

כשר: כן.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 6-8° C

מחיר מומלץ לצרכן: 55 ₪.

על יקבי כרמל
יקבי כרמל הוא היקב האהוב והמוביל בישראל מאז הקמתו ועד היום, 137 שנים מבלי לפספס אפילו בציר אחד במשך כל שנות קיומו. יקבי כרמל מטפחים כרמים במיטב אזורי היין בישראל, עם 108 משפחות כורמים, ומפעילים ארבעה יקבים: היקב המרכזי בזיכרון יעקב, יקב אלון תבור בגליל, יקב קאיומי בגליל העליון ויקב יתיר בתל ערד.
בקבוקי היין של יקבי כרמל נמצאים על שולחנות של כמעט כל בית ישראל במשך כל השנים ומחזקים את הרגשת השמחה, החום המשפחתי, הפתיחות והאופטימיות.

יקבי כרמל

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top