חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב רוגלית עם 2 יינות מומלצים לפסח – בלאן דה נואר 208, דנה 2016

לשרון כהן הייננית של יקב רוגלית יש יתרונות שאין להרבה ייננים אחרים. על הכרמים מופקד ישי בעלה, ועל עבודת היינן מופקדת היא תוך שהיא מתמקצעת ברמה היום-יומית בעבודתה כחלק מהצוות של בית הספר ליין ויקב שורק. את ניסיונה, ידענותה ומקצועיותה, היא שואבת מהאסכולה האקדמית והמעשית של מנהל בית הספר ניר שחם והתלמידים שממלאים את כיתות הלימוד וחביות היין. לשרון יש יקב בוטיק בחצר הבית והוא יקב רוגלית, שהינו יקב בוטיק משפחתי הממוקם במושב נווה מיכאל בעמק האלה אזור זה מכונה “דרך היין” וצופה לנוף היסטורי קסום עוצר נשימה. הכרמים נמצאים בסמוך לנחל האלה,  גידול הגפנים ויצור היין באזור זה  מתקיים כבר למעלה מ-3000 שנה, יקב רוגלית הוא שילוב של עשייה משפחתית,  עבודת אדמה וניצול האקלים המקומי היקב עצמו נמצא בחצר בית במרתף  שנבנה כבר בשנות ה-50, הביקור ביקב מספק חוויה  כפרית אותנטית של טבע יין והיסטוריה המתאימה לכל המשפחה. יקב רוגלית עם 2 יינות מומלצים לפסח – בלאן דה נואר 208, דנה 2016.

יקב רוגלית בלאן דה נואר 2018

רשמי טעימה שלי: שרון מצטרפת באופן די מובן לי וטבעי לבוגרים אחרים של בית הספר ליין שורק שהוציאו תחת ידם בלאן דה נואר מוצלח, כמו יקב גלאי ויקב זאזא. ליין של שרון, יש צבע צהוב חיוור עם גוונים כתמתמים וירוקים. באף, אבן, פלפל ירוק ותפוח. על החיך ה-"בלן דה נואר" פריך ויבש. החומציות נוכחת, רעננה. כך גם המינראליות והרמיזות לתפוח. היין נעים ושתי. הסיומת באורך בינוני.

תיאור היין: יין לבן יבש המופק מענבים אדומים עשיר בארומות של פרי רענן בעל חמיצות מאוזנת וסיומת ארוכה ונעימה.

מקור הענבים: כרם בעמק האלה

הרכב זנים: קברנה סובניון 60% – סירה 40%

אלכוהול: 12%

מחיר: 80 שח.

יקב רוגלית דנה 2016

רשמי טעימה שלי: זוהי לי הפעם השנייה שאני מסקר יין זה ולו בשל העובדה שאהבתי אותו בעבר ואני אוהב אותו עכשיו. זהו יין בעל גוף בינוני. עם רמזים לפרי יער של שזיף אדום, שזיף ודובדבן בשל שחור, לצד תבלינים, כמו הל וקינמון. חומציות טובה ומאוזנת עם טאנינים בינוניים. הפה, עשיר וקטיפתי. הסיומת טובה וארוכה. יין מהנה והכי חשוב טעים.

תיאור היין: יין אדום יבש בלאנד בעל צבע עז פרי עוצמתי טנינים מודגשים וחמיצות מאוזנית גוף בינוני בעל סיומת ארוכה

מקור הענבים: כרם עמק האלה

הרכב הזנים: קברנה סובניון 40% – סירה 40% – מלבק 20%

אלכוהול: 14.5%

התיישנות: חביות עץ אלון צרפתי 14 חודשים

מחיר: 80 שח.

יקב רוגלית

נווה מיכאל משק 46 עמק האלה

[email protected]

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top