חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

'יקבי ברקן', היקב הישראלי המעוטר ביותר בתחרויות יין בינלאומיות משיק לקראת חג הפסח הקרב: 'Reserve the Gold Edition' מהדורה מיוחדת ומוגבלת לסדרת רזרב המוכרת והאהובה

לקראת חג פסח הקרב, יקב ברקן משיק מהדורה מיוחדת ומוגבלת לסדרת רזרב המוכרת והאהובה, 'Reserve the Gold Edition' תחת מהדורה זו מושק יין מענבי קברנה סוביניון אשר גדלו בכרם בן זמרה הנחשב לאחד מאזורי הגידול הטובים בארץ. סדרת רזרב, הנה סדרת יינות זניים, המורכבים לרוב ממזיגה של יינות ממספר כרמים שונים. כל יין תוסס ומתיישן בנפרד, בעוד הייננים מבצעים טעימות תכופות המאפשרות להם ליצור תמהיל מדויק עבור כל יין. כחלק מפילוסופית היקב, סדרת רזרב מקפידה לארח זנים מיוחדים בכל בציר, במטרה ליצור יינות לא שגרתיים בנוף היינות הישראלים. שילוב זה של אהבות נצחיות כגון קברנה סוביניון ומרלו, לצד הרפתקאות חדשות של זנים לא שגרתיים כגון הפינוטאז', הופכים את הסדרה לייחודית מסוגה.

השילוב של ענבי קברנה סוביניון אשר גדלו בכרם מיוחד זה הוליד יין יוצא דופן בעל אופי ייחודי עד כדי כך שהחליטו ביקב להשיק עבורו את מהדורת הזהב כחותמת איכות המסמנת את אופיו המיוחד.

לאחר תסיסה, התיישן היין בחביות עץ אלון אשר נבחרו על ידי הייננים במיוחד עבור יין זה.
היין מאופיין בארומות שזיף בשל ותבלינים מתקתקים, טאנינים מאוזנים וסיומת ארוכה ופירותית.

המהדורה המוגבלת Reserve the Gold Edition מושקת תחת סדרת רזרב סדרת יינות זניים המורכבים לרוב ממזיגה של יינות ממספר כרמים שונים. כל יין תוסס ומתיישן בנפרד, בעוד הייננים מבצעים טעימות תכופות המאפשרות להם ליצור תמהיל מדויק עבור כל יין.

אודות יקבי ברקן
יקב ברקן הוא היקב המעוטר ביותר בתחרויות יין בינלאומיות, עם מעל ל-360 מדליות לאורך השנים.
ברקן הוא היקב הישראלי גדול ביותר וגם היקב המוביל במכירות היין.
ברקן הוא הכורם הגדול ביותר בארץ. ליקב יש מעל 10,000 דונם של כרמים הפרוסים ברחבי הארץ- ממצפה רמון בדרום ועד הגליל העליון בצפון. פריסת הכרמים הרחבה מאפשרת לו מצד אחד להגיע לחומר הגלם הטוב ביותר, ומצד שני לבחון את הטרואר הישראלי בצורה הטובה ביותר ולהתאים לכל זן את אזור הגידול המתאים ביותר.
צוות הייננים של היקב זכה 3 שנים ברציפות בתואר צוות הייננים הטוב בישראל בתחרות טרה וינו הבינלאומית.

מחיר מומלץ לצרכן : 40 ₪.
כשר בהשגחת הרבנות הראשית לישראל, כשר לפסח.
הסדרה משווקת בחנויות היין ורשתות השיווק ברחבי הארץ.

יקב ברקן

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top