חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"הסקוטית" מבית ישרקו משיקה לראשונה בישראל את מותג הקוניאק והברנדי "נולין" NAULIN – הצרפתי, במהדורה כשרה לפסח

הסקוטית מבית ישרקו, משיקה בימים אלו, את מותג הוויסקי הצרפתי נולין NAULIN בישראל – לראשונה בכשרות לפסח, חתם סופר בני ברק. ומציעה, חמישה מוצרים חדשים של המותג: קוניאק נולין XO , קוניאק נולין VSOP, קוניאק נולין VS, ברנדי גרנד אמפרר VSOP, וברנדי גרנד אמפרר XO. טעמתי בעבורכם את הקוניאק נולין VS – COGNAC NAULIN ובהמשך רשמיי.

בית "נולין" NAULIN הוא בית היסטורי שנוסד בקוניאק שבצרפת בשנת 1879. המותג נמצא כיום בבעלות בני משפחת בואנו. משפחה של אנשי קוניאק ומגדלי ענבים, שההיסטוריה שלהם מתחילה מאמצע המאה ה- 17. קוניאק נולין נחשב לקוניאק המשלב עשייה מסורתית, עם גישה מודרנית לטעמים. בנוסף, מטרת העושים במלאכת הקוניאק בני הדור ה- 24 למשפחת בואנו – היא לשמר ככל הניתן את הטעמים והרפרטואר הנפלא של הקוניאק.

נשמתו של הקוניאק של בואנו, ונולאן בפרט, הם הכרמים של הבית, שכולם ממוקמים בלב אזוקר קוניאק, בגרנד שמפאן. ובאזורים הטובים ביותר שבה. הזיקוק, הערבוב והיישון של הקוניאק נעשים כולם בבית: לחברה 41 דודי זיקוק מנתי ויותר מ- 20,000 חביות גדולות של עץ אלון, ליישון ODV והקוניאק. רמי בואנו – המאסטר בלנדר של הבית – הוא האחראי ליישון של הקוניאק ועושה זאת מתוך נאמנות לערכי הבית ולטעמים שמלווים אותו כבר דורות רבים.

קוניאק נולין XO –COGNAC NAULIN:
הקוניאק עשוי מיוני בלאן ומיוצר בשיטות המקוריות של משפחת בואנו, שמשמשות אותה עוד מהמאה ה- 17. ומבוסס על יישון בחביות משובחות ומכלי עץ, ולאורך כ – 10 שנים. הקוניאק מעולה כדיז'טיף איכותי בתום ארוחה. ובסיומו של ערב מוצלח. ויכול להפוך בקלות למשקה הבית של כל אחד. הקוניאק בעל צבע ענבר בהיר. הארומה שלו עשירה מאוד ומפגין ריחות יסמין, פירות מסוכרים, וניל וריבת תפוזים, ליקוריץ וטבק. הטעם אינטנסיבי ומזכיר פירות מסוכרים של פרובנס.

מחיר מומלץ למארז : 355 ₪.
אלכוהול בנפח : 43%
טמפרטורת שתייה מומלצת: טמפרטורת חדר או על קרח.

קוניאק נולין VSOP – COGNAC NAULIN:
הקוניאק עשוי מיוני בלאן. בעל צבע זהוב ענבר. הארומה עשירה, הפאלט עשיר בטעמים של פריחת תפוזים, מלווים בריחות פרי שונים, ריבת שזיפים ותבלינים מתובלים כמו ליקוריץ ושוקולד. הטעם מעדן של פאי שזיפים ומסתיים מאוד חלק והרמוני. ומתאים ליום יום ולערב קוקטייל משובח.

מחיר מומלץ למארז : 179 ₪.
אלכוהול בנפח : 40%
טמפרטורת שתייה מומלצת: טמפרטורת חדר או על קרח.

קוניאק נולין VS – COGNAC NAULIN:

רשמי טעימה שלי: הצבע, צהוב זהבהב עם שוליים בוהקים באף, שילוב הרמוני בין פרחים ופרי, לצד רמיזות תבלין מנטולי. בפה, עגלגלות חלקה ונעימה סוג של "מלאות" עשירה במיד פאלט. רמיזות לתיבול חם ולווניל. הסיומת "חמימה" וממושכת.

הקוניאק עשוי מיוני בלאן. בעל צבע צהוב הארומה מפגינה הרמוניה מושלמת בין פרחוניות אביבית ופירותית, שמאופיינת בריחות שזיפים טריים. הטעם חלק ועדין ומזכיר וניל וליקוריץ. קוניאק צעיר ומתאים ליום יום, קוקטיילים ועוד.

מחיר מומלץ למארז :148 ₪.
אלכוהול בנפח : 40%
טמפרטורת שתייה מומלצת: טמפרטורת חדר או על קרח.

ברנדי גרנד אמפרר VSOP – COGNAC NAULIN:
הברנדי עשוי מענבי מוסקט ומיוצר בשיטות המקוריות של משפחות בואנו העוברות מדור לדור. הברנדי בעל חיות נפלאה וצבע ענבר חום, ארומות של ליקוריץ, וניל וניחוחות נפלאים של מוסקט רענן. ברנדי איכותי.

מחיר מומלץ למארז : 95 ₪.
אלכוהול בנפח : 40%
טמפרטורת שתייה מומלצת: טמפרטורת חדר או על קרח.

ברנדי גרנד אמפרר XO – COGNAC NAULIN:
הברנדי עשוי מענבי מוסקט. ברנדי מתיישן איכותי. בעל צבע עמוק ומבריק. בעל ארומות של וניל ושזיפים שחורים. הטעם מתובל ומרשים.
מחיר מומלץ למארז : 135 ₪.
אלכוהול בנפח : 40%
טמפרטורת שתייה מומלצת: טמפרטורת חדר או על קרח.

את קוניאק נולין, ניתן להשיג בסניפי טיב טעם, בחנויות מקצועיות,
מסעדות וברים נבחרים

החברה הסקוטית, שנוסדה לפני כ-70 שנה, מהחברות המובילות בשוק בתחום האלכוהול והיין, העוסקת בייבוא, שיווק והפצה של מותגי אלכוהול ויין מהארץ והעולם, נרכשה לפני כ-5 שנים ע"י קבוצת טיב טעם שמיזגה את מלוא פעילותה לתוך חברת הבת ישרקו (חברת ייבוא, שיווק והפצה מהגדולות בארץ בתחומי מזון גורמה). החברה מייבאת למעלה מ-600 יינות ומוצרי אלכוהול מכ-30 מדינות ברחבי העולם. המוצרים נבחרים בקפידה כדי להביא לצרכן הישראלי את האיכויות הגבוהות, החידושים והטרנדים הכי עדכניים בעולם.

NAULIN COGNAC

קרדיט צילום: אסף לוי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top