חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב אדיר משיק יין קינוח סמוק חדש בסגנון פורט "פלוט 98" איזו הפתעה נעימה וטעימה

בפעם האחרונה שטעמתי את יין הקינוח הסמוק בסגנון פורט של יקב אדיר, זה היה מבציר 2010 . היין החדש של בציר 2011 קיבל שם חדש והוא נקרא "פלוט 98", השם החדש נבחר על שם "חלקת 98"' שעם השנים חלקה זו נבחרה בלעדית לייצור היין המחוזק של יקב אדיר. אבל זה אותו יין סמוק וכייפי, מענג ומהנה, נעים וטעים, כמו ה BLUSH PORT "פורט סמוק", רבים מהמבקרים שזוכים לטעום את היין המתקתק הזה ביקב, נישבים בקיסמו ותמונת המחיר של ה- 100 שקלים, עושה את היין עבורם, כנותן תמורה נפלאה לכספם, נגיש ותואם ציפיות ואתה לא יכול להסתלק מהמבט המוקסם של הבנות כשהן מחבקות בחוזקה את הבקבוק שרכשו, כמעשה של חיבה. זהו יין מחוזק, שונה ומיוחד, יין אלגנטי, עם מתיקות מתונה ולא מכבידה. תשמרו אותו לסוף הארוחה, קחו אותו עם גבינה בשלה, או עם פירות העונה ומובטח שתשירו בלב מנגינה.

שם היין: יקב אדיר פלוט 98, יין קינוח סגנון פורט סמוק אדיר כרם בן זימרה

 בציר:2011

הרכב זנים: 60% קברנה סוביניון ,20% שיראז ו 20% שרדונה

כרם: 3 חלקות שונות בפלטו של כרם בן זמרה

גובה הכרם:  870 מטר

זמן וטמפ' תסיסה: לסדרה זו בעלת שיטת גידול ייחודית מגיעים ענבים מבציר ידני מאוחר. בהגעת הענבים ליקב האשכולות נבררו בקפידה ומשם נסחטים הענבים על מנת לשמור על הצבע הייחודי של יין זה, משם תסיסה חלקית עד לרמת סוכר רצויה, הוספת כוהל ענבים, על מנת לעצור המשך תסיסה. תסיסה חמה ומהירה, באמצעות שמרים ייחודיים, הביאו למיצוי נכון של הפרי, תוך שילוב של אלכוהול גבוה, המשתלב עם הפרי.

השתבחות בעץ: 925 יום בחביות עץ אלון. החביות הנמצאות מחוץ ליקב ומושפעות מהפרשי הטמפרטורות בין יום ללילה, עונות קיץ וחורף, מובילים למבנה מחובר ועגול של פרי מרוכז, הנתמך ע"י אלכוהול גבוה.

מספר בקבוקים: 6,000

אלכוהול: 18.5%

רשמי טעימה:

הגוון הינו בעל צבע נחושת כתום צלול ומבריק.

באף ריבת תאנים, אשכולית אדומה, אגס, אננס ומלון. שפע תבלינים, קינמון, ציפורן, סיגליות, ליקריצ' וארל גריי, עם בוקה מאוזן של וניל מתקתק. ליין מרקם עבה וסמיך, המאופיין בעוצמות גבוהות, של פרי דבשי ומקורמל.

מחיר מומלץ לצרכן: 100 ₪.

יינן: אבי רוזנברג

יקב אדיר

מרכז המבקרים פתוח:
בימים א- ה בין השעות 9:00-17:00
בימי שישי 9:00-14:00
סגור בשבת
המקום כשר בהשגחת הרב אלמשעלי – מועצה אזורית מרום הגליל

 [email protected]
[email protected]

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top