חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקבי עמק האלה משיקים באירוע חגיגי 4 יינות חדשים לכבוד ראש השנה וחגי תשרי

ביום שישי האחרון, ה- 4.9.2015 הושקו במרכז המבקרים של יקב עמק האלה ארבעה יינות חדשים לקראת השנה החדשה. חג ראש השנה הקרב ובא וחגי תשרי שבפתח. האירוע השנתי שמקיים היקב לחברי מועדון הלקוחות שלו, ולכל שוחרי היין חובבי יינות היקב שנרשמים מראש, מהווה מוקד משיכה וטובים ורבים עושים את דרכם ליקב לחגוג עם אנשיו ולטעום את היינות שנמזגים ביד רחבה. יינות יקבי עמק האלה, שומרים על עקביות של הנאה ושל תמורה טובה לכסף.

יקבי עמק האלה מרלו 2012
זוכה מדליית ארד בתחרות "אשכול הזהב" 2015. זן זה משגשג באזור עמק האלה ונחשב לאחד מיינות הדגל של היקב. יין עשיר ורב שכבתי, טעמים מרוכזים ומאוזנים, וסיומת ארוכה ונדיבה.
בציר 2012 היה מצוין במאפייניו, חם יחסית, מה שתרם להבשלה פנולית מלאה והפיק יינות עשירים, מורכבים ובעלי פוטנציאל התיישנות גבוה. זן המרלו משגשג באזור עמק האלה והינו יין איקוני ביקב מזה שנים – בציר 2012 מדגים זאת שוב באופן נפלא.
צבע: בורדו כהה אטום
ארומה: אף עוצמתי עם ניחוחות של פרי אדום – שחור, אדמה וטבק הנעטפים בניחוחות קלייה של החבית.
חך: עשיר ורב שכבתי; טעמים מרוכזים המאוזנים עם טאנין מובנה ומעט יבש. ניחוחות של פרי מהול בשוקולד מריר ואספרסו אשר מהדקים את מבנה היין ומובילים אל סיומת ארוכה ונדיבה.
אלכוהול: 14.5%
הרכב: 90% ענבי מרלו, %10 פטי ורדו

המחיר לצרכן: 109 ₪.

יקבי עמק האלה סירה – פטיט סירה 2012
עד בציר 2010 יצרנו ביקב יין זני מהסירה ויין זני מהפטיט סירה. החל מבציר 2011 בחרה הייננית לשלב שני זנים אלו לבלנד משותף. הפטיט סירה מביא עימו פרי רב ומבנה לעיס ובלתי מרוסן, המאוזן על ידי הסירה האלגנטי והמלוטש. יין עשיר ודרמטי, עם גוף מלא, עשיר ומורכב. בתמיכה ניכרת של חבית. סיומת ארוכה ונדיבה. יין מהנה לשתייה כיום, אך ייתן תמורה נהדרת עבור האספנים הסבלניים שבנינו.
צבע: סגול – דיו אטום
ארומה  : אף דחוס ועוצמתי עם בישום אופייני של תות-עץ, סיגליות המובילים לארומות שניוניות של שוקולד ופלפל שחור.
חך: גוף מלא ומסוקס. טעמי פרי שחור, פלפל, טבק עם מבנה מוצק וטאנין מחוספס.
אלכוהול: 14.5%
הרכב: 75% ענבי סירה, 25% ענבי פטיט סירה

המחיר לצרכן: 129 ₪.

יקבי עמק האלה סוביניון בלאן 2014
יין קיצי, קליל ומזמין, אך יחד עם זאת שומר על האלגנטיות המזוהה עםהיקב. יין פריך וחד, שפע של פרי ועשבוניות ירוקה בשילוב חמיצות מרעננת.
סוביניון בלאן 2014 הינו יין קיצי, קליל ומזמין, אך יחד עם זאת שומר עלהאלגנטיות והאיפוק המזוהים עם היקב. כרם נס הרים הגבוה מאפשר הבשלות איטיות, המאופיינות בפרי מרוכז ושימור החומצה הטבעית של הענב.
צבע: גוון שקוף – ירקרק
ארומה: אף רענן וסוחף של חזרזר, תפוח עץ ודשא קצוץ
חך: פה פריך ואנרגטי הממשיך את האף, שפע של פרי, עשבוניות ירוקה. את הטעימה מלווה לכל אורכה חמיצות מרעננת ומפתיעה.
אלכוהול: 12.5%
הרכב: 90% ענבי סובניון בלאן, 10% ענבי סמיון

המחיר לצרכן הוא 80 ₪.

יקבי עמק האלה שרדונה VC 2012 במהדורה מוגבלת
ליין גוף בינוני ועגלגל, מרקם פריך ומרענן בשילוב  המורכבות האופיינית לזן השרדונה. נוכחות החבית מובילה לסיומת ארוכה ונדיבה. לעיתים נדירות אנו זוכים לשנת בציר יוצאת מן הכלל ומיוחדת במינה המאפשרת לנו ליצור משהו באמת שונה וחד פעמי. כך נולד לו השרדונהVineyard's Choice 2012 . שרדונה בסדרה זו יצא רק פעמיים קודם לכן, ב-2005 וב- 2010 מתוך 12 בצירים שלהיקב. הענבים מגיעים מחלקה בודדת – single vineyard שבבעלות היקב בנס הרים. לאחר בציר לילי, ידני ומיון קפדני הענבים הועברו לתסיסה בחביות עץ.
צבע: זהוב
ארומה: מפגין ניחוחות עשירים של פרי גלעין, אגוזי קשיו, תאנה העטופים בבוקה חמאתי.
חך: עשיר ואקספרסיבי, בעל מבנה עגלגל ורב שכבתי, טעמי חבית מורכבים התומכים בפרי בשל וחומציות מרעננת. החבית משולבת היטב ומקנה סיומת ארוכה ומתקתקה של קרמל.
אלכוהול: 13.5%
הרכב: 100% ענבי שרדונה
המחיר לצרכן: 250 ₪.

את בקבוקי היין ניתן להשיג ברשתות וחנויות היין וברשת טיב טעם.
* את בקבוק השרדונה VC 2012 ניתן להשיג רק במרכז המבקרים של היקב.

יקבי עמק האלה

 טלפון: 02-9994885 | פקס : 02-9994876

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top