חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

Elvi Wines המלצה לשני יינות כשרים מספרד עם תמונת מחיר שוות תמורה ורבת הנאה

לכבוד ראש השנה, וחגי תשרי שבפתח, אני ממליץ כאן בפניכם על 2 יינות ספרדיים שטעמתי. 2 היינות כשרים, הראשון יין קליל פשוט, סנגרייה שכולם מכירים, הגישו צונן, תמלאו בקנקן, תמזגו לכוסות, תוסיפו מגוון של פלחי פירות וכל שתשמעו זה ברכות וקריאות להמשיך את הכוסות למלאות. השני יין אדום בעל גוף בינוני מבציר 2008, עם אף ופה "ספרדי", יין נגיש שתי ועכשווי ושוב עם תמונת מחיר בינוני. 2 היינות מעניקים חוויית שתייה ותמורה נהדרת לכספכם.

Elvi Wines  סנגרייה SINTONIA משקה כהל על בסיס יין אדום מתוק  בתוספת טעמים טבעיים של פירות המופקים מתמציות של פרי רענן ומתקתק. זהו משקה של קיץ ולא רק. שתיתי כמותו ממש לפני שבועיים בשוק המקורה סאן מיגל במדריד אל המשקה הכייפי והלא מחייב הזה, מוסיפים פלחים של לימון ותפוז ותפוח ירוק באף ארומות של אפרסק טרי ולימון, פירות בשלים ורמיזה לקינמון. 25 ₪ של פשטות והנאה. רק 7% אלכוהול. מומלץ לשתות בטמפרטורה של 8-10 מעלות מצונן ומהנה.

Elvi Wines Adar 2008  זהו בלנד המורכב מ- 37% ענבי קברנה סוביניון, 35% ענבי פטי וורדו ו- 28% ענבי סירה מכרמים בריביירה דל חוקאר, ספרד. הצבע כהה ועמוק. האף ספרדי, פרחוני, עם רמיזה לעור רטוב ולבשר חרוך עשבי תיבול ועץ. הגוף בינוני, הטאנינים רכים, החומציות טובה. זהו יין נגיש שתי וזה בדיוק חלון הזמן לשתותו. הסיומת נעימה מתקתקה משהו ופירותית מאוד. המחיר 79 ₪. האלכוהול 13.5%. היין כשר. יופי של תמורה למחיר.

יצרן: Elvi Wines אלווי וויינז

פוזואמרגו, לה מנצ'ה, ספרד.

יבואן: ש.ע.ל. רובין בע"מ, צלע ההר 46 מודיעין 089432343

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top