חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב טוליפ משיק לכבוד ראש השנה וחגי תשרי סירה רזרב Syrah Reserve 2013

 

בשנת 2003 הגשימה משפחת יצחקי את חלומה והקימה יקב בוטיק המשלב ייצור יינות איכותיים לצד תרומה לקהילה. המשפחה בחרה למקם את היקב על צלע הר, בשיפוליו הצפוניים של הכרמל בכפר קטן ופסטורלי המשקיף אל נופיו המרהיבים של עמק יזרעאל. כפר תקווה הנו יישוב קהילתי לאוכלוסיה בעלת צרכים מיוחדים אשר שם לעצמו מטרה לאפשר לקהילה מוגבלת להתפתח ולממש את יכולתה. השילוב הנפלא בין חזון הכפר לתשוקת המשפחה לייצר יין הוליד מודל מרגש של תעשיית יין  המעסיק את חברי הכפר ונותן להם פלטפורמה עסקית להשתלב בענף העבודה כאחד האדם. חזון המשפחה התמקד בייצור יין איכותי מתוך אהבה, ידע מקצועי וחיבור אמיתי לתחום, באווירה משפחתית המעניקה ליין ניחוח אישי ומיוחד כיום, יקב טוליפ נחשב כוכב עולה על מפת יקבי הבוטיק בישראל, בשל ייצור יינות איכותיים ללא פשרות, החל מבחירת הכרמים האיכותייים ביותר תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות והקפדה מתמדת על מתן תמורה מלאה למחיר. דוד בר אילן יינן היקב, החל את הקריירה שלו כיינן בשנת 2001. דוד מתמחה בעשיית יינות איכות ובמהלך השנים, עבד ביקבי בוטיק מהמובילים בארץ ואף באוסטרליה. דוד מלווה את גידול הכרמים באופן צמוד, מפקח על כל שלבי הייצור ויוצר את הבלנדים של היקב. דוד מוביל את סגנון היין של היקב – מודרני, עוצמתי ומרגש. החגים או-טו-טו כבר בפתח והיקב משיק בימים אלה, יין סירה רזרב מבציר 2013 לאחר תקופת השתבחות בחביות של 16-18 חודש בחביות עץ אלון צרפתי. היין בוקבק בחודש מאי 2015 והוא יוצא לשווקים שתי ועכשווי, מתאים לשולחן ולמנות החג והכי חשוב, טעים.

רשמי טעימה :

יקב טוליפ סירה רזרב 2013 – כהרגלו, הסירה של יקב טוליפ הוא יין טוב. הוא מספק חווית טעימה מהנה, למכנה רחב וקומונוקטיבי, של טועמות וטועמים, ותמורה נאה לכסף. באף, פירות יער שחורים מביאים עמם ארומות של פטל שחור ודובדבן כהה ובשל נגיעות של תבלין אקזוטי ורמיזה למשהו מעושן. בפה, אין כאן איפוק, אלא נוכחות משכנעת. הגוף מלא והוא מעניק עסיסיות בפה עם סוג של "מלאות" וחווית טעם. הסיומת טובה ומתמשכת.

'סירה רזרב' של יקב טוליפ קיבל הכרה, הן בישראל והן מחוצה לה, כיין בעל איכויות יוצאות דופן.

זהו יין בסגנון עוצמתי, שיושן תקופה ארוכה בחביות.

 סירה רזרב 2013 של יקב טוליפ יוצר מ-95% ענבי סירה איכותיים, מהכרם הצפוני שבכפר יובל ליד מטולה, בתוספת 5% פטיט ורדו ממושב מטע.

בציר 2013 התאפיין בהבשלה אופטימאלית, אשר מאופיינת בענבים בעלי טעם עשיר ופרותי.

הענבים נבצרו בבציר ידני סלקטיבי ואיכותי.

התירוש עבר השריה קרה למשך 3 ימים ולאחר מכן הותסס בטמפרטורה של °26-°23, למיצוי הארומות האופייניות לזן הסירה.

היין התיישן 16-18 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי להתבגרות עדינה והשתבחות.

לפני הביקבוק עבר היין סינון גס בלבד, לשימור טעמיו.

על פי היקב : "זהו יין מרשים בעל צבע בורדו – שחור עמוק וצפוף, מאופיין בארומות של פירות יער בשלים, ובפה הטעם מלא, פירותי ועשיר, מלווה בטעמי שוקולד וקפה."

ליין סיומת ארוכה ונעימה, והוא ילווה בצורה מושלמת מנות מורכבות, כמו גם גבינות עשירות ובשרים צלויים.

אחוז אלכוהול 15.1%

תאריך בציר: ספטמבר 2013

תאריך בקבוק: מאי 2015

כשר

מחיר לצרכן: 109 ₪

יינן – דוד בר-אילן

יקב טוליפ

כפר תקווה, קרית טבעון 

טלפון: 04-9830573  [email protected]

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top