חוגגים את החיים וזוכרים את הגבורה ״פסטיבל הבירה והבשר של פתח תקווה 2024״- זוכרים את תומר נגר ז״ל עם בירה מיוחדת במינה ״בירה תומר״

עיריית פתח תקווה, מזמינה אתכם לפסטיבל הבירה והבשר השנתי, שייערך ב-28-29 באוגוסט בפארק יצחק אוחיון. השנה, הפסטיבל יקבל משמעות מיוחדת כשהוא יקדיש חלק מרכזי לזכרו של סמל תומר נגר ז״ל, שנפל בקרב במלחמת חרבות ברזל.

ב-7 באוקטובר 2023, תומר, בן 21 בלבד, שירת בגולני ועמד בעוז בעמדת השמירה כאשר מחבלי חמאס פרצו לבסיס כיסופים. תומר נלחם בגבורה, עד לרגעיו האחרונים, כשהוא מעניק לחבריו, זמן קריטי להתארגן ולהדוף את המתקפה. גבורתו תיזכר לדורות.
כדי להנציח את זכרו ולהמשיך את דרכו של תומר, משפחתו יצרה את ״בירה תומר״ בירה
ייחודית המבוססת על אהבתו של תומר לבירות מיוחדות ועל חוויותיו מביקורים במבשלות בירה ולמידה על תעשיית הבירה.

ביום רביעי 28.8 במסגרת הפסטיבל, יימכרו בקבוקי בירה תומר, וכל ההכנסות מהמכירות יועברו לסיוע לנוער בסיכון, תחום שבו תומר התנדב כשהיה בגילאי 16-20.
המשפחה בחרה בדרך זו להנציח את תומר, שכתב על קיר חדרו: ״כל יום הוא יום טוב לבירה״ כל לגימה מבירה תומר, תהיה מחווה לחייו של תומר ולתרומתו לקהילה, ותשאיר טעם של עוד – בדיוק כמוהו.
מלבד זאת, בפסטיבל הבירה והבשר של פתח תקווה, הציבור יוכל ליהנות מהבשרים המיוחדים של ״רוב מלך המנגל״ – רוב, תושב פתח תקווה, שהקדיש את כל זמנו במהלך המלחמה למען חיילי צה״ל. בעזרת המעשנה שלו, רוב נודד בין בסיסי צה״ל ומפנק את החיילים בבשרים עשירים וטעימים. בפסטיבל, הוא יגיע עם המעשנה שלו, כדי להציע טעמים מעושנים של סטייקים, אסאדו, ונקניקיות ייחודיות – הזדמנות שלא כדאי לפספס לחוות את התשוקה והאיכות של הבשרים שהעניקו הנאה וחיזוק לחיילים בימים קשים.
אירועי הפסטיבל:
יום רביעי, 28.8: נרימה כוסית לזכרו של תומר ונשתה יחד את בירה תומר. לצד זאת, יוגשו בירות נוספות מהדרום והצפון, כמו בירה מלכה, בירה נגב, ובירה שפירא.
ערב הופעות מרכזי: להקת טיפקס ושרית חדד יובילו את הערב עם הופעות סוחפות. להקת רוקסטרה תחמם את הקהל לפני ההופעות המרכזיות.
יום חמישי, 29.8: הופעות של אביב גפן וניקי גולדשטיין, שיבצע מחווה לשירי צביקה פיק,
יחד עם להקת אוברטון.
פסטיבל הבירה והבשר של פתח תקווה הוא יותר מעוד אירוע – הוא מפגש של טעמים,
זיכרונות וגבורת הרוח הישראלית.

בואו להשתתף בחגיגה, לזכור את תומר,

ולתמוך בקהילה.

קרדיט תמונה: באדיבות המשפחה

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top