חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חברת אינטרשפע מציגה בתערוכת Sommelier 2024 ומשיקה רוזה 2022 Manon – AOP Côtes de Provence Rosé מיקב Famille Ravoir

חברת אינטרשפע הוקמה על ידי קבוצת יזמים בעלי ניסיון בינלאומי רב בתחום יבוא והפצת יין ואלכוהול, קולינריה, אירוח ומתן שירות. כחלק מבניית תרבות יין מקומית החברה מייבאת לישראל את מיטב היינות מהעולם הגדול, מספרת את הסיפור מאחורי כל בקבוק ומנגישה אותם בגובה העיניים. כיום החברה מייבאת כ – 300 יינות. הפרוטפוליו שלה מכיל יינות קלאסים ויצרנים מוכרים לצד מגמות חדשות ומעניינות מכל העולם וכל בקבוק נבחר בקפידה על ידי צוות מומחים במטרה להציג מגוון ואיכות בלתי מתפשרת. בתערוכת סומלייה אינטרשפע מציגה את מיטב היינות שלה, כאשר בפרונט יין רוזה 2022 ManonAOP Côtes de Provence Rosé מיקב Famille Ravoir

2022 Manon – AOP Côtes de Provence Rosé

רשמי טעימה שלי: צבע, ורוד צלול ומבריק עם שוליים בוהקים. באף, ניחוחות של פטל ותות אלגנטיים מאוד, פרחים לבנים (יערה) ופירות אבן (אפרסק). חיך, עשיר, טרי וקל, עוצמתי ורענן, מלא בטעם, עם התמדה ארומטית יוצאת דופן. המבנה המשיי שלו נותן לו התמדה רבה. ענבי הגרנאש, תורמים מבנה ורמזים לפירות אדומים, בעוד ענבי הסינסו, מביאים אלגנטיות וקלילות וענבי הסירה מוסיפים מורכבות תבלין בסיומת.

סוג היין: רוזה יבש

הרכב זני: 60% ענבי גרנאש, 30% ענבי סינסו ו-10% ענבי סירה.

תיאור היקב את היין: יין רוזה אלגנטי ומתוחכם המייצג את הקסם של מחוז פרובנס, מבוסס גרנאש ומעט סנסו. הוא מציג אף עדין של תותים, אפרסקים, ורמז של לבנדר.החיך מאוזן להפליא, מציע מרקם משיי וסיומת ארוכה ומרעננת עם מגע של תבלינים. מושלם להנאה עם מנות דגה שונות או לצד סלטים קיצים.

אלכוהול: 12.5%

טמפרטורת הגשה מומלצת: 8°C – 10°C

כשרות: ללא.

מחיר מומלץ לצרכן: 99  ₪.

חברת אינטרשפע –  הוקמה על ידי קבוצת יזמים בעלי ניסיון בינלאומי רב בתחום יבוא והפצת יין ואלכוהול, קולינריה, אירוח ומתן שירות. החברה חרטה על דגלה להוביל תרבות יין ואלכוהול מגוונת ועדכנית בעזרת שיתופי פעולה ומעורבות בתעשיית היין המקומית, להנגיש וליצור שיח אינטלקטואלי מעורר סקרנות. במטרה ליצור שיח מעניין ועדכני, כיבואני יין, ישנה תחושת חובה עמוקה להציג פרוטפוליו מגוון הכולל שמות מוכרים וקלאסיקות מעולם היין לצד יינות המבטאים רוח חדשה ומגמות מתהוות. החברה רואה חשיבות עליונה בשיח תרבותי רחב הכולל בתוכו חלקים גדולים בחברה הישראלית ללא הבדל דת, גזע ומין. הניהול המקצועי נעשה ע"י משה וייזמן, בעל ניסיון של 19 שנה בעולם ההייטק בפיתוח עסקי וניהול מכירות בינלאומיות, והיזם מאחורי מיזם WINEing. משה הינו בוגר WSET L3 וסומלייה מוסמך מטעם ה- Court Of Master Sommeliers בלונדון.

Famille Ravoir

אינטרשפע

הזית 9, אבן יהודה

+972-3-3761111

[email protected]

קרדיט צילום באדיבות היבואן

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top