חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב מוניץ משיק וממליץ על "שקד" 2020, "אביהו" 2020, "שקמה" 2020, "ערבה" 2020, לכובד פסח תשפ"ב 2022

יקב מוניץ, "הינו יקב בוטיק משפחתי כשר, שהוקם בשנת 2015 על ידי איתי מוניץ. העשייה שלו ביקב מבטאת את החיבור שלו לאדמה, אהבת הארץ והתשוקה שלו ליין. את החזון שלו ליצור יין בוטיק איכותי מוביל שראל מוניץ, ד"ר למדעי הצמח המתמחה בגידול גפנים ליין ואחראי על איתור כרמים מובחרים ועל העבודה הייננית. חזון זה מתבטא בשימוש בענבים איכותיים מאזורי גידול מגוונים בארץ. ניסיון מקצועי בעשיית יין, היה חלק בלתי נפרד מתקופת הלימוד והעשרת הידע של שראל לרבות עבודה מעשית ביקב "הרצברג" בסיתריה. היקב מייצר כ- 7000 בקבוקים בשנה. הבציר הוא ידני ובדרך כלל יישון ארוך בחביות עץ אלון צרפתי איכותיות בעיקר של יצרן החביות הצרפתי הנודע ״Seguin Moreau". שני האחים, בחרו להעניק ליינות שלהם שמות של בנותיהם ולפיכך "טליה ו-"אלה", הן בנותיו של איתי, ו"שקמה" ו-"ערבה", הן בנותיו של שראל. היקב גם ייצר בבציר 2019, ובבציר 2020 אותו אטעם ואסקר כאן, יין פרימיום אדום "אביהו", על טהרת ענבי קברנה פרנק, כמחווה והומאג', לאבי המשפחה אברהם "אביהו" מוניץ, כפי שכונה על ידי משפחתו. איש צנוע, קצין מעוטר, מדען, חוקר ואיש משפחה מסור. יקב מוניץ משיק וממליץ על "שקד" 2020, "אביהו" 2020, "שקמה" 2020, "ערבה" 2020, לכובד פסח תשפ"ב 2022.

יקב מוניץ "שקד" 2020

רשמי טעימה שלי: מרסלן, הוא תוצאה של הכלאה, בין הגרנאש הים תיכוני וטעמיו הרכים נוגעים בחריפות, לטעמי הפירות הכהים של הקברנה סוביניון. הוא ירש את פרי הראשונים ואת הריכוז של האחרונים. צבע, ארגמן עז. באף, פירות גורמה שחורים, מלא בחמדנות, חושף ניחוחות של פירות שחורים, סיגליות ותבלינים מתוקים. החך, משיי ועגול, עוצמתי ואקספרסיבי, אך בעל מרקם משיי וטאנינים חלקים, שהופכים אותו לתענוג שאין להכחיש בו. הוא עמוס בטעמי פירות קיץ ופירות יער וקאסיס, עם נימה מפולפלת. סיומת ארוכה. 

 סוג היין: יין אדום יבש

הרכב זני: 100% ענבי מרסלאן מכרם בן זימרה

אלכוהול: 13.9%

כשרות: רבנות מקומית

טמפרטורת הגשה מומלצת: 18° – 16°C.

יינן: ד"ר שראל מוניץ

מחיר מומלץ לצרכן: 128 ₪.

יקב מוניץ "אביהו" 2020

רשמי טעימה שלי: צבע, סגול חזק עם השתקפויות סגולות, באף, ניחוחות מינרליים המגיעים מענבי הקברנה פרנק הדומיננטיים של פלפלים בשלים, תבלינים ופירות יער, בליווי תו שוקולד עדין ורמזים מעושנים המגיעים מההתיישנות בחבית. בחך, טאנינים עדינים. טעמי שזיפים מיובשים ופטל שחור בשל, עם תווים טריים של איקליפטוס ונענע שמוסיפים למורכבות שלו. ענבי המרלו, מביאים עמם ריחות אקספרסיביים של פירות כהים, ארז ואדמה ובהרמוניה מושלמת מצטרפים לניחוחות המסקרנים של קברנה פרנק של ורדים, טבק ועשבי תיבול יבשים. זהו יין אלגנטי ומאוזן, בגימור מובנה וארוך.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: 86% ענבי קברנה פרנק, 14% ענבי מרלו, מהרי יהודה וכרם בן זימרה

אלכוהול: 14.9%

כשרות: רבנות מקומית

טמפרטורת הגשה מומלצת: 18° – 16°C.

יינן: ד"ר שראל מוניץ

מחיר מומלץ לצרכן: 119 ₪.

יקב מוניץ "שקמה" 2020

רשמי טעימה שלי: אף, עם ניחוחות קלאסיים של פלפל אדום חרוך, שוקולד מריר, דומדמניות אדומות ותווים של עשן. החך, רענן ועסיסי, עם טעמים של שזיפים ופירות יער אדומים, קקאו, ליקוריץ שחור, עור ועשן, עם חומציות מאזנת וטאנינים משולבים היטב ורכים. רמזים לתבלינים. סיומת טובה.

סוג היין: בלנד אדום יבש

הרכב זני:  52% ענבי קברנה פרנק, 48% ענבי מרלו מכרם בן זימרה.

אלכוהול: 15.2%

כשרות: רבנות מקומית

טמפרטורת הגשה מומלצת: 18° – 16°C.

יינן: ד"ר שראל מוניץ

מחיר מומלץ לצרכן: 119 ₪.

יקב מוניץ "ערבה" 2020

רשמי טעימה שלי: באף, ריחות טריים, טעימים אך לבביים ועשירים עם פראיות רעננה של ענבי קברנה סוביניון דומיננטיים של שזיפים, אוכמניות, קאסיס, דובדבנים שחורים, לצד תותים, רמיזות עשבוניות לטימין ואדמה. החך, עגול, משיי עם טעמים של פרי יער שחור, ליקוריץ, שזיף ודובדבן שחור בשלים, חלקים וחינניים וקקאו בסיומת.

סוג היין: בלנד אדום יבש

הרכב זני: 67% ענבי קברנה סוביניון, 27% ענבי פטיט וורדו, 3% ענבי קברנה פרנק, 3% ענבי מרלו מכרמים באזור שילה, הרי יהודה וכרם בן זימרה

אלכוהול: 15.5%

כשרות: רבנות מקומית

טמפרטורת הגשה מומלצת: 18° – 16°C.

יינן: ד"ר שראל מוניץ

מחיר מומלץ לצרכן: 109 ₪.

יקב מוניץ

כפר ידידיה

ניהול שיווק והפצה איתי מוניץ: 054-8159930

[email protected]

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top