חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לקראת פורים, המותג Giacobazzi משיק מהדורה מיוחדת של למברוסקו מבעבע לבן חצי יבש, בבקבוק מגנום (1.5 ליטר) בצבע אדום GIACOBAZZI WHITE LAMBRUSCO DELL'EMILIA DEMI SEC – כשר!

הקבוצה המשפחתית Giacobazzi נוסדה בשנת 1958 באזור אמיליה-רומאניה האיטלקית. כבר בשנות ה-70 וה-80 זכה היקב במקום הראשון לייצור יינות מבעבעים באזור וקיבל את התואר "מותג №1" של כל כלי התקשורת האיטלקיים. חברת ייצור יין משלבת מסורות בנות מאות שנים וטכנולוגיה מודרנית. כל מומחה מוצר Dzhakobatstsi מבקש לשקף את זהות ארץ הולדתו. כל היינות ברמה הגבוהה ביותר, והיקפי הייצור משנה לשנה גדלים. המגוון כולל יינות מבעבעים של Giacobazzi מאזור אמיליה-רומאניה, כמו גם אזורי יין איטלקיים פופולריים. "חג פּוּרִים הוא אחד מחגי ישראל, הנחוג בי"ד באדר ("פורים דפרזים") ברוב המקומות, או בט"ו באדר ("פורים דמוקפים" או "שושן פורים") בערים מוקפות חומה. יחול השנה בתאריך 16.3.2022. החג נקבע כיום הודאה לאלוהים, מכיוון שעל פי המסורת היהודית בחג זה ניצלו היהודים באימפריה הפרסית מרצח עם שזמם לבצע בהם המן האגגי, המשנה למלך אחשוורוש. מצוות החג כוללות את קריאת מגילת אסתר בלילה וביום, מתנות לאביונים, מסירת משלוחי מנות איש לרעהו ועריכת סעודת פורים שבה מקובל להשתכר "עד-דְלֹא-ידע" (ויקיפדיה) לכבוד חג פורים, יקבי כרמל ממליצים על GIACOBAZZI WHITE LAMBRUSCO DELL'EMILIA DEMI SEC מבעבע חצי יבש – כשר!

GIACOBAZZI WHITE LAMBRUSCO DELL'EMILIA DEMI SEC מבעבע חצי יבש – כשר!

רשמי טעימה שלי: צבע, קש צלול, זהוב בהיר, עם שוליים בוהקים. באף, ארומה ריחנית, פרחוניות הדרית ופירות. טעם היין מאופיין בתווים של פירות מסוכרים ופירות יער, עם ביעבוע וגיזוז נעים, מתיקות קלה וחומציות מאוזנת על ידי הרעננות. ליין טעם רך, קליל, פירותי, כייפי ומהנה והתמורה למחיר נאה.

סוג היין: יין לבן חצי יבש מבעבע

הרכב זני: מענב למברוסקו ומונטה ריקו

מיוצר: בשיטת שארמט CHARMAT

יבוא ושיווק: יקבי כרמל

אלכוהול: 9.5%

בקבוק: 1.5 ליטר

טמפרטורת הגשה מומלצת:  10-12°C

התאמה לאוכל: יין מומלץ להגיש צונן כאפריטיף או בשילוב עם קינוחים ומאפים.

כשרות: כשר לפסח ובאישור הרבנות הראשית לישראל ברכתו בורא פרי הגפן גם לדעת מר"ן הבית יוסף. יבול חו"ל

עוד בסדרת היינות של Giacobazzi:

  • למברוסקו אדום חצי יבש  – יין חצי יבש, בעל צבע אדום עמוק. היין בעל ניחוח פרחוני נפלא עם רמזים של תות שדה ודובדבני מרשינו. הטעם החצי יבש מאוזן באופן נעים על ידי הרעננות, ומבליט את טעמי הפירות האדומים.
  • למברוסקו רוזה חצי יבש  – יין בעל צבע ורוד מבריק, ניחוחות של פרחים עם רמזים של סיגליות. הטעם אלגנטי ופירותי, חצי יבש עם סיום של פירות אדומים.

היינות מסדרה זו מתאימים למגוון רחב של אפשרויות צריכה: אפריטיף וארוחות קלות, פיקניקים ומסיבות.

מחיר מומלץ לצרכן: 60 ₪.

ניתן לרכוש בחנויות וברשתות השיווק ולהזמין באתרי האונליין של רשתות השיווק המובילות וחנויות היין הנבחרות.

קרדיט צילום: אייל קרן צילום קולינארי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top