חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טמפו תתחיל לייבא ולשווק בישראל את הבירה הבלגית החזקה DELIRIUM

דילריום (DELIRIUM) הינו מותג בירה בלגי אשר הושק בשנת 1988 במבשלת Huyghe שבבלגיה בה מיוצרים 9 מותגי בירות, כשדילריום הוא מותג הדגל של המבשלה. המיתוג והעיצוב של בירה דילריום מיוחדים כל כך שלא ניתן לפספס אותם בזכות איור הפילים הוורודים על רקע התכלת המפורסם. בקבוקי הבירה בעלי נראות של בקבוקי חרס כשבפועל מדובר בבקבוקי זכוכית צבועים בהתזה ליצירת המראה הייחודי. והם קשורים לבירה הראשונה שהושקה תחת המותג, דילריום טרמנס (Delirium tremens), שמה של הבירה נגזר משמו של תסמין גמילה מאלכוהול, כאשר אחד התסמינים המזוהה עמו הוא הזיות בהן "רואים פילים וורודים".

טמפו תתחיל לשווק 3 בירות של המותג הבלגי דילריום (DELIRIUM):

• דילריום טרמנס – בירת אייל (ale) בהירה עם 8.5% אלכוהול
• דילריום נוקטורנום – בירת אייל (ale) כהה עם 8.5% אלכוהול
• דילריום רד – בירה אדומה פירותית עם 8% אלכוהול

דילריום טרמנס (Delirium tremens) – בירת אייל (ale) בהירה עם 8.5% אלכוהול. הבירה מבושלת עם 3 סוגים של שמרים לקבלת טעמה הייחודי, והיא עטורת פרסים מתחרויות בירה בינלאומיות, ביניהם התואר "הבירה הטובה בעולם" בו זכתה לראשונה בשנת 1998 ב- "world beer championships" שהתקיימה בשיקגו ארה"ב.

דילריום נוקטורנום (Delirium nocturnum) – בירת אייל (ale) כהה עם 8.5% אלכוהול. לבירה צבע חום אדמדם עם ראש קצף יציב. טעמי הבירה מכילים טעמי קרמל, מוקה ושוקולד.

דילריום רד (Delirium red) – בשנת 2010 הושקה בירת הפירות האדומים של דילריום. מדובר בבירה אדומה פירותית עם 8% אלכוהול.

דילריום טרמנס, הבירה הראשונה שהושקה תחת המותג DELIRIUM, הינה בירה עטורת פרסים מתחרויות בירה בינלאומיות, ביניהם התואר "הבירה הטובה בעולם" בו זכתה לראשונה בשנת 1998
בתחרות "world beer championships"

טמפו תתחיל לייבא ולשווק בישראל את הבירה הבלגית החזקה DELIRIUM.

דילריום (DELIRIUM) הינו מותג בירה בלגי אשר הושק בשנת 1988 במבשלת Huyghe שבבלגיה בה מיוצרים 9 מותגי בירות כשדילריום הוא מותג הדגל של המבשלה.

 

טמפו תייבא ותשווק את בירה דילריום טרמנס, נוקטורנום ורד בבקבוקי 330 מ"ל הייחודיים של המותג ואת הבירה דילריום רד וטרמנס בחביות.

מחיר משוער של בירה דילריום בקבוק 330 מ"ל: 12.90 ₪ – 16 ₪.

ניתן להשיג את בירת דילריום בחנויות האלכוהול והיין ובברים נבחרים ברחבי הארץ.

DELIRIUM

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top