חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האגדה הסקוטית מגיעה לישראל חברת "ספיריטים" סחר – משיקה את וויסקי Sir Edward's האגדה הסקוטית המוכרת ביותר באי הבריטי מגיעה לכבוש את הלבבות של חובבי האלכוהול בארץ הקודש.

באירוע רב משתתפים קיימו אנשי חברת "ספיריטים סחר" טעימת ויסקי מודרכת על ידי המאסטר קלאס לויסקי איאן אלן השגריר הבינלאומי למזקקת STARLAW המייצרת  את וויסקי Sir Edward's, ובעל רקע ניסיון של 15 שנים בתעשיית הויסקי בסקוטלנד. זו הייתה טעימת ויסקי חווייתית שהחלה מחומר הגלם הטהור GRAIN NEW MAKE אלכוהול בתכולה של לא פחות מ- 68% שהיה לא קל לטעימה, ומכאן ל MALT NEW MAKE עם רק 63.4% אלכוהול ואז סוף סוף ויסקי בדמותו של ה- SMOKY ויסקי מעושן וטעים. אחר כך את הויסקי המושק Sir Edward's scotch blended ולסיום Sir Edward's 12 years שהוא בלנד המורכב מכמה שנות יישון כשהוותיקה ביותר בת 12 שנים שאוחדה לכדי בלנד. הויסקי, המשווק על ידי חברת "ספיריטים סחר" מסומן על ידי רבים באי הבריטי כאחד הטעמים האהובים ביותר, ומסתמן כי מדובר בטעם שצפוי לכבוש את הלבבות של הקהל הישראלי בקיץ 2017. המשקה הכשר טומן בחובו סיפור עתיק שמגיע מסקוטלנד, לפיו אציל מקומי היה זה שגילה סוד אלכימי מסתורי ממנה הצליח לייצר את הגרסה הראשונה של וויסקי Sir Edward's. מאז הבטיח אותו אציל לשמור על המתכון הסודי מדור לדור כאשר הבסיס לאותו מתכון הוא טעם עשיר ויוצא דופן של וויסקי סקוטי אותנטי ואיכותי. כיום, הוויסקי מיוצר בלב חבל Highlands תוך הסתמכות על מאגרי המים הטהורים של האזור,  ועל החוקים הנוקשים של מועצת הוויסקי הסקוטית.

רשמי טעימה שלי: צבע: דבש, בגוון עינבר. אף, נוגע בגרגרי תבואה, דבש, דגנים, לחם, פרי הדר, עץ אלון. חיך: דגנים, אלון, וניל, מאלט, חמימות, רמיזה רחוקה לסוכר ולדבש. סיומת: קצרה. שוב דגנים, עץ, חמימות סוכרית, תבלין. סיכום: לא ויסקי קשה לשתייה. לא דורש תוספת מים. קצת מחוספס. נותן תמורה נאה למחירו.

עבור חובבי הוויסקי Sir Edward's הוא ללא ספק הטעם המושלם, לא רק בשל השימוש בחביות אלון איכותיות, אלא תוך שמירה על כל ההליך המסורתי של ייצור הוויסקי הסקוטי הכולל שימוש במזקקות וויסקי מסורתיות ואותנטיות.

אופיו של הוויסקי נולד בזכות בחירה מוקפדת של לתת וחיטה היוצרים יחד הרמוניה מושלמת אותה אפשר להרגיש בכל לגימה.

קבוצת ספיריטים סחר, המייבאת ומשווקת את וודקה ואן גוך נוסדה בשנת 2006. החברה מייבאת ומשווקת בארץ מגוון מותגי אלכוהול וכהילים בדרגת פרימיום וסופר פרימיום.

מחיר מומלץ לצרכן: Sir Edward's מגיע בשני גדלים: 1 ליטר, 700 מ"ל ובשניהם 40% כהל בנפח.

99 שקלים עבור 1 ליטר, 79 עבור 700 מ"ל.

ניתן להשיג בברים ובחנויות האלכוהול המובחרות ברחבי הארץ.
Sir Edward's

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top