חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב ברבדו כרמי יוסף ממליץ על 2 יינות BRAVDO סוביניון בלאן 2017, BRAVDO שירז 2015, לכבוד שולחן חג הפסח בוא האביב וראשית הקיץ

יקב כרמי יוסף BRAVDO, הוא יקב היושב בלב כרמיו, ליד הישוב כרמי יוסף, בשיפולי הרי יהודה, על אדמת גיר כבדה ועשירה באבן. כל מגוון יינות היקב מופקים מענבים הגדלים בכרמים הסובבים את היקב (Estate Winery).
יינות BRAVDO, הם פרי ידע מצטבר של הייננים פרופ' בן עמי ברבדו ופרופ' עודד שוסיוב:
מן הכרם – לבקבוק, החל מהיכרות עמוקה עם כל חלקה וטיפול חקלאי מוקפד, ועד ליצירה של יינות איכותיים. יקב ברבדו כרמי יוסף ממליץ על 2 יינות BRAVDO סוביניון בלאן 2017, BRAVDO שירז 2015, לכבוד שולחן חג הפסח בוא האביב וראשית הקיץ.

יקב כרמי יוסף BRAVDO סוביניון בלאן 2017

רשמי טעימה שלי:  הצבע זהוב כעין הקש עם גוונים ירקרקים. השוליים בוהקים בצלילותם. באף, פרי טרופי. מוחשי. נוכח. רענן. נוגע באשכולית ובלימון ובדשא קצוץ, בליצ'י ובאננס. הפה, ממשיך אחריו בנוכחות פרי מצוין וחומציות נהדרת. רמיזה קלילה למתקתקות פרי. יין מדויק. עשוי היטב. מבשר פריחות אביב וימים חמים של קיץ. "עולם חדש" במיטבו.

מרכיבים: יין זני העשוי על טהרת 100% ענבי סוביניון בלאן הגדלים בכרם יחידני האזור כרמי יוסף
עם תום הבציר הידני, נסחטו הענבים והמיץ קורר והותסס לאיטו במשך שלשה שבועות בטמפרטורה של 11 – 12 מעלות על מנת לשמר את ארומת הזן האופיינית. בתום תסיסה איטית ומבוקרת, התקבל יין מאוזן בעל גוף קל, עם ניחוחות רעננים של פירות טרופיים.
המלצת הגשה: מומלץ להגישו צונן, בטמפרטורה של 6 – 8 מעלות
אלכוהול: 12.5%
מחיר: 80 שקלים
כשר

יקב כרמי יוסף BRAVDO שירז 2015

רשמי טעימה שלי:  הצבע אדום כהה. השוליים בוהקים בצלילותם. באף, פרי יער אדום, כפטל בר, ודומדמניות שחורות, זיתים שחורים ותבלינים. בפה, הגוף בינוני נוטה למלא, פאלט עגלגל עם רמיזה למתקתקות פרי ואלכוהול. יין של "עולם חדש" עם נוכחות אלגנטית חרף ה"חדות" השיראזית המתפרצת. פרי טוב, חומציות מאוזנת ותומכת ותבלינים חמים. הסיומת טובה וארוכה.

מרכיבים: 100% ענבי שירז, שנבצרו מכרם יחיד בסוף ספטמבר 2015,
המעקב המדויק אחרי ההבשלה הפנולית של הענבים וקביעת מועד הבציר בשיאה של הבשלה זו, בשילוב עם עומס יבול אופטימאלי שהיה ב 2015, הניב פרי ויין באיכות גבוהה.

התיישנות בחביות: היין יושן במשך 12 חודשים בחביות עץ רובן מעץ אלון צרפתי ומיעוטן מעץ אלון אמריקאי, ליצירת שילוב נכון בין ארומת הפרי וניחוח החבית. היין מיוצר ללא סינון בתהליכי הצללה ממושכים להבטחת ארומה וטעם עשירים.

רשמים מטעם היקב טעמים וארומה: יין הרמוני ועשיר בטאנינים רכים, מאופיין בצבע אדום עז, בטעמים פירותיים של שזיף אירופי ודובדבן שחור, מתובל בנגיעות של מנטה ופלפל, בעל סיומת ארוכה ונעימה.
היין צפוי להתפתח היטב בבקבוק עד עשר שנים. BRAVDO שיראז 2015 , הינו בעל גוף בינוני עד מלא. עפיצותו בינונית ולאחר התבגרות של שנה בחבית הוא מאופיין ע"י ריכוז גבוה של פנולים וטנינים מרוככים. בריח ובטעם מורגשים עשבי תיבול –בעיקר פלפל שחור, דובדבן שחור ואגוזים קלויים.

אלכוהול: 14.5%
מחיר: 130 שקלים
כשר

את היינות – ניתן להשיג בחנויות היין ברחבי הארץ וביקב

פרטים נוספים: 050-2207022 

יקב כרמי יוסף ברבדו

מרכז המבקרים הפסטורלי נמצא בלב הכרמים שמול היישוב כרמי יוסף על כביש 44, בין המושבים כרמי יוסף לפדיה.

קרדיט צילום בקבוקים: איל גוטמן

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top