חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יינות מבעבעים במחיר שווה לכל נפש ביבוא של חברת "אדום כהה" מיקב UNDURRAGA שבצ'ילה, ומיקב Bodegas Valentin Bianchi בארגנטינה יינות נהדרים לחגוג אתם את כניסת השנה החדשה

סוף השנה קרוב. ולא מעט זוגות חוגגים את סיומה של השנה וכניסת השנה החדשה עם המון טעם וסיבות לאהוב. היינות המבעבעים לסוגיהם ממשקאות הקאווה, הברוט ועד לשמפניות היוקרתיות, נחשבים כסממנים בולטים של אירועי הנשף והחגיגות. יקב UNDURRAGA הוקם בשנת 1885 בצ'ילה יקב זה הנו אחד מהיקבים היוקרתיים ביותר בצ'ילה, נמכר בלמעלה מ 70 מדינות, ליקב מגוון רחב של טעמים עם יינות באיכות גבוהה.
UNDURRAGA מתבלט בחדשנות, פיתוח כרמים באזורים שונים בצ'ילה ואיכות בלתי מתפשרת של יינות. ייצור היין מנוהל ע"י RAFAEL URREJOLA היינן הראשי והאחראי על סדרות הסופר פרימיום והפרימיום, בצוות הייננים נמנים עוד 5 ייננים כאשר לכל אחד תחום אחריות שונה בייצור יינות היקב. היינן CARLOS CONCHA הנו היינן הראשי של סדרת היינות המבעבעים המונה 10 סוגים. חברת אדום כהה הנה המשווקת הבלעדית של יקב UNDURRAGA בישראל.
"אנשי חברצ היבוא "אדום כהה" בחרו לייבא 2 סוגים של יינות מבעבעים ממגוון היינות המבעבעים המיוצרים ביקב ,UNDURRAGA בחירה זו נבעה משתי סיבות, האחת התאמה לאקלים ולחך הישראלי השנייה התמורה למחיר". עם 85 שנות ניסיון בעסקי היין, משפחת יקב Bodegas Valentin Bianchi ביאנקי הפכו לחלוצים בפיתוח היין הארגנטינאי. דון וואלנטיו ביאנקי, מייסד היקב, נולד באיטליה ועבר לארגנטינה בשנת 1928, שם הוא גילה את שאיפת חייו כשהקים יקב לייצור יין משובח. היקב והכרמים ממוקמים בסאן רפאל, דרומית לעיר מנדוזה. שנים של עבודה קשה, שיפורים מתמידים ומחויבות לאיכות אפשרו לבודגאס ולנטין ביאנקי להיות חלק מ: D.O.C. San Rafael הדור הבא של היקב שם לעצמו מטרה לייצר מגוון יינות חדשים ולשווקם ברחבי העולם. היום היקב מפיץ לכ 40 מדינות בעולם.

UNDURRAGA WINERY

UNDURRAGA – DEMI SEC

רשמי טעימה שלי: יין מבעבע יבש וקריספי נעים וטעים המעניק תמורה נהדרת למחירו. קצב מתמשך של בעבוע עם כתר קצף. באף, נגיעות לימוניות לצד אשכוליות ורמיזה לגויאבה. בפה חמיצות רעננה, קלילה, ירקרקה. עם סיומת טובה. יבשה. 

ארץ מוצא: צ'ילה
זן: שרדונה 100%
צבע: צהוב חיוור עם גוונים ירקרקים.
בועות אחידות היוצרות כתר קלאסי.
על החך: יין טרי ופירותי מזכיר מתיקות של תפוח וקומפוט אגסים.
מחיר: 49 ₪.

UNDURRAGA – BRUT

רשמי טעימה שלי: יין מבעבע יבש, חד ובעל אופי, אף, המזכיר אשכולית. פה, נעים, טעים, שופע ביעבוע אינטנסיבי שבסופו כתר קצף עדין ש"מדגדג" בחך. חמיצות נוכחת. מאוזנת היטב. עם ארומה פרחונית המזכירה תפוח ירוק. סיומת טובה. גוון כעין הקש עם שוליים בוהקים.

זנים: שרדונה 60%, פינו נואר 40%
צבע צהוב חיוור עם ברק בהיר
בועות קטנות שעולות דרך הזכוכית ויוצרות זר עדין
על החך: יין יבש, עם חומציות מאוזנת המובילה לגימור מושלם. ארומה של פירות סתיו כמו תפוח וחבוש.
מחיר: 49 ₪.

Bodegas Valentin Bianchi

ביאנקי ברוט Bianchi Brut

רשמי טעימה שלי: הפתעה נעימה וטעימה. אף ארומאטי לימוני, המביא עמו רמזים למלון ולליים ירקרק נוגעים בפרחוניות, לחם טרי, שמרים. חומציות נוכחת. פה, עשיר, ממלא חך. סיומת טובה. אחלה תחליף לשמפנייה. 

ארץ מוצא: ארגנטינה
זנים: שרדונה ופינו נואר
כרמים: D.O. San Rafael, Mendoza Finca Las Paredes.
על היין: תסיסה קלאסית, בטמפרטורה מבוקרת ללא קליפות. קלאריפיקציה נעשתה לפני הבקבוק. התסיסה השנייה בבקבוק, נעשתה בשיטת מתוד שמפיין
יין מבעבע בסגנון צרפתי. בגוון בהיר ירקרק. בעל ניחוח נהדר של פירות ושמרים. חלק, מאוזן ומרענן.
אלכוהול: 12%
מחיר: 69 ₪.

אדום כהה הוקמה בשנת 2005 מתמחה בשיווק יינות איכות מהארץ ומהעולם

"אדום כהה – שיווק יקבי בוטיק"
רחוב העבודה 11 א. תעשייה ישן, ראש העין 
ת.ד. 12107 מיקוד 4801761
טלפון: 03-922-22-55 
פקס: 03-922-43-34 
[email protected]

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top