חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקבי כרמל גאים להוביל חדשנות אמתית בקטגורית היין לקראת הסילבסטר: "SPARKLING BUZZ" מוסקטו בפחית אישית!

לקראת חגיגות הסילבסטר, יקבי כרמל גאים להוביל חדשנות אמיתית בקטגורית היין עם השקת SPARKLING BUZZ מוסקטו בפחית אישית של 250 מל'.
יין בפחית מהווה טרנד עולמי מתפתח במטרה לקרב קהלי יעד צעירים לעולם היין. על פי המגזין FORBS, טרנד היינות בפחית ממשיך לצמוח מידי שנה עם אחוז גידול שנתי של כ- 125% בקטגוריה. פעמים רבות היינות המוצעים בפחית הנם יינות צעירים, קלילים, מבעבעים או מוגזים עם אחוזי אלכוהול נמוכים. אם תשאלו אותי, בהחלט מדובר פה בגימיק חביב המשדר לפלח אוכלוסייה צעיר, שאוהב לשבת על הבר, או להסתובב עם פחית השתייה ביד, כחלק בלתי נפרד מטרנד המשקאות הקלים. אז למה לא יין? ועוד מוגז קלות, עם רמת אלכוהול נמוכה, עם מתקתקות נלוות וארומה ענבית, חנפנית, נעימה, טעימה ומוכרת. 

בשונה מסיטואציות צריכה חברתיות רגילות של יין בבקבוקים בהן הגישה ליין מעונבת, יין בפחית מתאים לצעירים בגילאי 20-35, העושים את צעדיהם הראשונים בעולם היין, אוהבי חדשנות; צרכני ON THE GO כמו גם לגברים שלעיתים היין המבעבע מהווה מחסום צריכה עבורם כיוון שנתפס כמשקה נשי.

BUZZ SPARKLING מוסקטו בפחית, יושק תחת הסיסמה "עוד סיבה לבאזז", וישדר ערכי מותג חדשניים, צעירים וכייפים.

ההשקה תתמקד בסיטואציות רלוונטיות לפחיות בצריכה אישית. הכוונה להזדמנויות צריכה חדשות, שלא מחייבות לפתוח בקבוק שלם ולא מחייבות עוד פרטנרים. בנוסף היין מתאים לצריכה במקומות בהם חל איסור על צריכת בקבוקי זכוכית כמו חופי הים.

SPARKLING BUZZ מוסקטו בפחית אישית, של 250 מ"ל, הנו כאמור יין קליל עם 5.5 אחוזי אלכוהול.

מומלץ לשתות אותו צונן מאוד בטמפרטורה של 4 מעלות.

את Sparkling Buzz מוסקטו בפחית ניתן לרכוש בשלב הראשון בעיקר בשוק הפרטי עם מיקוד בחנויות נוחות וחנויות עירוניות

במחיר של כ-9.90 ₪ לפחית של 250 מ"ל.

יינות מבעבעים וסדרת Sparkling Buzz של יקבי כרמל
מסקר שערכו יקבי כרמל באמצעות חברת TNS עולה כי 70% מהישראלים נוהגים לשתות יינות מבעבעים ככלל, כ- 40% נוהגים לרכוש יין מבעבע לצריכה ביתית, וכי נשים מובילות בצריכת היינות המבעבעים.

סדרת SPARKLING BUZZ כוללת מבעבעים קלים מבית יקבי כרמל במחירים נגישים (כ- 25 ₪) ברשתות שיווק וחנויות פרטיות ברחבי הארץ.

בסדרה: מוסקטו (לבן ) וקריניאנו (אדום) עם 5.5% אחוז אלכוהול ו SPARKLING BUZZ בתוספת נגיעות קלות של פירות יער עם 6.5% אחוזים.

קרדיט תמונה: אייל קרן צילום קולינארי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top