חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב רמת הגולן משיק את המבעבע האולטימטיבי מהדורה חדשה לגמלא השמורה ברוט NV ואיזו בחירה נפלאה היא זו לחגוג אתה את כניסת השנה החדשה

גמלא השמורה ברוט (NV non-vintage) מציג מאפיינים של ליים ותפוח ירוק לצד רמזים לאפרסק ופריחה; כל זאת תחת מעטפת של ניחוחות עדינים של בגט קלוי. זהו יין מבעבע מרענן ונגיש במיוחד אשר יהווה אתנחתא מצננת מושלמת ביום קיץ לוהט, או כליווי מושלם לכל ארוחה.

רשמי טעימה שלי: צבע זהוב צלול עם גוון ירקרק שוליים בוהקים. האף פרחוני משהו והדרי. בפה, פרי הדר. היין טעים, קליל. לא מחייב. לא יומרני. הבעבוע מעקצץ קלות בנעימות. יין חביב. רב-חן. ובהחלט יין שיצטרף אליכם ללא היסוס למצנני המבעבעים, של נשפי הסילבסטר. יין שילך נפלא עם סושי. תמורה נאה למחיר. 

גמלא השמורה ברוט מורכב מחלקים שווים של פינו נואר ושרדונה. היין מיוצר בדקדקנות על פי השיטה המסורתית, הכוללת סחיטת אשכולות שלמים ותסיסה שנייה בבקבוק.

כל בקבוק עבר יישון של שנים עשר חודשים לפחות על משקעי השמרים. מרבית הפרי שממנו יוצר היין נבצר בבציר 2015.

פוטנציאל התיישנות: מוכן לשתייה כעת, ויישמר בתנאי שתייה מצוינים כחמש שנים מיום צאתו לשוק.

התאמה לאוכל: החמיצות הטבעית הייחודית של היין הופכת אותו לפתיח נפלא לכל מפגש ולכל ארוחה, ובאופן ספציפי – לצד מגוון רחב של מאכלים עשירים או מלוחים, כמו קוויאר, קנאפה עם סלמון מעושן, וגם לצד קינוחים כמו פאי לימון פריך.

ניתן להשיג בחנויות היין והמסעדות המובילות
מחיר כ- 75 ₪ (בחנויות)

צילום: ענת לנדאו

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top