חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב רמת הגולן ממליץ על ירדן סירה 2014 לכבוד חג ראש השנה וחגי תשרי

יין הסירה מסדרת "ירדן" מבציר 2014 של יקב רמת הגולן, הוא אמנם לא אותו יין סירה מסדרה זו המגיע מהכרמים היחדניים של היקב כמו הסירה של תל פארס, או הסירה של כרם יונתן או הסירה של כרם בראון או הסירה של מורדות אביטל, אבל הוא עדיין שומר על אותו צביון איכות של סדרת ירדן, ועדיין מעניק תמורה נהדרת לחובבי הסירה. זהו יין שעשוי היטב עם מבע פרי מצוין ופוטנציאל התיישנות. יקב רמת הגולן ממליץ על ירדן סירה 2014 לכבוד חג ראש השנה וחגי תשרי.

על היין – תיאור היין על פי היקב:
ירדן סירה 2014 מציג שילוב ארומטי של דובדבן בשל ואוכמניות, לצד ניחוחות של עץ ארז, אדמה, טבק, שוקולד, עשן וזרעי אניס. זהו יין סירה עשיר ומהנה המציג אופי זני אדיר.

בעוד שירדן סירה 2014 מהנה לשתייה עם צאתו, היין ימשיך להשתבח בבקבוק בשנים הקרובות ובתנאי אחסון נאותים יישמר במיטבו כעשור ויותר משנת הבציר.

יין ואוכל:
אנו נהנים לשתות את היין לצד צלעות טלה צלויות עם עשבי תיבול, תבשיל קדירה של שוק טלה, או נתח קצבים על הגריל.

על ייחודיות בציר 2014:
החורף שקדם לבציר הביא עמו תקוות גדולות להמשכו כאשר התחיל עם חודש דצמבר רטוב וקר במיוחד. בשיאה של מערכת זו נמדדו באחד הכרמים שלנו טמפרטורות שוברות שיאים של 17 מעלות מתחת לאפס, אולם ארבעת החודשים הבאים אופיינו בטמפרטורות מעט גבוהות מהרגיל ועם 58% בלבד מממוצע הגשמים. החודשים מאי עד אוקטובר היו לשמחתנו מעט קרירים מהרגיל, ללא כל אירועי מזג אוויר קיצוניים. הבציר התחיל מעט מאוחר ונמשך רק 12 שבועות, פרק זמן קצר יחסית לעונות הבציר אצלנו. עונת הגידול היפה יחד עם יבולים מעט נמוכים מהממוצע הסתכמה בבציר יוצא מן הכלל.

ירדן סירה 2014 יוצר מענבי סירה הגדלים בכרמי היקב במרכז וצפון רמת הגולן, בגבהים הנעים בין 600-900 מטרים. היין יושן בחביות עץ אלון צרפתיות קטנות למשך 18 חודשים.

על אזור הגידול:
הגליל הוא אזור הגידול הצפוני ביותר בישראל ונחשב הטוב ביותר לגידול ענבי יין. בתוך אזור גידול זה, רמת הגולן היא החלק בו הטמפרטורות הן הקרירות ביותר והענבים באיכות הגבוהה ביותר. הכרמים על רמה וולקנית זו גדלים מ- 400 מטר ועד 1,200 מטר מעל פני הים והגבוהים שבהם פוגשים שלג בחורף.
יקב רמת הגולן ממוקם בעיר קצרין אשר במרכז הגולן.

תעודת זהות:

מותג ירדן  תת מותג ירדן  זנים סירה שם ירדן סירה 2014   סוג היין יין אדום יבש

נתונים אנליטיים:

% אלכוהול 14.5 חומצה (גר'/ל')6.6 pH 3.57  מתיקות יבש

כשר: כן.

מחיר לצרכן: כ- 108-115 ש"ח.

יקב רמת הגולן

טיילת נווה 28, קצרין

04-696-8409

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top