חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב הרי גליל ממליץ על "גליל אלון" מבציר 2013 לכבוד חג ראש השנה וחגי תשרי

"סדרת גליל" המבטאת את האמירה הייחודית של יקב הרי גליל, והיא נועדה, על מנת לתקשר עם השוק באמצעות סדרות יין מגוונות, ולמצב את יקב הרי גליל כמותג יין איכות לקהל יותר רחב, תוך שהוא מציע למסעדות ולחנויות יין פלטפורמה בלעדית עבורם. בסדרת גליל מבקשים אנשי היקב לבטא את קשת הריחות, הצבעים, הנופים והקרקעות של הגליל באמצעות מגוון רחב של יינות חלקם זניים וחלקם בלנדים. יינות הסדרה התישנו כולם בחביות עץ אלון. ביקב, בחר היינן לחשוף את היינות, לכמות מתונה של עץ, שתדגיש את הטעמים והריחות תוך שמירה על האופי הפירותי.  לכבוד חג ראש השנה וחגי תשרי 2017, ממליץ היקב על "גליל אלון" מבציר 2013.

יקב הרי גליל – גליל "אלון" 2013

רשמי טעימה שלי: אף מעניין, מורכב, בעל מנעד מגוון של קשת ארומות. היין טעים. עם פה עגול ורחב של פרי מרוכז. זהו יין סימפטי, חביב ונעים על החך, חסר יומרות ובלתי מחייב, ועדיין מצליח לתת מנה גדושה של חן, תיבול, ורמיזה ים תיכונית. נגישות מהנה ושתיות עכשווית. תמונת מחיר שוות תמורה.

אזור גידול: הרי הגליל העליון
הרכב זני: 1% 4 קברנה סוביניון, 35% סירה, 17% קברנה פרנק, 7% פטי ורדו
סגנון: יין בעל ארומות עשירות של שזיף, דובדבן שחור וגרגרי יער טריים, גוון עשבוני קל ותווים של מייפל וחמאה מושחמת. ליין חמיצות טובה ומאוזנת, מרקם חלק ומשיי וסיומת ארוכה ונעימה.

תהליך הייצור: היין תסס על קליפות בטמפרטורה של כ 28°- במשך 10-20 יום, לאחר מכן עבר תסיסה מלולקטית מלאה ויישון במשך שנה בחביות עץ אלון.

הבציר: עונת הגידול של בציר 2013 הגיעה לאחר חורף מרובה גשמים והתאפיינה במזג אויר מתון יחסית שאפשר לגפנים לצמוח באופן מיטבי לקבלת איכות ענבים נפלאה. תנאי האקלים הייחודיים לבציר זה הובילו להבשלה אחידה בכרמים דבר שהביא לכך שרוב הבציר הגיע ליקב במהלך חודש ספטמבר. האיכויות המסתמנות מבציר זה הינן גבוהות מאוד.

נתונים אנליטיים:

אלכוהול: 15%
חומצה (גר/ל) 5.8
pH 3.63
מתיקות יבש

אחסון ויישון: היין מוכן לשתייה, ישביח ויתיישן היטב במשך חמש עד שבע שנים ממועד הבציר. יש לאחסן במקום קריר וחשוך.

טמפרטורת הגשה: מומלץ להגיש בטמפרטורה של כ-18 מעלות צלזיוס.

מחיר לצרכן: 65 ₪.

כשר: כן.

יקב הרי גליל

 קיבוץ יראון ד.נ. מרום הגליל ישראל 1385500
טלפון 04.6868740 פקס 04.6868506

[email protected]

צילום: חגית גורן

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top