חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בציר 2011 ביקב ויתקין וחוגגים עשור של שנות בציר !

הפנינג ענק רב משתתפים קיימה משפחת יקב ויתקין שרונה ודורון בלוגולובסקי ואסף פז, במוצאי השבת האחרונה בחצר היקב. כבמידי שנה, קהל רב של חברי מועדון הלקוחות וחובבי יין מקצוות הארץ מתנקז אל החצר מעט אחרי השעה שש בערב. רישום קל ובדיקה האם אתה נמצא או מעוניין להימצא ברישומי חברי המועדון ומקבל דיוור לביתך וכבר גביע היין אצלך ביד ומתחילים בטעימות. 

מסע לבן לא נפתח לטעימה – היין בביקוש מטורף ולמרות כך היקב התעקש לשמור אצלו כמאה בקבוקים לאפשר לחברי המועדון לרכוש את היין לחג אך לטעימה לא היה מספיק. (שרונה אף דיווחה לי שבאירוע נמכר כל היין שהוקצב והוא הועבר לחזקת "אזל". פטיט סירה 2007 סיפור דומה- היקב החליט להשאיר אצלו כמה בקבוקים למכירה ללקוחות מיוחדים שהעדיפו שנה זו אך בגלל שהוא נחשב ל sold out לא הוצא לטעימה.

 באים אחריהם בסבב הטעימה המסע הישראלי הורודמסע ישראלי אדום מבציר 2009, ריזלינג 2010, פינו נואר 2009, קריניאן 2008, קברנה פרנק 2008, פטיט סירה 2007 גם כאן בקבוקים אחרונים שנותרו משנת בציר זו, פטיט סירה 2008, שורשים ב' 2007 יין הדגל פרימיום של היקב, ולקינוח, ויתקין מחוזק NV  .

חדי העין שיכלו להבחין ולזהות ולשער בעיני רוחם כי השורשים ב' נמצא בטעימה, (מחווה מכובדת מאוד לכל הדעות של אנשי היקב להציב יין שכזה לטעימה המונית) הסתערו חיש קל על עמדת ההטעמה שם עלם חמודות ממוצא גרמני הנמצא בכוח העזר של היקב ואינו יודע מילה בעברית, ניסה באנגלית לנסות ולשכנע את העומדים בתור כי הטעימה מאוד מוקצבת וכי נתנו לו הנחיות ברורות לנסות ולהטעים מהיין לכמה שיותר אנשים משימה כמעט בלתי אפשרית עם 4 הבקבוקים שהוקצו לו לצורך כך (מחיר בקבוק 250 ₪).

בכניסה לאולם היקב לצד עמדת התשלום שאף אצלה נרשם בלי עין הרע תור של אנשים הממתינים לרכוש יין ולשלם תמורת היין, הוצבה עמדת תצוגה של מגוון יינות היקב וכן מארזי שי מיוחדים לראש השנה. כמו כן ניתן היה לבצע במקום רכישה של "מתנות עם עתיד" שזה יין עתידי הנמכר כתעודה ונמסר לרוכש ביקב עם התחלת השיווק.

עם צאת השבת, נפרשה עמדת הטעמה שאף אצלה נצטבר תור ארוך של גבינות הבוטיק של "משק יעקובס" עד להגעת אנשי הגבינה נהנו האורחים מפוקאצ'ות בצק טריות ואימתניות שנאפו בתנור בחצר.

כמו תמיד, האירוח היה מופתי והיינות לעילא ועילא.

יקב ויתקין, הוקם בשנת 2001 במשק רוטנברג-בלוגולובסקי שבכפר ויתקין

ע"י דורון ושרונה בלוגולובסקי ואסף פז אחיה של שרונה.

היקב הוא יקב בוטיק משפחתי המתמחה בייצור יינות מקוריים מזנים שונים שטרם מימשו את הפוטנציאל של עצמם כמו קריניאן, ויונייה, פינו נואר, גוורצטרמינר, קברנה פרנק, יוהנסברג ריזלינג, פטיט סירה וזו רק הצצה…

בישראל, משווקים יינות היקב באופן בלעדי באמצעות חברת "הכרם".

יקב ויתקין, דרך הכפר 68 כפר ויתקין 40200

WWW.VITKIN-WINERY.CO.IL

[email protected]  

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top