חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

וילה וילהמה בופה של ארוחת הבוקר וחדשות חמות מן הקנה

בסוף השבוע שישי-שבת של סוף אוגוסט תחילת ספטמבר אינני חורג ממנהגי לקיים חגיגת יום הולדת מתמשכת הכוללת מסע של תענוגות הכולל אוכל ויין טוב. אחרי שהחזרה הגנרלית שבוע קודם סימנה עבורי והתוותה את המגמה והכוון פתחתי את החגיגות בארוחת בוקר ביקב וילה וילהלמה.

בעוד כשלושה שבועות מהיום, יקיים יקב וילה וילהלמה אירוע שיקפל בתוכו מהפך שעובר היקב, במיצובו המחודש, לקראת היות המתחם כולו של חצר הבית מרכז אירועים ומרכז מבקרים מקום מפגש יקב מסעדה מעדנייה ובית קפה .

חדר הטעימות של היקב שהיה במרתף הבית הורחב לכדי 3 חללים גדולים של למעלה מ- 100 מ"ר בחדר אחד שולחן גדול מימדים שיכיל מקום ל– 32 איש, באמצע ימוקם גרעין ליבו של היקב ובו יוצגו מאחורי סורגים יינות הארכיון המתיישנים והנדירים. בחדר האחרון יהיה מעין PRIVET ROOM כמעין סלון הסבה שאותו ניתן יהיה לסגור לאירועים.

השלב הבא הוא אולם החביות של היקב שיצאו מהקונטיינרים ועברו אל מן סוג של בית קירור ואולם משודרג ומרווח שיכיל עד כ – 150 חביות מלאות ליקב המייצר כ- 15,000 בקבוקים בשנה.

השלב השלישי הוא שינוי ייעוד המבנה הנוכחי ששימש את סדנאות בית הספר לבישול FOODSTEPS  והפיכתו למקום לאירועים של עד 80 איש.

במתחם המאכלס כרגע את בית מגוריה של משפחת גולדמן ואת היקב, בית הקפה/מעדנייה, הפתוחים כרגע לקהל בימי שישי בבוקר, יציעו כחידוש וכפיתוי לסוג חדש של בילוי, עבור הקהל התר אחר חידושי הקולינאריה, ערבי חמישי-לילה של בשרים מעושנים ויינות היקב ומעבר לזה המתחם כחבילה אחת מגדיר עצמו כמקום של אירועים.

את בופה ארוחת הבוקר של ימי השישי בוילה וילהלמה, אני דוגם זו הפעם השנייה.

הבופה מציע מאכלים צבעוניים, טריים, עשירים, משביעים, העשויים ביד אוהבת ומקצועית ע"י טבחית/בשלנית בשם ענת.

בעוד גילי ומוטי גולדמן בעלי הבית "מקרקרים" סביב שהכול ידפוק כמו שעון, משמשים בני המשפחה הבוגרים הבת והבן כמלצרים.

ענת מכינה, ירקות חתוכים ומיני מאפה ומגדנות, קישים ופשטידות, גבינות וגם עוגות סלטים וגם ביצים, דגי מלוח ולקרדה טונה וגם עדשים שקשוקה, חומוס, לחם, פיתות וחלות "גמדיות" והכול טעים להפליא.

עם האוכל ניתן לקבל גם תה או קפה הפוך ואו להחליף טעמכם לכוס יין לבן או אדום של היקב.

אצלי, המאמין גדול בסגנון "אכול כאוות יכולתך עד שתצא נשמתך", המחיר סביר נשמע ונראה לי די שווה תמורה בכפוף לכמויות שתצליחו לעכל ועומד על כ-74 ₪ לאדם.

זוגתי שלא בא דבר אל פיה בשעות הבוקר המוקדמות והסתפקה בנס על מים עם חלב קר אמרה "זה יקר" !

שנינו יחד. אני הבולס והיא עם הקפה, יצאנו ב 88 ש"ח.

הביטו בתמונות, תקראו את מה שכתבתי ותשפטו בעצמכם. 

אוושת רוח קלילה ונעימה של הבוקר וסימנים ראשונים של סוף הקיץ רק תרמו לאווירה המהנה על המרפסת בחצר הווילה.  

יקב וילה וילהלמה

מרכז מבקרים/מקום לאירועים/מקום של אוכל/יקב מעדנייה

מושב בני עטרות

טלפון: 03-9721988, 054-4564526

שעות פעילות:
א'-ה': בתיאום מראש ו': 09:00-16:00

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top