חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב מאור ממליץ לכבוד ראש השנה וחגי תשריי שבפתח על 6 יינות – 1 רוזה מבציר 2014 – 1 לבן מבציר 2015 – ו- 3 אדומים סירה מבציר 2009 גבעת אורחה 2011 קברנה מרלו 2010 ו"דובדבני" קברנה סירה מבציר 2013

מאז שנת 2003, בלי הרבה רעש מתנהל לו יקב הבוטיק מאור שבבעלותו של היינן דני מאור ורעייתו טל. אין זה אומר כלל ועיקר שהיינות שלו לא מייצרים באזזז…של ביקוש ואהדה רבה, בקרב הציבור מבין היין, שוחרי יינות האיכות, של היקבים הארטיזנים. היקב שהוקם בתחילה במושב רמות מקום מגורם של דני וטל, העתיק את מיקומו בשנת 2013 לאזור התעשייה שבקיבוץ עין גב בצמוד למתחם "מרינדו", שדני מאור מייצר בעבורם יין בית פרטי תחת המותג "מרינדו", בלנד של קברנה סוביניון, מרלו וסירה מכרמי תל פארס אשר מתאים במיוחד למטעמי הבשר של מרינדו, יין שנמכר היטב, בחנויות הרשת כחלק בלתי נפרד ממוצרי הבשר המשובחים. החל משנת 2010, כל הענבים ליינות היקב, מגיעים מכרם מאור מחלקת תל-פארס שברמת הגולן. ביקב מאור, מיוצרים יינות אדומים משתי סדרות עיקריות: סדרת 'מאור' – הסדרה היוקרתית של היקב. וסדרת 'קלאסיק' / 'גבעת אורחה' – הסדרה העממית. יקב מאור ממליץ לכבוד ראש השנה וחגי תשריי שבפתח על 6 יינות – 1 רוזה מבציר 2014 – 1 לבן מבציר 2015 – ו- 3 אדומים סירה מבציר 2009 גבעת אורחה 2011 קברנה מרלו 2010 ו"דובדבני" קברנה סירה מבציר 2013 וזה האחרון, הינו היין הכשר היחידי מתוך ה- 6.

יקב מאור סירה 2009

רשמי טעימה שלי: אודה ואתוודה, שאין זו לי הפעם הראשונה או השנייה או השלישית, שאני טועם יין זה. ולו משום העובדה, שטעמתי את היין בסמוך להשקתו ואהבתי ושבתי וטעמתי את היין עם שי אלקיים "תוצרת הארץ" שמשווק באהבה ומחויבות רבה את היין, לחנויות ובמסעדות מובחרות. ובכל פעם, הנאתי מהיין היא שלמה. מדובר בסירה עוצמתי, עשיר, עסיסי ומלא גוף, שמביא עמו פרחוניות סגלגלה, נגיעה בשרנית קלויה ומעושנת קלות, אדמה, חום ותיבול, לצד קטיפתיות אלגנטית, הרבה פרי, עם המון חן. יין, שהגיל שלו, רק עושה לו טוב עוד ועוד. יופי של יין. לא פחות.

מאור סירה 2009 הנו יין זני, שעשוי מ 100% ענבי סירה, מכרם באזור הר מירון. היין התיישן 24 חודשים בחביות עץ אלון משומשות.
זהו יין הדגל של יקב מאור. הענבים נבצרו בשלים מאוד ושהו על הקליפות במשך שלושה שבועות. היין עשיר בטעמים וריחות של שוקולד, בשר מעושן פטל ושזיף. בתנאי אחסון נכונים יגיע לשיאו בשנת 2020. אלכוהול 14%. מחיר לצרכן 160 ש"ח.

יקב מאור קברנה מרלו 2010:

רשמי טעימה שלי: יין ששייך לסדרת "מאור" הסדרה הגבוהה של היקב. זהו יין אינטנסיבי, שכוחו מגיע מכרמי היקב בזכות פרי איכותי ועבודה מצוינת בכרמים, שעושה הכורם עופר תורג'מן. יש בו עמוד שידרה איתן, חמיצות טובה ותומכת, לצד בשלות וסוג של רמיזה למתיקות חביבה, גופו מלא. הטאנינים מעודנים, יש בו עושר ראוי ופירותיות נוכחת. הסיומת טובה וארוכה והוא ילווה לכם היטב את המנות העקריות של שולחן החג.  

היין שהה על הקליפות כ 20 ימים והתיישן 24 חודשים בחביות אלון צרפתי משומשות. היין עשוי מענבי קברנה סוביניון ומרלו מכרם מאור בתל פארס. ליין ארומות פרי שחור בשל שהולכות ומתעצמות לאחר מספר דקות בכוס. הקברנה מרלו 2010 הוא יין בעל חמיצות מאוזנת וסיומת ארוכה ונעימה שישתלב נהדר עם אוכל מתובל היטב. 14% אלכוהול. מחיר לצרכן 120 ש"ח.

יקב מאור גבעת אורחה לבן 2015:

רשמי טעימה שלי: אם חיפשתם יין למנות הפתיחה הראשונות, הגבעות אורחה לבן מביא עמו צבע בהיר יחסית, ארומה פירותית במובהק עם מצג רענן וקייצי, מפתיע לטובה, האף, פרחוני, מלווה בגווני הדרים, בפה, הגוף בינוני, עם חומציות נאה ביותר, מאוזנת היטב וחדה.  .

היין עשוי מענבי סמיון וסוביניון בלאן מהכרם היחידני של היקב באזור תל פארס – מרכז רמת הגולן. גבעת אורחה לבן הוא היין הלבן היחיד מהכרמים באזור זה. היין תסס תסיסה איטית ספונטנית ונשמר עם משקעים מספר שבועות נוסף. ליין ארומות הדרים וחומציות מאוזנת והוא ילווה באופן מושלם ארוחת קלות בימי הקיץ החמים. 13.5% אלכוהול.

גבעת אורחה רוזה 2014

רשמי טעימה שלי: זו לי הפעם השנייה, שאני טועם את היין הזה. בפעם הראשונה, היה זה בערב יינן שעשה דני מאור אצל מעדניית השף פיטר הומל. או אז, היה לי די קשה להתחבר לארומות שעלו מהיין, ובקשתי לעצמי שהות נוספת על מנת לתת ליין להתאוורר ולהשתחרר. אין לא על התווית ולא בכל מקום אחר איזכור של הזנים המרכיבים באחוזיות כזו או אחרת את הבלנד שממנו עשוי היין. ולפיכך, האף והפה שלכם, צריכים לומר בדיוק מה שהם חושבים ובעיקר חשים. זהו יין שנועד ליום קייץ מהביל. הגישו אותו כשהוא מצונן היטב. הוא פירותי, ללא איזכור לתותי-פרוטי, או מיץ פטל. ועם מספיק גוף ואופי כדי לספק מידה של הנאה. זה לא בדיוק כוס התה שלי.

זהו בלנד של מספר זנים הגדלים בכרם שלנו בתל פארס- מרכז רמת הגולן. היין יוצר בשיטת ה"בליד" – הוצאת נוזל ממכלי התסיסה של היינות האדומים לאחר שהייה קצרה על הקליפות ותסיסה ספונטנית ואיטית בטמפרטורה נמוכה. רוזה בעל נוכחות עם ניחוחות וטעמים מינראליים בשילוב תערובות תיבול. זהו יין שמתפתח בכוס בצורה נפלאה- מתחיל מעט סגור אך תוך מספר דקות מתגלה במלוא עוזו ואת הסיומת שלו ניתן לסכם במילה אחת: עוד. 13.5% אלכוהול.  מחיר לצרכן 85 ש"ח.

גבעת אורחה אדום 2011

רשמי טעימה שלי: פרי יער שחור, תבלינים, עשבוניות, ירקרקות, פרחוניות סגלגלה, מרכיבים את היין הזה. זהו יין עשוי היטב. מבע כמו של יינות עולם חדש עם פרי שופע. הוא מציג עמוד שדרה "שרירי" של קברנה סוביניון, לצד פלפל שחור וקליית חבית ועקצוץ מתובל של סירה, עם עץ אלון ברקע. קחו אותו עם מנות הבשר של המנה העיקרית, הוא "ייקח אותן בהליכה".

היין עשוי מענבי קברנה סוביניון וסירה מכרם היקב בתל פארס. מאור גבעת אורחה 2011 הוא יין עשיר בטעמים וניחוחות של פירות שחורים בשלים, שזיף ותבלינים כגון פלפל שחור ואניס. זהו יין שילווה ארוחות קלות של פסטה ודגים ואף מנות עוף ובשר וכל ארוחה מתובלות היטב. 14% אלכוהול. מחיר לצרכן 85 ש"ח.

יקב מאור "דובדבני" קברנה סירה 2013

רשמי טעימה שלי : באף, פירות יער אדומים ושחורים, טבק ושוקולד, נגיעות ירקרקות תבלינים ועשבים. זהו היין הכשר היחיד של היקב מבין היינות שטעמתי לקראת החג. גם הוא כמו קודמו עשוי קברנה סוביניון וסירה רק שהפעם הענבים ליין זה מגיעים מחלקות מובחרות ונבחרו בקפידה. היין התיישן 18 חודש בחביות עץ אלון והוא יין מושקע שעשוי היטב. גם הוא כקודמו "לוקח בהליכה" כל מנת בשר שמנה ודשנה ככל שתהא.
בלנד של קברנה סוביניון וסירה מחלקות מובחרות בכרם של יקב מאור בתל פארס. היין עבר השרייה של 20 ימים, תסיסה מלולקטית בחביות ויישון של שנה וחצי בחביות אלון משומשות. שעתיים עד שלוש בבקבוק פתוח או בכוס ישחררו מהיין ארומטיות מרוכזות של פירות יער, קפה ושוקולד. תנו לו את הזמן הזה והוא יתגמל אתכם היטב בעבורו. 14% אלכוהול. היין כשר. מחיר לצרכן 120 ש"ח.

יקב מאור

היקב – עין גב

04-6733522

[email protected]

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top