חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקבי רקנאטי ממליץ לכבוד ראש השנה וחגי תשריי שבפתח על "יין אדום ולבן, לכל שולחן": יינות שיראז ושרדונה 'רקנאטי' מהגליל העליון מבציר 2015 יינות אלגנטיים ומרשימים לשולחן החג

לקראת חגי תשרי מציעים ביקבי רקנאטי להעלות על שולחן החג יינות מסדרת 'גליל עליון' – יינות איכותיים, מרשימים ומחירם מהווה תמורה מצוינת לכסף. השיראז והשרדונה הינם חלק מסדרת 'גליל עליון', בה היינות מגיעים מכרמים שניטעו בחלקות מובחרות שאנשי היקב איתרו ומצאו שהן מתאימות לגידול זנים קלאסיים. סדרת 'גליל עליון' מתרכזת בחלקות הטובות ביותר, ודרכן היא מצליחה לבטא את המאפיינים הטובים ביותר של כל זן.  עוד בסדרה: קברנה סוביניון, מרלו וסוביניון בלאן.

 יקבי רקנאטי שרדונה גליל עליון 2015

רשמי טעימה שלי : אף עם ארומות טרופיות של אננס בננה מלון ונגיעות דבש לצד בוקה עדין של אלון קלוי. פה מלא, פירותי ומאוזן מלווה בתחושה מינראלית משהו. הסיומת חומצית ורעננה. יין של מנה ראשונה עד למנות הביניים.

יין אלגנטי בעל גוף מלא וניחוחות וטעמי פירות טרופיים, לימון ואשכולית לבנה, המלווים בארומת תבלינים ועץ אלון. כחצי מסך היין התיישן על משקעיו ("Sur Lie") בחביות עץ אלון צרפתי מבורגון, בזמן שהחצי השני הותסס והתיישן במיכלי נירוסטה בלבד. השילוב ביניהם יוצר יין רענן ואלגנטי המשלב בהרמוניה את ארומת פרי השרדונה עם המרקם החמאתי וארומת עץ האלון שמקורם בחביות. מומלץ להגיש צונן היטב (8-12 מעלות), כאפריטיף מהנה לארוחות, או כבן לוויה לכל סוגי הדגים, סלטים עשירים, פסטות על בסיס שמנת, או גבינות קרמיות כמו 'ברי', 'קממבר' ודומותיהן.  

יקבי רקנאטי שיראז גליל עליון 2015

רשמי טעימה שלי: באף, פרי שחור ואדום ותבלינים פרי בשל ורמיזה לעישון קל וניל ואדמתיות, בפה, גוף בינוני. טאנינים עגולים. פרי טוב נתמך בחומציות תומכת. סיומת מהנה. תמורה מצוינת למחיר. יין של מנת ביניים.

ליין ארומת שיראז אופיינית של סיגליות, לבנדר ופלפל שחור בליווי ניחוחות עץ אלון. הקרקע הגלילית משרתת היטב את השיראז, בגוף מלא ובצבע השחור-סגול העז הייחודי לו. מומלץ להגיש בין 16 ל-18 מעלות.

מחיר מומלץ לצרכן:  60 ₪.

 להשיג בחנויות היין המובחרות. 

יקבי רקנאטי

ת.ד. 12050 אזור תעשיה עמק חפר
טלפון: 04-6222288, פקס: 04-6228828
[email protected]

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top