חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חברת NEW-CODE והיבואן נאיל שלופה ממליצים על 3 יינות איכות של המותג Francois Lurton לכבוד ראש השנה וחגי תשריי שבפתח

נאיל שלופה, הבעלים הנמרץ של חברת NEW-CODE לייבוא יינות איכות, בן למשפחה ענפה וותיקה של קבלני מתכת, הוא עצמו למד תעשייה וניהול, ועולם היין קרץ לו, דווקא מהצד של העסקים, ומכאן הקים חברה לייבוא יינות איכות שנבחרים בקפידה, עם בלעדיות הפצה בישראל "NEW-CODE" היא היבואנית הבלעדית של פרנסואה לורטון  (Francois Lurton) ויינות היבוא המשובחים נמכרים היטב במספר רב של נקודות מכירה ברחבי הארץ. לכבוד ראש השנה וחגי תשריי שבפתח, רציתי להמליץ לכם על 3 בקבוקי יין של היבואן שטעמתי לאחרונה, 2 מהם, יצא לי לחזור ולטעום באירועים שונים וחוויית השתיה שבה וחזרה אליי מלמדת עד כמה הייתה רבה הנאתי מהם. 

SAUVIGNON BLANC 2015 LES FUMÉES BLANCHES – FRANÇOIS LURTON – סוביניון בלאן 2015 צרפת

יין לבן יבש עשוי 100% ענבי סוביניון בלאן

רשמי טעימה: יין קל רך ופירותי עם צבע זהוב נהדר ואף פרחוני לצד פרי הדר כאשכולית ניואנסים ירקרקים ורמיזה למנגו טרי בפה נוכחות טובה של פרי טרי ורענן ורמיזה לפסיפלורה. זהו בן לוויה אידיאלי לקיץ, ולערבים בזוגיות אוהבת, יין שילך היטב עם  זיווגי יין של מנה ראשונה, ירקות, דגים, רכיכות. יחס מאוד טוב מחיר / איכות.

מחיר לצרכן: 75 ש"ח.

SAUVIGNON BLANC 2015 LES FUMÉES BLANCHES – FRANÇOIS LURTON – SPARKLING סוביניון בלאן מבעבע 2013 צרפת

יין לבן יבש עשוי 100% פומה בלונש סוביניון בלאן מבעבע

אזור גידול לנגדוק רוסיון

רשמי טעימה: יופי של סוביניון בלאן מבעבע קלות, נעים מאוד בפה רך ומרענן. צבעו זהוב כעין הקש מבריק עם שוליים בוהקים. האף, פרחוני ופירותי עם פרי הדר ופריחה לבנה. בפה, חמיצות נהדרת תומכת גוו מאוזנת היטב בפרי עשיר וטעים הבועות העדינות מעצימות את נוכחות הפרי הבשל על הפאלט ומעשירות את חוויית השתיה. אהבתי את היין בפסטיבל לבן על הים בהרצלייה ואני שב ואוהב אותו גם עכשיו בטעימה לכבוד החג.

מחיר לצרכן: 70 ש"ח.

טמפרניו 2014 ספרד  2014 Lurton Tempranillo Toro Hermanos Lurton

יין אדום יבש עשוי 100% ענבי טמפריניו

רשמי טעימה: צבע אדום כהה ועמוק. אף ידידותי, נוכח ארומאטי ואקספרסיבי, מביא עמו נגיעות של פרי יער אדום ושחור, תותים, שוקולד מריר, דובדבן כהה ורמיזה לוניל ולקרמל. פה, גוף בינוני, מורכב ועשיר בפרי, עם חומציות תומכת ועם טאנינים עגולים. יין מאוזן ותכולת האלכוהול נסתרת היטב. סיומת בינונית עד ארוכה ונעימה.

14.6% אלכוהול

3.91 PH

יישון בחביות צרפתיות 6 חודשים.

מחיר לצרכן: 80 ש"ח.

NEW CODE

 0542099671, 0546599999

[email protected]

נאיל שלופה  Nael Shalloufe

נייד: 054-2099671 נצרת 1, נצרת

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top