חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב פסגות משיק לכבוד ראש השנה וחגי תשריי שבפתח 2 יינות שמיטה חדשים: "7 לבן" ו – "7 אדום" מבציר 2015

יקב פסגות הינו היקב היחיד בארץ המשלב ערכים, תנ"ך, נוף ויין. במקום מרכז מבקרים מרשים ומעניין המשלב הסבר על דרך ייצור היין מלפני 3000 שנה ועד היום, חוויה ייחודית לכל המשפחה, כולל משחק טריויה מעניין, הסבר על אזור מטה בנימין וכמובן גם טעימות יין וגבינות. יקב פסגות והיינן יעקב אוריה, משיקים לרגל השנה החדשה, 2 יינות שמיטה חדשים, '7 לבן' ו"7-אדום' המחיר, כיאה ליין שמיטה, הוא 60 ₪ לבקבוק כאשר 2 בקבוקים בעלות של 100 ₪ בלבד.

לכבוד שמיטה 2015 משיק יקב פסגות "יין חברתי, המאפשר לכל אדם ליהנות מיין איכותי במחיר השווה לכל נפש".

"שנת השמיטה מאפשרת לכל אדם ליהנות מיבול הארץ ללא הבדלי מעמד ויכולת כלכלית", יקב פסגות מממש את הרעיון על ידי "השקת יינות 7 בלנד של כל זני הענבים האדומים והלבנים אותם מגדל היקב כאשר עלות הבקבוק הינה עבור החזר הוצאות שלוחי בית הדין בלבד".

יקב פסגות "שמיטה לבן" 2015:

רשמי טעימה שלי: יין לבן קל ולא מחייב שעשוי היטב. באף, רמיזות לאננס, ומנגו, עם גוון טרופי, עם רמיזה פרחונית לבנה. בפה, פרי חיוני נעים וטעים.

כרמים:             הרי ירושלים. שרדונה: קידה, ויונייה: מטע

מועד בציר:       12.8.15

הרכב:               שרדונה 56%, ויונייה 44%

נתוני יין:             pH       3.40

                        TA       6.2  גרם\ליטר

                        Malic   1.7 גרם\ליטר

                        Alc.     12.0%

סיווג:                יין לבן יבש

תהליכי ייצור: קביעת הרכב הבלנד נקבע לפי יבול הזנים, כאשר מראש הוחלט שהזנים ייבצרו יחד. ענבי שני הזנים נסחטו כאחד, המיץ עורבב ותסס יחד. הרוב במיכלי נירוסטה ו-15% בחביות עץ הונגרי חדשות, והמשיך להתיישן על שמריו במשך עוד 4 חודשים.

אופי היין:  יין מרענן עם אלכוהול נמוך יחסי המתאים לקיץ. אופי מדוייק ואלגנטי עם סיומת ארוכה, המתאים לשתיה העומדת בפני עצמה, והוא יהווה גם בן לוויה נאמן למגוון מאכלים מהמטבח הים תיכוני.

מחיר לצרכן:  60 ₪  – לרוכשים 2 יינות – מחיר מיוחד של 100 ₪

יקב פסגות שמיטה אדום 2015:

רשמי טעימה שלי: יין שקצת הפתיע אותי בנוכחות ובמורכבות הפרי ועושר טעמיו. מצאתי כאן פירות יער וקליפת תפוז תבלין טרי, שזיף ודובדבן כהה. לנוכח מחירו, התמורה אטרקטיבית, מביאה עמה עומק ומורכבות.

כרמים:             הר ברכה, פסגות, קידה, אלון מורה

נתוני יין:            pH       3.76

                        TA       5.8  גרם\ליטר

                        Malic   0 גרם\ליטר

                        Alc.     14.0%

סיווג:                יין אדום יבש

תהליכי ייצור: קביעת הרכב הבלנד נקבע לפי יבול הזנים, של כל חלקות היקב. כל זן וכל חלקה נבצרו במועד הבשלה אופטימאלי, הותססו בנפרד, ובסיום כל התסיסות נעשה בלנד אחיד של כל יינות היקב, כדי לאחדם ליין שמיטה אדום יחיד.

אופי היין: ליין אופי עם ביטוי פרי עוצמתי ולא ממוסך. פרי אדום שחור וסגול, עם נימות ירוקות, מבנה דחוס ומהודק. היין מתאים לשתיה העומדת בפני עצמה, יכול להיות מוגש אף מעט צונן, ילווה היטב קדרות בשר עם טעמים עמוקים.

מחיר לצרכן: 60 ₪  – לרוכשים 2 יינות – מחיר מיוחד של 100 ₪

 יקב פסגות הוקם בשנת 2003 ומאז גדל בהתמדה. בבציר 2014 הגיע ייצור הבקבוקים לכ-200,000  בקבוקים בשנה, כאשר למעלה מ- 70% מהם מיוצא לעשרות מדינות בעולם. כרמי היקב נטועים על טרסות גיר ציוריות בגובה 900 מטר מעל פני הים בישוב פסגות שבבנימין, תנאים המייצרים טרואר המצמיח פרי מרוכז ואיכותי וכיום, מייצר יקב פסגות תשעה סוגי יינות שונים.

ב-2010 הקימה המועצה האזורית מטה בנימין את מרכז המבקרים נחלת בנימין – יקב פסגות. המרכז חושף בפני מבקריו את דרך ייצור היין ומעביר את מבקריו מסע בארץ התנ"ך וההיסטוריה של עם ישראל. היקב ומרכז המבקרים נמצאים בפסגת גבעה המשקיפה על נוף מרהיב של יישובי בנימין והרי אדום. במקום ניתן לערוך אירועים באווירה הקסומה מול הנוף הבראשיתי, כגון בר/בת מצווה, בריתות וחתונות. בקיץ המקום מכיל עד כ 400 מקומות ובאירועי חורף עד ל 200.

יקב פסגות

 ישוב פסגות
ד.נ.מזרח בנימין 90624
טלפון: 02-9979333 /פקס 15325835573

[email protected]

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top