חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקבי ירושלים והיינן הראשי של היקב סם סורוקה מזמינים אתכם לחגוג את השנה החדשה עם היינות המשובחים לשולחן החג

לקראת ראש השנה וחגי תשרי, מציגים ביקבי ירושלים הישר ממרתפי היקב בעיר הבירה, את היינות החדשים פרי עבודתו של היינן הראשי של היקב סם סורוקה. היינות מיוצרים מענבים שגדלו בכרמים מובחרים באזור נחל שילה, זיכרון יעקב, חבל לכיש ושפלת יהודה.

בין היינות שמציעים ביקבי ירושלים:

יקבי ירושלים רזרב קברנה סובניון בציר 2013 – היין יוצר בתנאים מעולים תוך הקפדה יתרה לאורך כל תהליך היצור, החל בטיפוח הכרמים ועד לשיווקו. היין מורכב מ-85% ענבי קברנה סוביניון, 10% מרלו ו-5% פטיט ורדו, אשר גדלו במקורותיו של נחל שילה ברום של 830 מטר ונבצרו לפנות בוקר בכמות מדודה ואיכותית. היין התיישן במרתפי היקב בחביות עץ אלון צרפתיות במשך 18 חודשים, דבר שהעניק לו גוון ארגמני עמוק, טעמים וניחוחות של דובדבנים שחורים, שוקולד מריר וגוף מלא ועשיר. כדי לשמור על מלוא טעמיו, עבר היין סינון גס בלבד.

רשמי טעימה שלי: היינן סם סורוקה מחולל מהפכה של ממש ביינות של יקבי ירושלים. סם, יודע את העבודה והכיוון והמגמה אצלו ברורים ואת הניסיון ואת היומרה הזו, הוא הביא עמו מהמפכה שהוא עשה ביקב מוני בשעתו ועם היינות המצוינים שהוא הוציא תחת ידיו גם ביינות של יקב מונטיפיורי. קברנה סוביניון קלאסי עם עמוד שדרה איתן וחומציות תומכת, קיבל תבלין וצבע מהפטיט ורדו וקיבל רכות ונפח מסוים של מורכבות מהמרלו. התוצאה היא יין עשוי היטב שילווה אצלכם את מנות הבשר של המנה העקרית ואף יעשיר את טעמם.

מחיר מומלץ לצרכן: 75 ₪

יקבי ירושלים פרימיום מרלו בציר 2014 – היין מורכב מ- 85% ענבי מרלו ו- 15% ענבי קברנה סובניון. הענבים נבצרו בשיאם מכרמים מובחרים באזור זיכרון יעקב. התיישנות היין עם עץ אלון במשך 10 חודשים העניקה ליין ניחוחות של אוכמניות עסיסיות, קפה, פלפל ירוק ועשבי תבלין. היין ניחן בגוף מאוזן וסיומת מהנה. היין ילווה היטב מנות טלה, קדירת אוסובוקו, גבינות בסגנון צרפתי והולנדי ועוד.

רשמי טעימה שלי: איפה עוד ראיתם טעמתם או קניתם מרלו פרימיום ב- 50 ש"ח? ושעוד ייתן לכם יופי של תמורה לכספכם. זהו מרלו ששואף היות במגרש של הגדולים. ולכוונות שלו יש רגליים ואחיזה. ולו בזכות העובדה שהיקב מתכבד ביינן חביב עליי ושמו סם סורוקה שיודע את מלאכתו ועושה אותה נאמנה ובתוצאה מוכחת.  אף עם פירות יער שחורים ורמיזות לתבלין ולשוקולד לקפה ולקקאו. פה, רך, טאנינים עגולים, גוף בינוני עד מלא ופרי נוכח שנתמך בחומציות טובה.

מחיר מומלץ לצרכן: 50 ₪.

יקבי ירושלים רוזה בציר 2015 –  יין חדש של יקבי ירושלים, הושק ממש לאחרונה. יין זה קיבל את צבעו המיוחד וטעמו העדין כתוצאה מהשרייה של 18 שעות עם קליפות ענבי קברנה סובניון, מרלו, שיראז ופטיט ורדו מחבל לכיש. היין הותסס בטמפרטורה של 22 מעלות צלזיוס. את היין יש להגיש בטמפרטורה של  8-12 מעלות.

רשמי טעימה שלי: יין שלא מתיימר להיות מה שהוא לא. אבל הוא הרבה כן ולו בזכות העובדה שהיקב מתכבד ביינן חביב עליי ושמו סם סורוקה שיודע את מלאכתו ועושה אותה נאמנה ובתוצאה מוכחת. אף ארומאטי ופירותי עם נגיעות פרחוניות קצת אשכולית אדומה קצת תות קצת פירות יער אדומים קצת תבלין. בפה חמיצות נוכחת ונגיעות של מרירות קלילה לצד פרי נוכח. יין של קיץ על המרפסת יין של מנות פתיחה ראשונה ובמחיר השווה לכל כיס.

מחיר מומלץ לצרכן: 59 ₪

את היינות ניתן להזמין בטלפון 08-6225203

ולהשיג בחנויות היין המובחרות.

לרשימת החנויות באתר היקב  http://jerusalemwineries.co.il/

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top