חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ביקב רקנאטי "טועמים את העתיד" טעימת יינות חדשים ומכירת יינות עתידיים ("En Primeur") באירוע השנתי ביום שישי 17/6/16 בין השעות 09:30-14:30 ואל תגידו "לא ידעתי"! ו"איך לא שמעתי"?…הנה לכם, אני הודעתי!

רגע לפני שהקיץ משתלט על מזג האוויר יתקיים האירוע השנתי הגדול של יקב רקנאטי. באירוע המיועד ללקוחות ולחובבי יין ייפתחו יינות היקב לטעימה ותינתן הזדמנות לטעום מיינות שטרם יצאו לשוק, מספר חודשים לפני השקתם, והם יוצעו למכירה עתידית במחיר זול בכ-35% ממחירם לכשייצאו לשוק. בעקבות הצלחת השנים הקודמות, יקבי רקנאטי מציעים השנה למכירה עתידית את היינות מסדרת הרזרב הים תיכונית מבציר 2015 (קריניאן, מרסלאן וסירה) וכן את יינות הדגל של היקב: ספיישל רזרב אדום 2014 וספיישל רזרב לבן 2015 (רוסאן/מרסאן).

 מכירה עתידית של יינות (En Primeur) הוא נוהג מקובל המתקיים כבר שנים בבורגון, בבורדו ובעמק הרון. היתרון לצרכן חובב היין היא האפשרות לטעום ולהתרשם מיין איכותי ומיוחד, טרם יציאתו לשווקים, ולרכוש אותו בהנחה משמעותית למדי. היינות העתידיים שיוצעו לטעימה ומכירה, הם בעיקר יינות שלהם יש ביקוש רב אך זמינים בכמויות קטנות בלבד. הם יוצעו, כאמור באופן חד פעמי באירוע בלבד, בהנחה של כ-35% ממחירם כשייצאו לשוק.

עוד באירוע, טעימת יינות מסדרת היינות הזניים "גליל עליון", יינות מסדרת הרזרב והפתעות נוספות.

לצד היינות יוגשו גבינות משובחות ממשק 'יעקבס' ומגוון לחמים ממאפיית 'אגדת לחם'.

עלות הכניסה היא 25 ₪ לאדם ברכישה מוקדמת והיא כוללת כוס יין איכותית במתנה.

רכישה מוקדמת באתר http://bit.ly/1RQ5EMo

כרטיס כניסה ביום האירוע יעלה 40 ₪. עלות הכניסה תקוזז ברכישת יין מעל 300 ₪.

 האירוע יתקיים ביקבי רקנאטי, רחוב גשר העץ 16, פארק תעשיות עמק חפר.

מספר המקומות מוגבל.

לפרטים נוספים והרשמה:

04-6222288     [email protected]

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top