חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב הרי גליל ממליץ על היין המושלם לחג שבועות ולימי הקיץ החמים שבפתח "גליל ויוניה 2015" יין לבן יבש עם אופי מתקתק שאוטומטית הופך אותו לנחשק

שבועות- חג הגבינות, משלב מגוון מנות חלביות טעימות, רבים נוהגים להשקיע מאוד בקינוחים בחג זה. יקב גליל ממליץ על הקינוח המשולם לחג מבלי לספור את הקלוריות- גליל ויונייה 2015 מהבציר החדש. יין לבן יבש בעל אופי פירותי, מתקתק שישתלב בארוחה גם לצד הגבינות והמאפים וגם כקינוח בפני עצמו.

רשמי טעימה שלי: צבע יפיפה ובהיר כעין הקש צלול ונקי עם נגיעות גוון ירקרקות. האף, עדין בפרחוניות עם סממנים ברורים של שזיף צהוב, אפרסק ורמיזה לליצ׳י. הפה, משיי ועשיר מביא את אותן תחושות של טעמי הפרי שהופיעו באף נתמכות עם פרי צהוב כמשמש וגרידת לימון עם רמיזה פירותית מתקתקה מהנה טעימה ומאוד מהנה. יין עגול עם סיומת נאה רעננה וארומאטית. יופי של תמורה למחיר. יין של חג. יין של קיץ. בעצם יין שעושה לכם חגיגה בחג ובקיץ.

הויוניה הוא יין פירותי וארומאתי בעל צבע צהבהב ובעל ניחוחות של נקטרינה טרייה, אגס, שזיף ירוק וליים, ברקע ניתן להבחין בארומות של שקדים קלויים ודבש. יין בעל חמיצות נעימה ומאוזנת עם מרקם משיי וסיומת מלטפת. 80% מהיין תסס תסיסה קרה במיכלי נירוסטה ו- 20% תסס בחביות עץ אלון צרפתי חדשות. היין שתסס בחביות, התיישן על השמרים במשך 4 חודשים. התסיסה הקרה אפשרה לשמר את הניחוחות הטריים של הזן בעוד שליין בחביות נוספו ניחוחות עץ ושמרים.

היין משתלב נפלא עם מגוון רחב של מאכלים ומנות עשירות ומתובלות ויהיה אטרקציה מיוחדת להגשה לצד מנות הקינוח או בפני עצמו.  אופי היין יעניק חוויה מיוחדת ומקורית מאחר והינו יין לבן יבש עם אופי מתקתק ארומאתי ושובה לב.

 אלכוהול:  14%

מחיר מומלץ לצרכן: 60 ₪.

יקב הרי גליל

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top