חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יואב דור מונה לסמנכ"ל השיווק של יקב רמת הגולן – וארנון הראל מסיים את תפקידו ביקב ומכאן שלוחה לשניים בירכת הצלחה בכל מעשי ידיהם.

ענת לוי, מנכ"לית יקב רמת הגולן הודיעה היום על מינויו של יואב דור לסמנכ"ל השיווק של יקב רמת הגולן. דור ניהל בשנתיים האחרונות את פעילות ירדן אינק, חברת היצוא של היקב לארה"ב וקנדה, שם הוביל את החברה להישגים. עם כניסתו של יואב לתפקיד המאתגר, שלוחה לו מכאן, בירכת הצלחה בהמשך הדרך, נחזק את ידיו ונאחל ונפרגן לו מכל הלב. זה גם המקום, להודות לידידי הטוב ארנון הראל מנהל השייוק של היקב בשנים האחרונות, מקצוען, חביב, נעים הליכות, ששמחתי לפגוש בכל אירוע של היקב, תמיד עם חיוך גדול וידיים מקצועיות שיודעות לעשות מיין זהב.

יואב דור, 47, מביא עימו ניסיון עשיר ומגוון הנובע משרשרת תפקידים שונים שמילא ביקב בשנים האחרונות. בשנת 2003 החל את דרכו ביקב כסוכן מכירות, בשנת 2007 עבר לנהל את תחום המסעדות ובתי מלון, ב- 2009 כיהן כמנהל תחום תדמית ובשנתיים האחרונות מונה לתפקיד מנהל ירדן אינק.

ליואב דור השכלה בלימודי ניהול עסקי מ להב הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב, תואר ראשון באדריכלות ועיצוב ופנים ולימודי תעודה ביחסים בינלאומיים מהאוניברסיטה הפתוחה.

יואב דור יחליף את ארנון הראל, ששימש בתפקידו כמנהל השיווק של יקב רמת הגולן בשנים האחרונות.

ענת לוי, מנכ"לית יקב רמת הגולן: "אנו מודים לארנון על תרומתו ארוכת השנים ליקב ועל היותו שותף לדרך וחלק מהותי מבניית המותג וערכיו. ארנון הטביע חותמו בארגון ואין לי ספק כי הדרך מזמנת לו דברים גדולים".

עוד הוסיפה לוי: "אנו מברכים את היוצא למסע החדש בדרך צלחה ואת הנכנס בהצלחה רבה."

בעקבות השינוי הצפוי של מיזוג פעילות המכירות וההפצה עם חברת שקד, אגף השיווק יהא אחראי גם על תחום השיווק והמכירות בארץ ובעולם.

יואב וארנון, חברים, שאו ברכה להצלחה. 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top