חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חברת שקד ויקב רמת הגולן חתמו על הסכם להקמת חברת מכירות והפצה משותפת

פגשתי אתמול בדרך היין, את קובי שקד בן משפחת שקד / דרך היין ושוחחתי איתו על המהלך החדש ובעיניי הלא-מפתיע של הקמת חברה משותפת להפצת יין המשלבת בין מוצרי חברת שקד לבין יקב רמת הגולן. קובי שקד ידע לספר "שאחד המשפיעים הגדולים והכבדים ביותר על שוק תעשיית היין המקומית הוא מרכיב השינוע וההפצה הכרוך בעלויות הגבוהות וביכולת לתת מוטת שליטה רחבה לכל הארץ". כמי שמכיר אישית ומאוד מעריך ומכבד את ידידיי, אורי שקד מנכ"ל חברת שקד ודרך היין ואת ארנון הראל, מנהל השיווק הכל כך מוצלח של יקב יקב רמת הגולן, ואת מערכת היחסים המאוד מכבדת, חברית, מקצועית ומפרגנת, שיש בין השניים, יכול אני לומר בביטחון מלא למה איני מתפלא על המיזם המשותף אליו חברו, בבירכת הדרך ובהנחייתה, של המנכ"ל של היקב, ענת לוי. שוכנעתי שהחיבור הזה, יהפוך את המיזם להצלחה רבתי ומכאן אני מפרגן ומחזיק להם אצבעות.

יקב רמת הגולן וחברת שקד חברו להקמת חברה להפצת יינות ומוצרי יקב רמת הגולן ומגוון המותגים המיוצגים על ידי חברת שקד מהארץ ומחו"ל. החברה – בשותפות שווה של שתי החברות – תפעל בשוק המקומי בלבד. השותפות הינה לצרכי הפצה ולוגיסטיקה, מתוך מטרה להתייעל ולהוזיל את העלויות הכבדות בתחום, כאשר כל חברה תמשיך לנהל מערך עצמאי של שיווק וקידום מכירות.

 את המהלך הובילו ענת לוי, מנכ"לית יקב רמת הגולן ואורי שקד, מנכ"ל חברת שקד, ומטרתו העיקרית היא להתאים את החברות לאתגרים ההולכים וגדלים בשוק היין.

בין החברות שקד ויקב רמת הגולן, שתיהן חברות מובילות בענף היין ובעלות מגוון מוצרים רחב ומגוון, שוררת מערכת יחסים רבת שנים המבוססת על אמון וכבוד הדדי והן בעלות ערכים דומים של מצויינות, מקצועיות ושרות.

כזכור, חברת שקד הפיצה את יינות יקב רמת הגולן מיום הקמת היקב ב- 1983 עד שנת 2000, אז הקים יקב רמת הגולן חברת הפצה עצמאית.

החברה המשותפת תציג סל עשיר ומגוון של מותגים ותאפשר מענה מהיר, יעיל ואיכותי לצרכי הלקוחות.

אורי שקד יכהן כיו"ר פעיל של החברה המשותפת, וממי כהן (יקב רמת הגולן) יהיה מנכ"ל החברה.

כניסתו של ההסכם לתוקף מותנית בקבלת אישורו על הממונה על הגבלים עסקיים לעסקה ובקשה מתאימה תוגש לרשות ההגבלים העסקיים במהלך הימים הקרובים.

חברים, ב ה צ ל ח ה  זה מגיע לכם !

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top