חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

HAPPY NEW YEAR – ראש השנה האזרחית תוסס ושמח! ב'שקד' מציעים מבעבעים קלים ואלגנטיים לחגיגות ראש השנה האזרחית החדשה היינות החדשים של Blue Nun

מסורת ארוכת שנים היא לפתוח את השנה האזרחית החדשה עם נשיקה והשקה של כוסות יין מבעבע. יבואנית היין והאלכוהול שקד ידועה במגוון הרב של יינות ייחודיים שהיא מייבאת לישראל. בין הבקבוקים המיוחדים שמגיעים מרחבי הכפר הגלובלי יש מבחר רב של "פתרונות מבעבעים" שיעזרו לפתוח את השנה כמו שצריך, אך כדי לא לאבד את הריכוז מול המגוון המסחרר, ביקשנו מאנשי 'שקד' לתת המלצה משתלמת ליין מבעבע שלא יכאיב בכיס, לראש השנה האזרחית 2016. הבקבוקים המוצעים "מנצנצים" ב -LOOK יוקרתי ומפתה ומעניקים נופך עשיר ונוסף לחגיגיות.

אז מה נשתה ? 

יינות מבעבעים של בלו נאן. את BLUE NUN אין צורך להציג, הבקבוקים הכחולים הפכו לסמל של היינות הלבנים מגרמניה. הנזירה הכחולה התחדשה בשני יינות מבעבעים אלגנטיים וקלים, לשתות ברגעים שמחים עם אנשים שאוהבים.

BLUE – יין לבן מבעבע עדין. משקה זהבהב ומבריק, עם ארומות של אפרסק ומנגו. היין מושלם לפתוח ערב חברתי, כאפריטיף המלווה רגעים מרגשים. להגיש קר, לשתות ביחד. מחיר מומלץ: 49 ₪ לבקבוק.

ROSE – יין רוזה מבעבע עדין. משקה עדין מבעבע בוורוד, אלגנטי וארומטי הן בבקבוק והן בכוֹס, מושלם למנות פתיחה או להרמת כוסית לשנה החדשה. להגיש קר, לשתות ביחד. מחיר מומלץ: 49 ₪ לבקבוק.

להשיג ברשת 'דרך היין' ובחנויות היין המובחרות.

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top