חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בית הבד הגלילי "סבא חביב" משיק את "השמן של המשפחה" שמן זית בלנד פרימיום במהדורה מוגבלת לרגל עונת המסיק

 

כשסבא חביב מכין את שמן הזית המעולה שלו, מאז 1913 הוא דואג לשמור בצד שמן טוב במיוחד למשפחה. לשמן הזית הייחודי הזה, המשלב מספר זני זיתים בבלנד פרימיום אנחנו קוראים "השמן של המשפחה" ולראשונה משפחת סבא חביב שמחה לחלוק אתכם את השמן במהדורה מוגבלת.

 

"השמן של המשפחה" נקבע כל שנה ע"פ מבחני טעימה, מרקם וניחוח ייחודים למסיק של העונה, תוך שילוב של זנים שונים במינונים אשר נקבעים ע"י מומחים.

 

"השמן של המשפחה" מבית הבד- "סבא חביב" – הנו שמן כתית מעולה בכבישה קרה, עם נתוני חומציות של 0.5% , המגיע בבקבוק זכוכית פרימיום , 750 מ"ל במהדורה מוגבלת במחיר 45-50 ש"ח ומתאים לבישול חם ולתיבול קר.

 

"סבא חביב" בית הבד הגלילי בקיבוץ פרוד משנת 1913 הנו ממייסדי ענף הזית בגליל. סבא חביב ובהמשך – בניו ונכדיו, מגדלים עצי זית ומייצרים שמן זית משובח ומבחר מוצרים בהם: טחינה המיוצרת בעזרת אבני רחיים, מבחר זיתים בכבישה טבעית, חלווה, דבש, זעתר וסבונים משמן זית.

מבחר פעילויות חווייתיות וסדנאות מרתקות ב"סבא חביב": 

לקראת עונת המסיק ריכזו עבורכם ב"סבא חביב" מבחר פעילויות חווייתית וסדנאות מרתקות לילדים ולמבוגרים כאחד, במרכז המבקרים במהלך סופי השבוע בתיאום מראש. בית הבד הגלילי בקיבוץ פרוד יציג על גבי מסכים סרט על "סיפורו של שמן הזית" המסביר על מסיק הזיתים, דרכי הפקת שמן הזית, סוגי הזיתים השונים ועוד. בזמן שהילדים ייהנו מהפעלות ללא תשלום: כבישת זיתים, צביעת כדי חרס, הכנת שקיות ריחניות מסבון שמן זית, ריסוק זיתים ו"ייצור שמן" באבן רחיים עתיקה יוכלו המבוגרים ליהנות מטעימת שמן זית זני ומהסברים על איכויות המזונות והתבלינים והתועלת הבריאותית תזונתית שבצריכתם על ידי בני משפחת "סבא חביב" ותערך שיחה על מזון ברפואה העממית. בגינת מרכז המבקרים- דוכני פיתות זעתר בטאבון ובבית הבד תתקיים מכירת שמן זית "מתחת למכונה".

את השמן של המשפחה ניתן להשיג בחנות המפעל בקיבוץ פרוד, ברשת לגעת באוכל, עדן טבע מרקט, סניפי השוק של יינות ביתן ובהזמנה בשירות "סבא חביב עד הבית" (הספקה עד 72 שעות עלות של 20 ש"ח)

 

בטלפון – 046991888 או באתר- http://www.sabahabib.com

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top