חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב רות משיק "רות דזרט 2013" יין קינוח מחוזק בסגנון פורט ואסטרטגיית ניהול חדשה.

בהתחלה, ככה בתחילת השבוע, ראיתי את זה בפייסבוק כמו כולם. "יום שישי ה- 11.12.15 השקה של יין הקינוח החדש רות דיזרט 2013". יין מתוק ואני, תמיד הולכים ביחד. יקב רות ואני, הולכים ביחד, אני חושב שזו כבר השנה ה- 12. אז עשיתי LIKE. לא חלפו דקות ומהיקב כתבו לי : "דני נשמח לראותך". אני יודע שהם התכוונו למה שהם אמרו. אז עניתי להם: "הזמנתכם נרשמה על לוח ליבי". ככל שסוף השבוע התקרב, וידעתי שאני נוסע לטעום יין וזה אחד מהדברים שאני אוהב, קבלתי ב WhatsApp הזמנה אישית ממעיין מיארה מהיקב : "דני תבוא ביום שישי מאוד נשמח לראותך".

טוב. תבינו, שזה כבר הפך למשהו אישי ואני תכף אסביר גם למה. אבל כמו איש ממושמע, המתנתי דקות לפני השעה 10:00 בשער היקב ולא הייתי צריך להמתין זמן רב עד שמעיין הגיעה ופתחה את השער. מעיין מיארה אחותו של טל מאור היינן הייתה ונשארה הרוח החיה המפעילה ומשווקת את יקב רות.

גם כשליקב, או יותר נכון לומר לטל מאור הבעלים והיינן, הצטרפו 4 שותפים שכולם היו קודם ותמיד יישארו לקוחות היקב, המשיכה מעיין להוביל את היקב ולשווק אותו באירועי יין, במסעדות, ובחנויות.

עד כ- 20,000 בקבוקים בשנה!, עשה יקב הבוטיק הקטן הזה, תחת הקונסטלציה הזו. לבינתיים, מעיין נאלצה להעדר מסיבות אישיות מהיקב כמעט לשנה תמימה וגם אני חבר טוב ואוהב, לא פגשתי בה, למעט מיסרונים קצרים בין חברים של שלום, שלום.

עם חזרתה של מעיין מההעידרות הממושכת, בד בבד עם העובדה שהיקב מתוקף היותו יקב כשר יצא לשנת שמיטה ויינות 2015 לא יהיו. זה גם היה הזמן למשפחה לשבת ולדון ולקבל החלטה להיכן מועדות פני העתיד. ארבעת השותפים של טל, סיימו לפני כחודש את שותפותם והכול ברוח טובה וחברית. ביקב, החליטו כי מעתה, הוא ינוהל על ידי טל מאור אשר על עבודת היינן ואחותו מעיין אשר על כל השאר לוגיסטיקה, אירוח, ומלאי. אפרופו מלאי, מסתבר כי "בהתלהבות" כמעט כל המלאי ביקב אזל, הביקוש מהמסעדות גבר ולמעיין הסתבר שתוך 3-4 חודשים כבר פסח ועשוי להגיע מצב שלא יוותר יין ללקוחות היקב. בשלב הזה, נעצר לחלוטין שיווק היין החוצה. נתקבלה החלטה להוריד את היקפי הייצור לכדי עד 7,000 בקבוקים בשנה, מה שהיקב יודע ללא כל בעיה, למכור ביקב עצמו בימי שישי ובאירועי היין השמחים, חגיגיים והעשירים, שהם מקיימים לאורך השנה, ולהישאר יקב בוטיק אישי ומשפחתי.

ותגיד, יש מזה פרנסה ורווחים אתם שואלים? אתם בטח יודעים את התשובה. עשירים, הם לא יוצאים מזה. אבל מה שכן הם מבקשים, זה למכור את היין ביקב מולכם ואתכם בשיחה, במפגש בהיכרות אישית עם הנפשות הפועלות, לא דרך מדפי חנויות היין ולא דרך סומלייה היין במסעדות. חשוב להם למעיין ולטל לקרב אתכם אליהם ולהיפך עד כמה שניתן ובלי מחיצות.

את הצלחתו של יקב הבוטיק הקטן האינטימי (עכשיו) והכל כך חביב, זוקפים מעיין וטל אחיה לאבא שלום מיארה שהשקיע רבות בכדי להקים את היקב בידיעה ברורה שילדיו לא יעשו מזה את עיקר פרנסתם או שיהיו כלל תלויים ביקב כמקור פרנסתם.

והיין אתם שואלים? והמחירים? כמובן שאתם שואלים…ובכן, בפורטפוליו היינות של היקב תמצאו יינות אדומים יבשים ומתיישנים את ה"קז'ואל", את ה"אלגנט" ואת ה"רזרב". תמצאו גם "רות רוזה", שאזל ותמצאו לא פחות מ-3- יינות "מתוקים" הראשון "רות דזרט", קינוח אפריטיף קל ומתקתק שמכנים אותו "חביב הנשים" השני הוא יין מחוזק בסגנון פורט שמתיישן 3 שנים בחביות תחת השמש בחצר היקב, הנקרא "אורו", והאחרון הנו יין קינוח בסגנון פורט המתיישן 18 חודשים בחביות תחת השמש בחצר היקב הנקרא רות דיזרט 2013 שאליו הוזמנתי לטעום אותו בהשקתו. היינות המחוזקים מבוססי קברנה סוביניון 100%. טווח המחירים של היינות בסביבת ה- 80-85 ₪, והתמורה לכספכם הרבה יותר מ"שווה".

אז, למי שחשב שהיקב ״סוגר את שעריו״ ומיהר להספידו, נהפוך הוא הנכון. יש כאן יינות איכותיים במחירים שווים לכל נפש.

יין הקינוח החדש המחוזק שמושק היום הוא קברנה סוביניון 100% מחלקת כרם מיוחדת בגובה 730 מטר על מדרון צפוני תלול בכרמים של צובה. היין התיישן 18 חודשים, בחביות בשמש בחצר היקב. ליין 17% אלכוהול. באף, ארומות קקאו ופולי קפה לצד פירות יבשים. בפה, עושר טעמים חומציות טובה ותומכת, המאוזנת במתיקות המחוזקת. מחירו של היין 75 ₪ וזה מחיר של "לחטוף". הפקק נשלף לשימוש חוזר. ליין פוטנציאל התיישנות והשתבחות לאורך שנים.

ביקב מבטיחים לפגוש אתכם באירועים הבאים ויהיו כמותם לא מעט. אם יש משהו שביקב רוצים יותר מכל זה לפגוש אתכם לא דרך מדפי חנויות היין אלא פנים אל פנים, במגע אישי, בשיחה, בחיוך, בהרמת כוס ולא אחת, בברכת"לחיים" משותפת, ובחוויה שלא תשכחו.

היקב כשר בהשגחת בד"ץ בית יוסף.

יקב רות

כפר רות 70, כפר רות, מיקוד 7319600

טלפון: 089761800 פקס 089761833

Email: [email protected]

היקב פתוח לטעימות יין בכל יום שישי וערב חג בין השעות 10:00-14:00

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top